Olen täysin väsynyt tohon koiranpentuun
Labbiksen pentu hankittiin kun lapset mankuivat vuositolkulla. No nyt tuo pentu on yksin mun vastuulla, kusee matot ja jyrsii tavarat, pyörii sängyissä ja pissailee niihinkin, haukkuu ja vinkuu. Huusholli vuorattu sanomalehdillä, lapset joskus vie sen ulos ja leikkii sen kans ulkona. Oikeesti haluaisin palauttaa koko pennun kun en jaksa. Turha hankinta! Ottaa päähän, ja maksoi sen verran ettei tänä kesänä voida lähteä edes matkalle. Onko muita jotka kypsyneet pentuun sen otettuaan vai vaan ihanaa ihanaa tyyppejä?
Kommentit (45)
Mulla meni 4 kuukautta, ennen kuin rakastuin meidän koiraamme. Oli kamala pentu. Ei uskonut mitään, ihan ylivilkas alkuunsa ja ehdin katuakin koiran ottamista.
15 vuotta oli perheenjäsenenä tämä tyyppi, josta tuli "sydämiemme kuningatar" : )
Kyllä se siitä saattaa alkaa sujua. Itse tiedät parhaiten, onko teillä mahdollisuutta.
Älä sinä vaan ota koskaan mitään elävää olentoa itsellesi. Terveitä eläimiä kun ei lopeteta.Kotieläimet ovat perheen jäseniä, mutta voihan se olla että mielestäsi myös liikaa itävät ihmis vauvat voi tappaa. Niin että pidä idioottimaiset mielipiteesi tästä lähtien ihan omana tienasi. Kaltaisesi julmurit pitäisi viedä saunan taakse ja ......
miettikää mitä teette ennekun teette. kysykään joltain joka on rehellinen. seuraavat 15vuotta pitää olla 3kertaa päivässä viemässä sitä ulos
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä vaan ota koskaan mitään elävää olentoa itsellesi. Terveitä eläimiä kun ei lopeteta.Kotieläimet ovat perheen jäseniä, mutta voihan se olla että mielestäsi myös liikaa itävät ihmis vauvat voi tappaa. Niin että pidä idioottimaiset mielipiteesi tästä lähtien ihan omana tienasi. Kaltaisesi julmurit pitäisi viedä saunan taakse ja ......
kyllä ne voi lopettaa omaisuutta ne on. koitas samaa lapsenkaa idimootti
Meillä 5kk ikäinen pentu..tulee suuri ja vahva koira aikanaan.
mutta oppi tekemään asiansa ulos 3.5 kk iässä kun sitä sinne koko aika vietiin..nyt joskus tulee vahinko (kun pelottaa tai ripuli jne).
Kaikki syötävät on piilotettu lattialta,oma peti,häkki on jonne se osaa mennä nukkumaan.
haukkuu kyllä kaikki ylimääräiset-linnut ,oravat .......vahtivietti on jo olemassa.
Mies on niin laiska ettei jaksa yhtään mitään koiran kanssa paitsi nukkua ..eli kaikki jää mulle.
Joo,mies toki neuvoo miten koirasta tulee sitä ja tätä ,tekemättä kuitenkin itse mitään sen eteen.
Voin sanoa että koiranpentu on jopa raskaampi kuin vauva-vauva sentään nukkuu kun laitat sen nukkumaan eikä se sängystä karkaa.