Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia matkoja olet tehnyt eri ikäisenä?

Vierailija
04.07.2022 |

Onko matkustustapasi muuttuneet vuosien saatossa vai oletko aina tehnyt samantyylisiä matkoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astraalimatkoja.

Vierailija
2/3 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsuuteni ja nuoruuteni matkustanut Suomessa ja Norjassa. Lapsuudessani lensin muutamia kertoja Suomessa mutten pidempiä lentoja ennen kuin 18 vuotta sitten. Pelkään lentämistä , mutta Euroopassa olemme viimeiset 18 vuotta matkustelleet paljon. Kuitenkin Suomen ja Norjan matkat ovat suosikkejani, mutta valitettavan kalliita muihin verrattuna. Norjassa olen käynyt 12 kertaa, eikä ole yhtään liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsuuteni ja nuoruuteni matkustanut Suomessa ja Norjassa. Lapsuudessani lensin muutamia kertoja Suomessa mutten pidempiä lentoja ennen kuin 18 vuotta sitten. Pelkään lentämistä , mutta Euroopassa olemme viimeiset 18 vuotta matkustelleet paljon. Kuitenkin Suomen ja Norjan matkat ovat suosikkejani, mutta valitettavan kalliita muihin verrattuna. Norjassa olen käynyt 12 kertaa, eikä ole yhtään liikaa.

Ja se mikä on säilynyt jo nelisenkymmentä vuotta, niin historialliset kohteet ovat aina kiehtoneet. Isäni on aina ollut loistava tarinoiden kertoja ja osannut tarinoimalla innostaa historian saloihin.