Se olisi sitten kesän 2022 käristyskupoli selätetty. Mitkä fiilikset?
Jäätkö kaipaamaan helteitä? Vai nautit paluusta normikesään? Katsoin juuri parin viikon sään eikä helteitä todellakaan tulossa. Elokuu lähestyy ja silloin hellepäivien määrä laskee jo selvästi.
Kommentit (99)
Varsinaiset helteet on vasta tulossa
Eikai tässä. Katselen lentolippuja jonnekkin lämpimään kun ulkona on kylmä.
Mun on nyt jo kylmä. Vatuttaa, tässäkö tää oli.
Vierailija kirjoitti:
Käy lääkärissä. Esimerkiksi kilpirauhasen vajaatominta aiheuttaa palelemista lämpimässä.
Kesät lyhenee ja talvet pitenee. Kaikki on bensa- ja dieselautoilijoiden syytä.
Vierailija kirjoitti:
villamiljonääri kirjoitti:
Mää mää karitsa tuotko hilloa?
hilloa???? Onko tämä taas niitä "olen aina kuullut tämän laulun sanat väärin" -tapauksia?
villat sulle, hillot mulle
En edes ehtinyt viedä villasukkia komeroon. Höh.
Naurahdin aloitukselle. No, kyllähän siitä jotenkin selvittiin. Sisällä paljon. Uumoilen vain, että ne helteet poukkaavat päälle vielä yllätttäen...
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin aloitukselle. No, kyllähän siitä jotenkin selvittiin. Sisällä paljon. Uumoilen vain, että ne helteet poukkaavat päälle vielä yllätttäen...
Älä nyt edes uumoile moista kauheutta, että helteet vielä iskevät. Olen suorastaan traumatisoitunut viime ja tämän kesän tappohelteisiin. En kaipaa, en tarvitse hellettä, vihaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy lääkärissä. Esimerkiksi kilpirauhasen vajaatominta aiheuttaa palelemista lämpimässä.
Ylipaino on se syy, jonka takia arktisten alueiden ihmiset valittaa normaalilämpötiloissa tukalaa kuumuutta.
Ihanaa, helle aiheuttaa minulle masennusta.
Lennot on varattu jo ennen kesää, joten niitä odotellessa.
Ei Suomessa tarvitse olla +25 enempää.
Elokuu meneekin jo +10 ja tasaisessa tihkusateessa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lapsillakin itkuntuhruiset silmät kun kesä meni jo.
Helteitä tulee vielä. Keksin juuri toissapäivänä lopultakin erittäin tehokkaan tavan viilentää itsensä. Ei kuivaa suihkun jälkeen itseään ja asettuu tuulettimen eteen! Seuraava ongelma onkin sitten kun paleltaa...
Eikös ne vielä jokin aika sitten povailleet, että elokuu tulee olemaan kuumin kuukausi vai jokos se viisaiden ajatus säästä vaihtui?
Lähden ulkomaille viettämään loput lomastani. Ei kiitos syyskelejä.