Olisitteko seksisuhteessa tietoisen narsistin kanssa jos,
Jos se olisi erityisen hyvää, sillä tavalla 1/1000 hyvää. Ja tämä ihminen olisi hyvin kohtelias ja tietoinen itsestään, kertoen ettei voi olla parisuhteessa ja ettei tunne samalla tavalla kuin minä, mutta välittää minusta kuitenkin omalla tavallaan. Tapailemme myös muita kuin toisiamme.
Kun en osaa millään päättää kannattaako tätä jatkaa, vai satutanko vain itseäni.
Minulla on tunteita, eikä pelkästään positiivisia, vaan mietin myös kenen muiden kanssa mies on, enkä yleensä ole mustasukkaista tyyppiä!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Saat häneltä taudin ja mielenterveysongelmia. Siinä on orgasmille hintaa.
Hyvä pointti. Narsisti nimittäin a) pettää aina b) valehtelee aina. Aina. Se valehtelu jaitsekäs toiminta kuuluu siihen persoonallisuushäiriöön. Tauti tulee kyllä, ja kun hän sanoo käyneensä testeissä juuri, että ei huolta tartunnoista, niin se testeissä käyminen on valhe.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut kaksi narsistimiestä. Paskinta seksiä.
Ei ole ollut sinulla kahta narsistimiestä. Mies, jolla on huono käytös, ei automaattisesti ole narsisti tai mikään muukaan persoonallisuushäiriöinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narskut OVAT parhaita seksissä. Osaavat ottaa.
NEivät todellakaan ole kaikki. Ainoa 100% varma narsisti, jonka kanssa olen ollut sängyssä, oli hämmästyttävän epävarma ja surkea, eikä osannut mitään, ei esileikkiäkään, ja se oli hirveää tikkausra vaan. Häntä ei kiinnostanut yhtään mun nautinto. Huonoin mies sängyssä, mitä ikinä olen kohdannut.
Sinun diagnoosisi oli 100-prosenttisen varma narsisti? Diagnoosi, joka on psykiatreillekin suuri haaste antaa kenellekään.
Koko Suomen kansan mukaan, kyllä. Se oli eräs julkisuuden henkilö, jonka kanssa seurustelin jonkin aikaa ja jos kertoisin nimen, niin sinä lähinnä ihmettelisit, miten kukaan on voinut alkaa seurustella 100% ilmeisen narsistin kanssa. Hän saattaa olla kylläkin sen lisäksi myös psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat häneltä taudin ja mielenterveysongelmia. Siinä on orgasmille hintaa.
Hyvä pointti. Narsisti nimittäin a) pettää aina b) valehtelee aina. Aina. Se valehtelu jaitsekäs toiminta kuuluu siihen persoonallisuushäiriöön. Tauti tulee kyllä, ja kun hän sanoo käyneensä testeissä juuri, että ei huolta tartunnoista, niin se testeissä käyminen on valhe.
Myös mies pettää yleensä aina ja valehtelee aina, jos siihen tulee tilaisuus. Siinä ei tarvita narsismia.
En olisi, en muutenkaan halua elämääni mitään epämääräsiä ihmissuhde viritelmiä ja säätöjä. Mutta tähän varmaan joku kivahtaa, että eihän naisten joukossa edes ole vastaavia narsisteja kuin miesten joukossa. Joten täsmennän: En ole kiinnostunut kenenkään kanssa vain seksisuhteesta.
Tai en ole ainakaan toistaiseksi kohdannut ketään, jonka kanssa sellaisen muodostaminen olisi ollut luontevaa ja helppoa samalla kun molemmat olsimme olleet yhtä paljon tietosia siitä miten se olisi milloin tahansa päätettävissä, jos tai kun meistä toinen niin syystä tai toisesta haluaisi tehdä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut sinulla kahta narsistimiestä. Mies, jolla on huono käytös, ei automaattisesti ole narsisti tai mikään muukaan persoonallisuushäiriöinen.
On ollut kaksi narsistimiestä. Jos lasketaan huonosti käyttäytyvät ja muut kiintymyshäiriöt tai luonneviat mukaan, voidaan tuplata tuo määrä.
Mikä vika SULLA on päässä, että alat nollata jonkun vieraan ihmisen sanomisia tietämättä asiasta yhtään mitään?