Kuinka paljon pystyt syömään kerralla irtokarkkeja?
Kommentit (58)
Kerralla menee ehkä 10 karkkia tai vähemmän. Riippuu karkkien koosta. Enempää ei suuhun mahdu.
300g, mutta sitten on karmea olo. Tapahtuu noin kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
300g, mutta sitten on karmea olo. Tapahtuu noin kerran vuodessa.
melkoinen leipäläpi mahtaa olla kun tuon määrän saat KERRALLA. Mick Jagger jää varmasti kakkoseksi.
Minä olen kasvissyöjä. Kasvissyöjille on muutama irtokarkki ja ne eivät ole hyvän makuisia. Syön muutaman jos joku on varta vasten minulle ostanut.
Harvoin ostan, mutta silloin kun ostan, ostan n. 10-20 karkkia. Sitten syön kyllä ne kaikki kerralla. Pari viikkoa sitten ostin valmiin karkkipussin, 5 vuotiaan lapseni kanssa syötiin siitä kolme iltaa jälkkäriksi.
Ostan 500g ja pystyn syödä sen päivässä mutta sillon kärsin sokerihumalasta ja olo on kamala. Usein tätä ei onneksi tapahdu.
4-5 karkkia, sitten alkaa tökkiä.
Ei ollu irtokarkkeja, mutta sellaisen 1 kg muovilaatikollisen olen syönyt kerralla. Olen kyllä melko isokokoinen. Tuli huono olo.
Puolisen kiloa. Yleensä menee noin 300 grammaa ennen kuin alkaa tökkimään ja loput sitten seuraavana päivänä. Niin, ja ostan irtokarkkia noin kerran kuussa, jos tuo on jonkun mielestä kohtuuttoman paljon.
Pystyn syömään korkeintaan 5 kpl irtokarkkia, nämä syötyäni tulee jo ällö olo. Lopetan siihen. En ymmärrä miten joku voi syödä kilotolkulla.
Pystyn? Minulla on aina pussi karkkia kaapissa. Tämä viimeisin pussi on ollut siellä varmaan kuukauden tai yli, ja olen ottanut sieltä ehkä viisitoista karkkia. Kerralla otan pari viiva kymmenen karkkia. Kymmenen on jo todella paljon. Otan niitä harvakseltaan, menee viikkoja etten ota.
En tiedä, kun en ole koskaan kokeillut. Olen syönyt irtokarkkeja, mutta en siihen pisteeseen ettei enää pystyisi syömään.
Pari kiloa, sitten saattaa yllättää oksu...
Hassua, kun näihin tällaisiin aina kiiruhtavat vastaamaan kaikki "ostan kerran vuodessa viisi irtokarkkia, syön niitä kuukauden ja sittenkin tulee huono olo" -paremmatihmiset. :D
Jos on paha sokerinnälkä niin ehkä 150g menee kerralla. Mut helposti kestää pussi pari kolme päivää, jos mies ei tyhjennä...
Saman verran kuin suljetussa pussissa myytäviä karkkeja.
Pussi tyhjäksi kerralla, vielä koskaan ei ole jäänyt mitään syömättä.