Yksinänen kesä
Mikä on mielialanne muut yksinäiset näin kesällä? Mulla tosi masentunut kun ei missään tule käytyä muualla kun lähikaupassa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin yksinäinen mutta näin kesäisin tulee käytyä maauimalassa ja rannalla.
Ja urheilemassa.
Kyllähän sitä tulisi oltua paljon aktiivisempi jos olisi kumppani.
Sinäkin teet perusvirheen: pidät selvänä että jonkun muun pitää tehdä sut onnelliseksi. Ehei, ei se ole muiden homma vaan sun omasi.
Ryyppään kesän ja sitte myllyhoito tai itsari . Fiiliksen mukaan .
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin yksinäinen mutta näin kesäisin tulee käytyä maauimalassa ja rannalla.
Ja urheilemassa.
Mulla on kumppani. Mutta ei sitä nappaa käydä missään, vaikka ehdotan. On kotihiiri, vain töissä käy. Ei se kumppani autuaaksi tee eikä välttämättä siitä seuraa saa.
Käyn pyöräilemässä ja kävelyllä, ainoat sosiaaliset suhteet ovat työpaikalla. Tuskin osaisin enää edes seurustella, vaikka miehestä välillä haaveilen vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja urheilemassa.
NÄin sinkkuna mikään ei ole ärsyttävämpää kuin pariskuntaliikkujat. Vanhat sauvakävelijät menettelee, mutta nää rinnakkain polkevat läskipyöräilijäpariskunnat. Yleensä nainen kälättää kaiken aikaa ja mies polkee hiljaa. Aaargh!
Olen ollut parisuhteessa ja me kyllä harrastimme erikseen. En kestäisi tehdä kaikkea miehen kanssa. Yhdessä pyöräilemään, yhdessä rannalle, yhdessä kiipeilemään, yhdessä padelia pelaamaan. Ei ikinä.
Me myös miehen kanssa käydään lenkillä ja kaupoissa erikseen, tapahtumissakin, kun ollaan kiinnostuttu eri asioista.
Ja urheilemassa.