Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se greippimehu auttoikaan?

19.08.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni sen pitäisi paksuntaa kohdunsuun limaa, jotta siittiöt tarttuvat paremmin. Korjatkaa joku jos olen väärässä! Tuollaista jotain muistelisin kuulleeni, mulla ei ole kokemuksia ko. mehusta.

Vierailija
2/6 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lisää limaa. Hyötyä siitä on oviksen aikaan, että on helpompi tunnistaa ne hedelmälliset päivät. Mulla se myös paksunsi/vahvisti limakalvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö tähän siis ihan kaupasta saatava tavallinen greippimehu? entä mihin aikaan kirrosta tota pitäs alkaa juomaan??

kyselee nimim. tyhmä.. :8}

Vierailija
4/6 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistan lukeneeni, että heti kierron alusta ovikseen asti olis greippimehu-päivät. Sitten oviksen jälkeen siirrytään piinaviikoille punaviiniä lipitellen =)

t. T

Vierailija
5/6 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

greippimehua lipitellyt, tuloksesta ei vielä tietoa. :) Ajattelin vaan todeta kun en itse aiemmin tiennyt, että sitä ei sitten saa juoda yhdessä lääkkeiden kanssa. Voi joko voimistaa tai vaimentaa joidenkin lääkkeiden vaikutusta, eli kannattaisi pitää useampi tunti väliä...

Vierailija
6/6 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehu vaikuttaa maksassa erääseen enstyymijärjestelmään, siten että se tehostaa sen toimintaa ja näin ollen voi vähentää lääkkeiden tehoa. Käsitykseni mukaan lääkkeiden ja mehun nauttimisajalla ei ole merkitystä.

Greippimehu voi vaikuttaa mm. ehkäisypillereihin, niiden tehoa pienentävästi. Siitä ei tällä palstalla liena haittaa ;)

Muistaakseni greippimehua pitää juoda kohtalaisen runsaasti ja säännöllisti, jotta se vaikuttaa lääkkeiden metaboliaan.