Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sieltä työkkärin sivuilta löytyy se kohta, johon raportoidaan haetut työpaikat?

Vierailija
04.07.2022 |

Ja jos se velvollisuus on esim. ajalle 10.7-10.10, niin voinko vaikka tänään jo laittaa niitä työhakemuksia ja sitten ilmoittaa ne tuolloin vai pitääkö ne työpaikatkin sitten hakea 10.7-10-10 välisenä aikana?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aikaväli siis on kuukausi ja hakemukset voi laittaa joko kerralla tai tipoittain. Raportoit työkkärille sitten, kun oot laittanut kaikki jaksolla vaaditut hakemukset. Onko sulle TE-palvelun oman asioinnin sivut tuttuja? Kun oot kirjautunut pankkitunnuksilla, niin pitäis löytyä suunnitelma, jonka oot tehnyt työkkärin kanssa. Löytyy esim. etusivulta kohdasta Avoin asia tai tehtävä, Suunnitelmassa sovittu tehtävä: Työnhakuvelvollisuus. Klikkaa nuolta ja seuraavaksi Oma suunnitelmaa. 

Vierailija
2/2 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aikaväli siis on kuukausi ja hakemukset voi laittaa joko kerralla tai tipoittain. Raportoit työkkärille sitten, kun oot laittanut kaikki jaksolla vaaditut hakemukset. Onko sulle TE-palvelun oman asioinnin sivut tuttuja? Kun oot kirjautunut pankkitunnuksilla, niin pitäis löytyä suunnitelma, jonka oot tehnyt työkkärin kanssa. Löytyy esim. etusivulta kohdasta Avoin asia tai tehtävä, Suunnitelmassa sovittu tehtävä: Työnhakuvelvollisuus. Klikkaa nuolta ja seuraavaksi Oma suunnitelmaa. 

Kiitos sulle. Mä oon koko ajan jostain syystä luullut, että se tarkastelujakso on kolme kuukautta eikä yksi? :O Hyvä kun oikaisit. Kävin katsomassa tuolta oma asioinnista, eikä sinne ollut vielä päivittynyt se työnhakuvelvollisuus, mutta sieltä siis sen löydän jatkossa. 

Kysyn vielä, kun en ymmärtänyt, että voinko ilmoittaa tuohon työnhakukohtaan jo vaikka tänään laitetut työhakemuksen, vaikka mulla alkais se työnhakuvelvollisuus vasta esim. ensi viikon maanantaista lähtien? Vai hyväksytäänkö siihen vain ne työhakemukset, jotka oon tehnyt sen ajanjakson sisällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä