Ulkomailla työskentelevät suomalaiset
Minkälaisissa hommissa aloitatte tämänkin alkavan viikon?
Missäpäin maailmaa?
Kommentit (11)
Mä olen yrittäjänä Lontoossa. Tänään haastattelen paria kandidaattia avoinna olevaan rooliin ja lounastan asiakkaan kanssa.
Muuten päivä menee adminhommissa niinkuin maanantait yleensä.
Asun Barcelonassa; joskin paljon työskentelen myöskin Ranskassa (päätoimisto) Työpaikkana...suuri, kansainvälinen firma.
Tällä viikolla norm. töiden lisäksi minulla on yksi lounas työpaikkaa lähellä olevassa ravintolassa, ihan oman osaston kesken. Loppuviikosta on vielä yksi illallinen ulkomailta tulleiden kollegoiden kanssa eli tarjoamme heille illallisen pitkän työpäivän päätteeksi.
Berkshiren kreivikunnassa eräässä yliopistossa valvomassa työ- ja opintoturvallisuutta. Suhteellisen uusi työ, mukavat kollegat, paljon uutta opittavaa. Iloisin mielin menen töihin.
Tukholmassa lääkärinä toimin, tulin juuri töistä kotiin, olipa rankka vuoro.
N42 kirjoitti:
Berkshiren kreivikunnassa eräässä yliopistossa valvomassa työ- ja opintoturvallisuutta. Suhteellisen uusi työ, mukavat kollegat, paljon uutta opittavaa. Iloisin mielin menen töihin.
Readingin yliopisto?
New Yorkissa rahoitusalalla, vapaapäivä tänään ja ollaan kohta lähdössä ystävien kanssa myöhäisellä lounaalle ja itsenäisyyspäivää juhlimaan North Cove Marinaan.
Saksassa. Erityispedagogi, sotealan yrittäjä. Täystyöllistetty. Huomenna yhteen uuteen asiakkaaseen tutustuminen. Kivaa on, myös ammatillista arvostusta. Vapaat kädet, ideointia ja kehittämistä. Suht vapaa aikataulu. Verkostotyö tehty, kasvupotentiaaliakin olisi, mutta enempää en nyt ehdi. Loman tarpeessa kohta puoliin.
Keskisuuren yrityksen asiakkuusjohtaja, alkuviikko mennee suurelta osin loppuviikon workshopissa suunnittelussa.
Asun Lontoossa.