Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-studiossa ihmetellään tänään miksi avoimiin työpaikkoihin ei löydy työntekijöitä vaikka satoja tuhansia työttömiä lorvailee samaan aikaan tuilla

Vierailija
04.07.2022 |

Ohjelmassa kuullaan yrittäjiä jotka eivät löydä yrityksiinsä työntekijöitä.

Kommentit (2046)

Vierailija
2041/2046 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mahdollisesti olla jokin tietty erityisammatti, jossa vaaditaan erityistä osaamista.

Ehkä nämä yrittäjät eivät osaa markkinoida työpaikkojaan. Ehkä he eivät kelpuuta ketä tahansa.

Mitä vttua sinä sitä lorvimista siinä selität.

MINÄ EN OLE KELVANNUT VAIKKA MINULLA ON OSAAMISTA; KYKYÄ TEHDÄ TYÖTÄ; JAKSAMISTA KAIKKEEN MUUHUN PAITSI TÄYSIN EPÄASIALLISEEN KOHTELUUN LAPSELLISUUKSIA PURSUAVAAN NÄLVIMISEEN JA NIIN EDELLEEN, TYHMIÄ TYYPPEJÄ EI TARVITSE SIETÄÄ MUN MIELESTÄ; MUTTA TYÖNANTAJAN MIELESTÄ TYHMÄT ON KIVOJA:

JOO; MÄ EN KELPAA. EN KELPAA NIININKÄÄN JOISSA EI TARVITSIS MITÄÄN PITKÄÄ KOULUTUSTA; EN KELPAA OPPILAAKSIKAAN!

ETTÄ SELLAINE JUTTU JA NÄIN ON VARSINAISSUOMESSA!

MUT JOS SINÄ HALUAT ASIASSA JOTAIN POSITIIVISTA NÄHDÄ, NIIN YKS) JOKU MUU RIKASTUU JOKA KUUKAUSI PALKKATILINSÄ VERRAN, KAKS) MINÄ EN VIE KENELTÄKÄN PALKKATYÖTÄ, KOLME) MINUA VOI VAPAASTI JA TÄYSIN TÖRKEÄSTI PILKATA JA HAUKKUA JA HERJATA, IHAN SIITÄ VAAN, KUKAAN EI VÄLITÄ... EI KUKAAN, JA SULLEHAN SE ON VAAN PLUSSSAA PALKAN LISÄKSI JOS PÄÄSET MUITA NÄLVIMÄÄN ERINOMAISUUKSILLA. SEMMOSTA JA LOPULTA NÄET SENKIN KUN OLLAAN KADULLA ASUNNOTTOMINA PASKANAAMASENA JA HAISEVANA.

HEIPPA, ONNEA ELÄMÄÄS!

Vierailija
2042/2046 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarithan lupasi Miapetran suulla, että Balkanin teillä kävelee korkeastikoulutettuja kohti suomea. Matka on kyllä pitkä, mutta ei vaan näy niitä insinöörejä ja kirurgeja. Ne on vaihtunu näihin viidakon villeihin. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2046 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne avoimet työpaikat olisi olemassa niin varmaan niihin ihminen löytyisi.

Vierailija
2044/2046 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarina on kiva olla, ei rasitu siinä polla... demarina on 🤮. 

Vierailija
2045/2046 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarithan lupasi Miapetran suulla, että Balkanin teillä kävelee korkeastikoulutettuja kohti suomea. Matka on kyllä pitkä, mutta ei vaan näy niitä insinöörejä ja kirurgeja. Ne on vaihtunu näihin viidakon villeihin. 😆

Niitä insinöörejä ja kirurgeja on kyllä, mutta heidät laitetaan siivoamaan metriksiä, koska eivät opi suomen kieltä viikossa. Osa opettelevat ruotsia sivussa, koska se on helpompi oppia ja sillä pääsee myös helpommin töihin.

Vierailija
2046/2046 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, työkkärin tädit! Nyt pieksätte töihin ne makoilevat demarit! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme