hei, isopeppuiset naiset!
oletteko koskaan jääneet takaosastostanne kiinni jonnekin? jos olette, niin miten tämä on tapahtunut ja kuinka tilanne on edennyt?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kehtaa kertoa pepustaan juuttumisia? Pitäisikö viedä kysymys "Aihe Vapaa"-osioon. Siellä on paljon enemmän naisiakin kirjoittamassa.
Yhden tapauksen muistan kotoa. Vaimo yritti sängyn alta saada jotakin esinettä. Ryömi niin pitkälle kuin pääsi. Jäi kiinni perseen kohdalta. Tilanteen hyväksikäyttö ei oikein ollut luontevaa. Sain nostetettua sängyn laitaa sen verran, että hän pystyi pakittamaan pois.
Onneksi heräsit ja päästit kissimirrin ulos!
kuluneita fraaseja käyttävät ovat yleensä niitä, jotka loppupeleissä jäävät ilman.
On se kummaa, että naiset eivät kerro takalistostaan kiinni jäämisistä ja niiden hyödyntämisestä. Olen aivan varma, että näitä on tapahtunut runsaastikin. Rohkeast vaan kertomaan! Ei ole mitenkään häpeällistä, noloa korkeintaan
tää ei nyt suoraan liity tähän, mutta meillä on muijan kans tapana käydä yhdessä pikkuhousukaupoilla. aina saa kivasti jännittää, että löytyykö tarpeeks isoja kokoja.
Meillä vsimo ostaa alusvaatteensa, minä talouden autot.
Vierailija kirjoitti:
auto on vain pienen kikkelin jatke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
auto on vain pienen kikkelin jatke.
Kikkeli ei lyhene auton merkkiä pienentämällä
Jäädä kiinni minne?? Ei ymmärrä ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onks kellään mitään kerrottavaa?
Maanantaina tyrä leikkauksen.
Selästä kyttyrän poisto??
En sinusta tiedä missä sulla on tyriä! Mut ihan normi nivus, jos tiedät missä se on?
Mistä minä kenenkään vaivoja tiedän.
Nivunen ei ole vaiva vaan ihmiskehon osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onks kellään mitään kerrottavaa?
Maanantaina tyrä leikkauksen.
Selästä kyttyrän poisto??
En sinusta tiedä missä sulla on tyriä! Mut ihan normi nivus, jos tiedät missä se on?
Mistä minä kenenkään vaivoja tiedän.
Nivunen ei ole vaiva vaan ihmiskehon osa.
Mitä sitten? Kai se nyt vähän vaivaa, jos kerran operaation tarvetta lie.
ajattelin, että vois kotiin rakentaa uuden komeron, jossa olisi tosi ahtaat karmit. sitten voisi pyytää isoperseistä vaimoa etsimään kontiltaan jotain komeron lattialta. sitten se vois jäädä kiinni siihen.