Tykkään pitää kotini puhtaana ja alan imuroimaan joka aamuisin klo 7.00. Nyt kaksi naapuriani valittaa imuroinnistani mutta mielestäni se kuuluu arjen ääniin. Kumpi on oikeassa, minä vai naapurini?
Ymmärrän kyllä, että taloyhtiössä on todella ohuet seinät ja äänet helposti kulkeutuvat läpi mutta kyllä siivous kuuluu niihin asioihin joita saa ja pitää tehdä asunnossa ilman, että joku valittaa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät imuria? Harja ja varrellinen rikkalapio on nopeampi, kevyempi ja äänetön.
Eli käytä jatkossa harjaa ja rikkalapiota.
Miksi alapeukutat? Ymmärrän, että monet ovat tottuneet käyttämään imuria, mutta harja ja rikkalapio ovat paljon kätevämmät käytössä. Kyllä ennen on osattu. Koita itse, jos et usko. Mulla on kolme pientä lasta, joten oikeasti joudun siivoamaan päivittäin ja paljon.
Nyt tämä palikka aloittaja hykertelee itsekseen kun lukee ihmisten vastauksia. Ja avaa kuudennen oluen tälle päivälle. Aamulla nukkuu ainakin kello kymmeneen. Pölynimurin pölypussi on ollut jo puoli vuotta täynnä ja vaihtopussia ei ole.
Typerys. Muuta metsään kiusaamasta naapureitasi ja imuroi siellä aamusta iltaan. Idiootti.
Tälle on myös tieteellinen vastaus nimittäin on tutkittu että ihmisillä on luonnostaan erilaiset unirytmit ja jotkut ei vaan pärjää elämässä yhtä hyvin jos joutuu heräämään aikasemmin vaikka mitä tekis niin asiaa voi katsoa monesta näkökulmasta kenen olisi parhaan yhteisen hyvän lopputuloksen kannalta parasta valita joku toinen toimintatapa ratkaisuksi. Pus pus.
Ettei vaan olisi aamudildoilun surina mikä sieltä sinun asunnostasi kantautuu joka ikinen aamu klo.7 reikä reikä? 😜
Voisitko tehdä jotain muuta siivousta kuin imurointi klo 7? Saisi lapset ja aikuiset nukkua vähän lisää.
Ihmisellä joka käy töissä ja harrastuksissa ei voi olla joka aamu imuroinnin tarvetta. Huoh näitä aloituksia.
Joka aamuisin on huonoa suomea.