Kuinka paljon pystyt syömään kerralla irtokarkkeja?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun näihin tällaisiin aina kiiruhtavat vastaamaan kaikki "ostan kerran vuodessa viisi irtokarkkia, syön niitä kuukauden ja sittenkin tulee huono olo" -paremmatihmiset. :D
Jos yhtään mietit, ymmärrät, että ongelma on sinun pääsi sisällä.
Ei edes ole. Ihan vakiojuttuhan tuo on, että mihin tahansa herkkukeskusteluun rientää kiireesti pätemään ihmiset, jotka vain haistelevat sipsejä ja oksentavat jos joutuvat syömään edes sentin paksuisen viipaleen kakkua :D
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Pystyn syömään korkeintaan 5 kpl irtokarkkia, nämä syötyäni tulee jo ällö olo. Lopetan siihen. En ymmärrä miten joku voi syödä kilotolkulla.
Lääkäriin mars. Ei ole tervettä tuollainen.
Ennätys oli kerralla 800g (järkyttävä olo), mutta "täyttynyt ja tyytyväinen" fiilis tulee 180g-270g kohdalla. 400-500g pussit vain ärsyttävät, koska koko pussi menee aina kerralla. Paras tapa hallita kyseistä ominaisuutta on vain ostaa kertaherkkumäärä kerralla ja nuo jättimegapussit ovat tämän tavan arkkivihollisia, etenkin kun haluaa testailla sesongin uutuusmakuja.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun näihin tällaisiin aina kiiruhtavat vastaamaan kaikki "ostan kerran vuodessa viisi irtokarkkia, syön niitä kuukauden ja sittenkin tulee huono olo" -paremmatihmiset. :D
Miten se tekee ihmisestä paremman jos ei pysty syömään jotain yhtä paljon kuin muut? Kasvissyöjä ei tietenkään syö gelatiinikarkkeja. Monissa karkeissa on palmuöljyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tekee ihmisestä paremman jos ei pysty syömään jotain yhtä paljon kuin muut? Kasvissyöjä ei tietenkään syö gelatiinikarkkeja. Monissa karkeissa on palmuöljyäkin.
Älä ota kaikkea kirjaimellisesti :D
Kilon verran. Pari kuukautta, jos ei veraat syö..Täällä ei oo myynnissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yhteydessä paremmat=pyrkivät viestimään olevansa parempia, koska eivät syö kuin pari karkkia vuodessa (toisin kuin me surkeat ahmatit, jotka pystymme syömään puoli kiloakin karkkia kerralla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei söisi? Eihän liivate ole lihaa. Vai luuletko, että kasvissyöjä=vegaani?
Ostan yleensä jonkun 1,80-2,20 euroa maksavan pussin ja syön siitä useamman päivän.
Sellanen 400g pussi vaikka viimeiset karkit tökkivät jo pahasti, mutta käsi käy karkkipussilla viimeiseen namuun.
Usein ostan kyllä tarkoituksella sellaisen 90-110g pussin koska tiedän että kaikki menee kitaan ihan heittämällä (ja tiedän ettei siinä ole järjen hiventä - tunteella mennään).
Jotain 100g. Olin nuorena töissä videovuokraamossa missä sai syödä karkkeja niin paljon kuin halusi. Työvuoron aikana meni parhaimmillaan jotain 500g. :D Enää ei pysty.
200-300g on ihan normaaliannos minulle. Enkä häpeä myöntää sitä.
Irtokarkkeja, ai niitä mitä kaupoissa lapset rämpii räkäisillä sormillaan ja yöllä kaupan sisälle päässeet linnut nokkii ja paskoo niiden sekaan? En syö niitä ollenkaan.
5 karkkia on yleensä ällöraja. Olen huomannut että sen yli menneet on turhia ja tulee vain kurja olo.
Vierailija kirjoitti:
Irtokarkkeja, ai niitä mitä kaupoissa lapset rämpii räkäisillä sormillaan ja yöllä kaupan sisälle päässeet linnut nokkii ja paskoo niiden sekaan? En syö niitä ollenkaan.
Just niitä. Tulee hyvä vastustuskyky, kun niitä syö :)
Euron yleensä maksaa mun karkkiostokset. Ällöttävä olo tulee siitäkin
Vierailija kirjoitti:
5 karkkia on yleensä ällöraja. Olen huomannut että sen yli menneet on turhia ja tulee vain kurja olo.
Älä puhu höpöjä. Karkkeja on todella monen kokoisia, joten et voi tehdä rajausta kappalemääräisesti. Esimerkiksi 5kpl he-ma-paa(niitä pieniä vihreitä, keltaisi ja punaisia palleroita) on paljon vähemmän kuin 5kpl susupaloja.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee kurja olo siitä, että jauhat tuota samaa levyä koko ajan. Voitko lopettaa jo?
Riippuu karkeista, ja myös eri asia pystynkö vai haluanko syödä. Tykkään enemmän kirpeistä joten ne menee nopeammin kuin makeat, vaikka joutuukin jarruttelemaan ettei kitalaki mene riekaleiksi. Makeita pystyisin syömään kerralla enemmän kuin vaikka ufoja, mutten halua.
Ostan irtiksiä muutaman kerran vuodessa, ehkä 100-150 g kerralla, kestää muutaman päivän. Tykkään enemmän leivonnaisista ja suolaisista herkuista kuin karkeista.
Jos yhtään mietit, ymmärrät, että ongelma on sinun pääsi sisällä.