Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteen sieto on yksilöllistä

Vierailija
04.07.2022 |

Minun mukavuuslämpötilani sisällä on 24-25. 26 häiritsee ja 27 estää liikkumisen ja nukkumisen ;-(
Mites sulla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla n. 17-23. Nyt tuulenvireen kanssa ulkona on tänään ihan mukava olla vaikka siellä on 25 astetta. Sisällä mulla on jatkuva päänsärky ja väsymys, sisälämpötila on ollut jo viikon 28-30.

Vierailija
2/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä hyvä on 20-22. 24 on jo kuuma ja siitä ylöspäin tosi epämiellyttävän kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 yli kun menee niin alkaa iso vitutus.

Vierailija
4/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että sitä vanhemmaksi tulee sitä vaikeempaa sietää hellettä. Olen perusnuori 30v ja 26asteen  lämpötilan ylitys sisällä tuntuu jo tukalalta.

Vierailija
5/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aurinko on pilvessä, olo on edes hetkellisesti parempi.

Itse menen miltein toimintakyvyttömäksi kun lämpötila ylittää sen +25 astetta.

Olen hyvässä kunnossa, lenkkeilen paljon ja painindeksi on 17, mutta helleja auringon paahde on vain liikaa.

Vierailija
6/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ylipainoisena 46-v naisena kestän ihan hyvin tämmöiset helteet ulkotöissäni. Kuukautiskierron eri vaiheessa on tosin jonkin verran vaihtelua kestämisessä.

Vierailija
7/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vinkua enkä tuhlaa energiaa lämmöstä vinkumiseen. Joskus sisällä on kylmä, joskus lämmin. Ei siinä sen kummenpaa. Ei aiheuta ahdistusta.

Vierailija
8/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä olin parina päivänä 35 astetta. Kaikki ikkunat ja ovet olivat auki. Kastelin pyyhkeen jääkylmällä vedellä ja kiedoin päähäni. Se auttoi. Unohdin ostaa tuulettimen.

Vierailija
9/9 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan ylipainoisena 46-v naisena kestän ihan hyvin tämmöiset helteet ulkotöissäni. Kuukautiskierron eri vaiheessa on tosin jonkin verran vaihtelua kestämisessä.

Mikähän tässä on alapeukuttamista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi