Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt psykiatrisella osastolla

Vierailija
04.07.2022 |

Eilen tulin ja nyt ihmettelen mitä täällä oikein teen. Vasta ehkä perjantaina pääsee kotiin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oman mielenrauhankin takia ei tänne kannata kirjoitella. Jokaista fiksua ja empaattista kommenttia kohden on tarjolla kymmeniä loukkaavia, lapsellisia ja täysin empatiaköyhiä sössötyksiä.

Vielä 10 vuotta sitten nettiin pääsyä rajattiin, ettei potilas olisi sekoillut netissä ja pystyi paremmin keskittymään toipumiseensa. Toisin sanoen puhelimet kerättiin pois, samoin läppärit (jos sattui olemaan mukana). Sitten syötiin lääkkeitä niin kauan että psykoosi helpotti. Ja sen jälkeen sai käydä netissä rajatusti.

Tuntuu karulle lukea, että pakkohoitoon joutunut tyyppi kirjoittelee ensimmäisinä päivinä tälle palstalle ollessaan psykoosissa. Ennen tällainen ei käynyt päinsä. Sairaala oli se paikka, jossa keskityttiin sen psykoosin ja sairauden voittamiseen, eikä netissä surffailua pidetty tilaa parantavana, vaan pahentavana seikkana.

- mielenterveyshoitaja

Vierailija
22/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko ns yhteiskuntakriittinen vai mikä ns syy?

Olin festareilla 3 päivää kännissä ja sunnuntaina aloin epäilemään venäjän mafian tulevan kotiin joista toki Soitin hätäkeskukseen ja nyt olen täällä.

Kiinnostavaa. Aiotko jatkaa juopottelua ja uudistaa alkoholipsykoosin vai opitko kerrasta?

Alkoholi oli vain sivuseikka. Sattumaa että oli mukana tässä. Kesäloma jatkuu heti perjantaina kun pääsen täältä ja kuulemma saan extra kuukauden sairaslomaa eli elokuukin lomaillaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuluttanut aikaa harjoittelemalla Riikka Purran nimmaria seinään kakalla.

-Ap

Vierailija
24/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville, herää! Olet unessa, herää!

Vierailija
25/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin festareilla 3 päivää kännissä ja sunnuntaina aloin epäilemään venäjän mafian tulevan kotiin joista toki Soitin hätäkeskukseen ja nyt olen täällä.

Kiinnostavaa. Aiotko jatkaa juopottelua ja uudistaa alkoholipsykoosin vai opitko kerrasta?

Alkoholi oli vain sivuseikka. Sattumaa että oli mukana tässä. Kesäloma jatkuu heti perjantaina kun pääsen täältä ja kuulemma saan extra kuukauden sairaslomaa eli elokuukin lomaillaan!

Kyllä voi tulla delirium tremens jos 3vrk koittaa kaljaa taukoamatta ja sitten lopettaa seinään. Silloin oikea osoite on sairaaala/katko ei mikään suljettu osasto!

Vierailija
26/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuluttanut aikaa harjoittelemalla Riikka Purran nimmaria seinään kakalla.

-Ap

Höpöpöhöpö, ei ole tuo edellä kirjoittanut ap. Olen siistissä virassa oleva kirjanpitäjä. Eikä tuommoiseen alentuisi.

Oikea ap

Vierailija
27/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin sekavaa ja vaikeasti tulkittavaa tekstiä, että on ihan pakko kysyä: postaatko osastolta?

@Moderaattori @Ylläpitäjä , Olkaa hyvä...

Vierailija
28/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä niin sekavaa ja vaikeasti tulkittavaa tekstiä, että on ihan pakko kysyä: postaatko osastolta?

@Moderaattori @Ylläpitäjä , Olkaa hyvä...

No eikö se ole tullut selväksi. Mitä te sitä kysytte?

Vierailija
29/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kjylla mje tjabasimme sinu ovi olit huudellu festari jummarsimme haluat puolen.

Vierailija
30/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuliko se venäjän mafia, vai etkö ehtinyt näkeen kun sut haettiin?

Vierailija
31/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuliko se venäjän mafia, vai etkö ehtinyt näkeen kun sut haettiin?

Ilmeisesti tämä on tarkoitettu ihmisille jotka ovat paossa venäjän mafiaa. Siksi ovet lukossa. Hoitajat ovat Suomen puolella ja meitä jotka ovat jääneet mafian seulaan niin suojellaan. Juttelin erään naisen kanssa aamupalapöydässä ja hänkin venäjän mafian karussa. Ilmeisesti täysin maksutonta asua täällä niin kauan että saavat kiinni mafian.

Vierailija
32/34 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsit sinne? Minua ei psykoosissa otettu sisään. Kuntoutin itse itseni vuodessa normaaliksi. Olet ilmeisesti mies kun saat hoitoa?

Olen nainen, mutta pääsin työpaikan kautta hoitoihin. Oli kyllä kova homma vakuuttaa työterveys, että hoitoihin on päästävä. 

Kyllä oikeen hullun ei tarvii vakuutella olevansa hullu, vaan juurikin päivastoin, ettei ole eikä tarvii mitään hoitoa.

Vierailija
33/34 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sä pääset sentään kotiin. Mulla ei ole pääsyä tästä maailmasta, tein mitä tahansa.

Vierailija
34/34 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka palstahullu olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän