Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin viimein mielekkäämmän keskustelupaikan kuin tämä palsta

Vierailija
04.07.2022 |

Kauan siinä kestikin.

T. Yksinäinen ihminen eteläisestä Suomesta

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma

t. AP

Vierailija
22/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

R/Suomi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap kiusaa

Kuinka niin? En kiusaa. Olen vain aidosti iloissani siitä, että sosiaalinen elämäni ei ole tämän varassa.

Ap

Vierailija
24/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homma

t. AP

Nada. En ole persu.

Ap (oikea ap siis)

Vierailija
25/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti jatkat keskustelua täällä?

Siksi, kun täällä voi käydä tällaista metakeskustelua. 🙂 Oli jännä fiilis tulla käymään täällä, kun olin viettänyt oikeaa sosiaalista elämää (siis ihan livenä) ja nettikeskustellut kivojen ihmisten kanssa.

Ap

Vierailija
26/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa kerho on tietenkin parempi paikka sinulle jossa voit puhua ongelmistasi! Hyvä Ap !

Vierailija
27/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R/Suomi?

Mikä tuo on? Reddit vai? Siellä keskustelen isommissa englanninkielisissä porukoissa joskus satunnaisesti, jos on kiinnostava aihe.

Ap

Vierailija
28/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap kiusaa

Kuinka niin? En kiusaa. Olen vain aidosti iloissani siitä, että sosiaalinen elämäni ei ole tämän varassa.

Ap

Kiussat minua kun et kerro mikä se paikka on.

Minulla tosi vähän elämää IRL, sen vuoksi olen täällä. Mutta olen kyllästynyt negatiivisuuteen ja haluaisin löytää jonkun toisen palstan. Nyt sinä tiedät, mutta et kerro. Suru tulee puseroon.

Vierailija
29/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa kerho on tietenkin parempi paikka sinulle jossa voit puhua ongelmistasi! Hyvä Ap !

En ole päihdeongelmainen ollut koskaan. Joten miksi menisin sinne?

Tämä palsta on siitä ärsyttävä, että ihmisiä kiinnostaa ihan mielettömästi ne kirjoittajat viestien takana. Mua kiinnostaa asiat ja aihepiirit, ei juurikaan ihmiset tai heidän henkilökohtaiset ominaisuutensa. Ehkä siksi mua luullaan mieheksi täällä.

Tein tämän aloituksen iloitakseni "julkisesti" ja odotin, että oisko muillakin samanlaisia löytöjä kivoista paikoista ihan muualla. En ole itse lainkaan kiinnostava ihminen muuuten.

Ap

Vierailija
30/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap kiusaa

Ap

Kiussat minua kun et kerro mikä se paikka on.

Minulla tosi vähän elämää IRL, sen vuoksi olen täällä. Mutta olen kyllästynyt negatiivisuuteen ja haluaisin löytää jonkun toisen palstan. Nyt sinä tiedät, mutta et kerro. Suru tulee puseroon.

Löydät muutaman kivan paikan itsekin pian. Ei niiltä voi välttyä, jos hengailee netissä ihan näillä suosituimmilla sivustoilla ja paikoissa riittävästi.

Ap

Vierailija
31/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan on parempi kuin tämä. Ihan fiksut aloitukset poistetaan ja typerät jutut on koko ajan esillä.

Vierailija
32/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake news , jaksa tämmöstä feikkausta , pahempaa kuin feikki naamat.

Vierailija
33/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tarpeekseni tästä palstasta, kun vietin juhannusaaton lähinnä yksin täällä palstalla. Sitten mua lähinnä kiusattiin ja syyllistettiin, kuten tavallista. Tajusin, että en voi viettää vapaa-aikaani ja lomapäiviäni näin.

Ei live-elämäkään mitään niin ihmeellistä ole, vaan lähinnä pistää väsyttämään liika sosiaalisuus. Jotkut vakikirjoittajat täällä haluavat lytätä ja lannistaa, vaikka mitä tekisin.

Olen todella huono tunnistamaan kateutta, mutta harva täällä ainakaan aidosti iloitsee muiden onnistumisista. Tai luulevat trolliksi sellaista tai edes alapeukuttavat. Moni täällä on ilkeä ja katkera pessimisti myös. Tekee pahaa ihmismielelle jutella pääosin sellaisten kanssa.

Ihmisellä on rajallisesti aikaa. Miksi käyttäisin koko elämäni siihen, että juttelen joidenkin ilkeiden kiusaajien kanssa, vaikka se tavallaan masokistille onkin koukuttavaa? Pakko pyristellä eroon sellaisesta.

Ap

Vierailija
34/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fake news , jaksa tämmöstä feikkausta , pahempaa kuin feikki naamat.

Mitä tarkoitat? Ihan oikeasti oon saanut iloa muista palstoista. Mitkä feikkinaamat?

Ap

Vierailija
35/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös iloa siitä, kun käytinkin netissä roikkumisen sijaan aikaa vaikkapa ulkoiluun ja luonnossa samoiluun. Juttelin jopa oikeuden ihmisten kanssa ja ihan mukavaa oli - ihan totta. Vaikka jälkikäteen pähkäilin tietenkin ja pelkäsin mokanneeni kaiken ja valinneeni väärät sanat ja näyttäneeni nololta Ette varmaan usko sitäkään ja ajattelette, että joku sekopäähullu nyt vain trollailee kertoessaan näin.

Miksi ette ajattele ihmisiä yksilöinä, joilla on erilaisia ominaisuuksia, tunteita, aitoja haaveita ja unrlmia, surun aiheitakin. Miksi ajattelette, että ihmiset (esim. minä) olen lähtökohtaisesti täysin paha, huono ja arvoton?

Minua inhoaa moni varsinkin tällä palstalla ja siitä on vaikeaa pyristellä eroon. Häpeän kulkea livenäkin ihmisten ilmoilla juuri siksi, kun tiedän, että täällä palstalla ainakin mua inhotaan. Ehkä ihmiset livenäkin inhoavat siis. Mutta sain onnistumisen kokemuksia silti ja oli hetkellisesti jopa ihan kivaa. Kukaan ei sitä tietenkään usko täällä.

Ap

Vierailija
36/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista teidän alapeukuttajien elämä on livenä, kun olette niin myrkyllisiä täällä? Olette joitain täydellisiä suorittajapikkurouvia, joilla on täydellinen perhe ja välittävä mies jne.? Pidätte sitten kahjoina kaikkia, joilla on pienikin särö tai tahra siinä teidän ihanteessanne? Halveksitten ihmisiä, joita pidätte huonompina kuin itse olette. Vai miten tuo menee?

Vierailija
37/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain myös iloa siitä, kun käytinkin netissä roikkumisen sijaan aikaa vaikkapa ulkoiluun ja luonnossa samoiluun. Juttelin jopa oikeuden ihmisten kanssa ja ihan mukavaa oli - ihan totta. Vaikka jälkikäteen pähkäilin tietenkin ja pelkäsin mokanneeni kaiken ja valinneeni väärät sanat ja näyttäneeni nololta Ette varmaan usko sitäkään ja ajattelette, että joku sekopäähullu nyt vain trollailee kertoessaan näin.

Miksi ette ajattele ihmisiä yksilöinä, joilla on erilaisia ominaisuuksia, tunteita, aitoja haaveita ja unrlmia, surun aiheitakin. Miksi ajattelette, että ihmiset (esim. minä) olen lähtökohtaisesti täysin paha, huono ja arvoton?

Minua inhoaa moni varsinkin tällä palstalla ja siitä on vaikeaa pyristellä eroon. Häpeän kulkea livenäkin ihmisten ilmoilla juuri siksi, kun tiedän, että täällä palstalla ainakin mua inhotaan. Ehkä ihmiset livenäkin inhoavat siis. Mutta sain onnistumisen kokemuksia silti ja oli hetkellisesti jopa ihan kivaa. Kukaan ei sitä tietenkään usko täällä.

Ap

*oikeiden

Siis ihan livenä, fyysisesti näin ihmisiä. Mulle ihmeellinen ja eksoottinen asia.

Mutta vitsit se livekeskustelu ja ihmisten näkeminen tuntui raskaalta parin tunnin jälkeen, kun oli tottunut yksinäisyyteen ja on ihan aito introvertti. Illalla kaaduin sänkyyn väsymyksestä.

Ap

Vierailija
38/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole päihdeongelmainen ollut koskaan. Joten miksi menisin sinne?

Tämä palsta on siitä ärsyttävä, että ihmisiä kiinnostaa ihan mielettömästi ne kirjoittajat viestien takana. Mua kiinnostaa asiat ja aihepiirit, ei juurikaan ihmiset tai heidän henkilökohtaiset ominaisuutensa. Ehkä siksi mua luullaan mieheksi täällä.

Tein tämän aloituksen iloitakseni "julkisesti" ja odotin, että oisko muillakin samanlaisia löytöjä kivoista paikoista ihan muualla. En ole itse lainkaan kiinnostava ihminen muuuten.

Ap

Miksi tätäkin 2 henkilöä alapeukutti? En ymmärrä.

Vierailija
39/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 2 sivu täynnä vaan sun omia tuntojasi , löytyy myös semmoinen kuin facebook jonne voit kirjoittaa ja muut ystäväsi yms vouvat nähdä. Miksi sinun pitää tuntemattomille kertoa ja täällä kun haukuit paikan jo pystyyn? Että ei käy järkeen ellet sitten vaan trollaa tai onko kaikki kunnossa?

Vierailija
40/43 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 2 sivu täynnä vaan sun omia tuntojasi , löytyy myös semmoinen kuin facebook jonne voit kirjoittaa ja muut ystäväsi yms vouvat nähdä. Miksi sinun pitää tuntemattomille kertoa ja täällä kun haukuit paikan jo pystyyn? Että ei käy järkeen ellet sitten vaan trollaa tai onko kaikki kunnossa?

Mua alkoi hieman ahdistaa negatiiviset viestit, niin oli pakko puolustaa mielipidettäni. En kirjoita mitään omia tuntojani sometileilleni koskaan tai mitään muitakaan ajatuksiani. En haukkunut paikkaa, vaan kerroin, että löytyi mielekkäämpi. Kaipaisin myötätuntoa ja sääliä. 🙂

Ap