Kuinka paljon pystyt syömään kerralla irtokarkkeja?
Kommentit (58)
Syön yleensä yhden kerrallaan. Joskus hurjastelen ja laitan kaksi karkkia kerralla suuhun.
Masa 120 kg kirjoitti:
Ei ollu irtokarkkeja, mutta sellaisen 1 kg muovilaatikollisen olen syönyt kerralla. Olen kyllä melko isokokoinen. Tuli huono olo.
Tämä on hyvä. Kannattaa syödä suolaista alle. 10 karkin syöjät voisivat lopettaa koko karkinsyönnin, mitä iloa muutamasta on, kun herkutellaan niin se tehdään kunnolla.
3,6 kg kerralla on ennätys. Nallekarkkeja.
Megapussi meni päivän aikana, tänään avasin jo uuden ja puolet syöty siitäki, oon ruoka ja herkkuriippuvainen, voisin syödä vaikka kuinka, mutta pakko pakottaa itsensä lopettamaan.
Kerralla ehkä viisi karkkia. Mieluiten salmiakkia.
En koskaan osta irtokarkkeja enkä karkkia yleensäkään, ihan turhaketta ja hirveästi sokeria. Jos jossain on tarjolla niin lakritsia saatan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen Turkinpippuria on sopiva määrä kerralla.
Kahdeksan on meikän vakioannos.
Noin 700 grammaa menee puolessa tunnissa naamariin.
150 grammaa aika maksimi kerralla ja siinäkin on jo jonkun aikaa ollut sellainen olo, ettei kannattaisi enää ottaa, koska tulee huono olo. Tiedän hyvin, koska joskus ostan jonkun 275 gramman Haribo Click Mix -pussin ja saan siitä puolet syötyä.
En pysty syömään yhtään. En pysty edes ostamaan. Tarpeeksi monta kertaa olen nähnyt, miten irtokarkkeja käsitellään.
Omat irtokarkkipussini ovat yleensä kooltaan noin 400g, ja niistä riittää useammalle päivälle. Syön keskimäärin 50-100g kerralla. Tuon rajan jälkeen karkit alkavat maistua puulta, ja jätän loput mieluummin myöhemmäksi.
Ehkä 150 grammaa nykyään korkeintaan ja siitäkin määrästä tulee ällöttävä olo. Ostin pari viikkoa sitten reilu 200 gramman pussin ja söin sen kolmessa päivässä. Vain noin kerran pari vuodessa tulee niitä ostettua.
Nuorena pystyin syömään paljon enemmän, mutta kyllä silloinkin tuli ällöttävä olo.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eurolla ostan ja oksettaa ja kaduttaa jälkeenpäin. Joskus sorrun niihin bussimatkalle tai leffaan, onneksi harvoin. En tajua tätä suomalaisten irtokarkkihimoa, aikuisetkin ostavat isoja pusseja ja jollekin alle kouluikäiselle puolen kilon pussi karkkipäivänä.
Kymmenen Turkinpippuria on sopiva määrä kerralla.