Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tervehditte ensitreffeillä?

Vierailija
03.07.2022 |

Olen eron jälkeen ensimmäistä kertaa menossa huomenna Tinder-treffeille kahvilaan. Olemme viestitelleet aika kauan, mutta nyt siis tapaamme livenä.
Veikkaan, että muuten osaisin käyttäytyä, mutta miten ensikohtaamisessa kuuluu toimia? 😃 Kätellä, halata vai vain tervehtiä? Kaikkea sitä joutuu miettimään kun vanhaksi elää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielisuudelmalla tai kouraisemalla tisseistä/pepusta.

Vierailija
2/8 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaisen iloisesti kuten kohdassa 19 sekuntia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaamalla ja samalla puristaen takapuolesta. Tästä saa selville helposti millä mielellä nainen on.

Vierailija
4/8 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon halaus ja sormea haarväliin.

Vierailija
5/8 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaan ohimennen kohteliaasti alaselästä pöytään. Minä tietty maksan, muuten olen täysi juntti.

Kehun myös kevyesti kampausta. Poliisin esitutkinnassa minulle kerrotaan, että olen lääppinyt/kosketellut ja verbaalisesti loukannut toisen turvallista tilaa, jolloin hän oli avuton ja haavottuvainen ja turvautui pitkään terapiaan.

Vierailija
6/8 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas asialliset vastaukset täällä... Mutta oman kokemuksen mukaan lähes kaikki tulee halaamaan! Siis sellainen nopea kaverillinen halaus, ei mikään kaulailu. Toki yleensä aika nopeasti näkee mitä toinen tekee, aikooko kätellä/halata vai pelkästään moikata. Tsemppiä treffeille!

Vierailija
7/8 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus on aika jees 👍

Vierailija
8/8 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kun pelottaa ajatuskin treffeistä!

Onneksi olen naimisissa!