Lola saa vuodesta toiseen törkykommentteja
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset eivät tajua että vanhenevat. Tälläkin palstalla nuoremmat ja incelit haukkuvat mutta minä olen Lolan puolella.
Varmaan moitteet kumpuavat paljolti siitä että Lola oli misseytensä jälkeen monia vuosia Suomen turhin julkkis jota media hehkutti koko ajan, olihan meilläkin nyt värikäs missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo ollut muka missi? Tosi ruma.
Lola pärjäsi miss universumissa paremmin kuin moni muu. Hän on 45v ! Repikää tästä!
Paremmin pärjäsi Anne Pohtamo ja Armi Kuusela. Ovatko he kovinkin paljon paljastelleet itseään iltapäivälehtien sivuilla viittäkymppiä käyvinä?
Eivät ole. On ollut ihan muuta tekemistä.
Tuula Polvi oli oman vuotensa kisassa viides. Hän on nykyään sairaalapappi. En muista, onko muita sijoittunut.
Se on sitä naisten kateutta haukkua tuolla somessa. Ovat itse vaatimattoman näköisiä naisia joista ei olisi ollut edes nuorena missiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola pärjäsi miss universumissa paremmin kuin moni muu. Hän on 45v ! Repikää tästä!
Paremmin pärjäsi Anne Pohtamo ja Armi Kuusela. Ovatko he kovinkin paljon paljastelleet itseään iltapäivälehtien sivuilla viittäkymppiä käyvinä?
Tuula Polvi oli oman vuotensa kisassa viides. Hän on nykyään sairaalapappi. En muista, onko muita sijoittunut.
Lue tämä ketju.
No "moitteet" kumpuaa kylläkin ihan suoraan siitä, että Lolan isä on nigerialainen eikä Lola näytä ihan tavalliselta hailakalta suomalaismissiltä. Suomi oli ihan sairaan nurkkakuntainen maa kun Lola valittiin missiksi ja on sitä isojen kaupunkien ulkopuolella edelleen, kuten tämäkin ketju todistaa.
En muuten edes tajua, kuka käy Lolan somessa. Minkä vuoksi? Jos siellä on vaan tätä tappelua. :(
Lola on ihana ja rennon rempseä, joka ei ota itseään turhan vakavasti. Ja oli nuorena upea, erittäin kaunis edelleen. N42
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä naisten kateutta haukkua tuolla somessa. Ovat itse vaatimattoman näköisiä naisia joista ei olisi ollut edes nuorena missiksi.
Tuolle rumilukselle kukaan ei ole kateellinen. Tummat on rumia.
Upea nainen. Jos on vähän tullut kiloja, mitä siitä? Kantaa kilonsa ylpeänä ja on aina iloisen näköinen. Taitaa vain kateelliset haukkua. T: laiha nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikea on ollut suomalaisten sijoittua missään. Kun Tuula Polvi oli kuuma niin lastenleirillä minua verrattiin häneen. Tyttö 77 jonka kasvoja lyötiin myöhemmin.
Aina tissit esillä, ihan aina, eikä ne ole edes omat. Ei muuta vikaa.
Itsehän se tahallaan hakee konfliktia, että voi taas uhriutua, ja joukko silakoita komppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tämä ketju.
No en tiedä tätä ketjua, mutta täältähän näitä löytyy. Tosi moni vetäytynyt julkisuudesta voiton tai muutaman vuoden jälkeen.
Monet naiset eivät tajua että vanhenevat. Tälläkin palstalla nuoremmat ja incelit haukkuvat mutta minä olen Lolan puolella.