Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä te teette siellä mökeillänne keskellä ei mitään sitten kun kaljat on loppuneet?

Vierailija
03.07.2022 |

Sitä olen ihmetellyt

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niin tyhmä että edes lähden mökille jos mukana ei ole riittävästi juomista. Tälläkin hetkellä täällä on 12 laatikollista olutta, 8 laatikkoa lonkeroa, 10 laatikkoa siideriä ja 14l vodkaa + muuta.

Mulla ei ikinä alkoholia mökillä kun en käytä muutenkaan.

Vierailija
42/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän Busterin nokan kohti Heinäveden alkoa todella nopee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon yksin mökillä. Kauppareissuilla keskustassa (talvella) käyn uimassa talviuintipaikassa, lounastan ystävän kanssa, käyn moikkaamassa ystävää hoitokodissa, tapaan muita ystäviäni käyn elokuvissa ja teatterissa, hoidan harrastusasioita läppärillä tai puhelimella, kesällä tietysti pihahommia (hyvin mieluisia!). Kesällä tapailen myös muita mökkiläisiä jotka olen tuntenut syntymästään saakka. Ei ole vielä aika käynyt pitkäksi. N77

Vierailija
44/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uidaan, saunotaan, kalastetaan, pelaillaan kesäpelejä. Ja grillataan. Ja tietenkin joskus tehdään pikkuremontteja ja hoidetaan pihaa.

Luetaan kirjoja, ongitaan, soudellaan, suudellaan, otetaan aurinkoa ja taas saunotaan. Ihanaa :)

Sit lähdetään kylille, torille. Kuunnellaan musiikkia, poiketaan terassille, haetaan pizzat. Sit taas grilliruoka maistuu ja sauna lämpenee. Aika kuluu puita kantaessa, vettä kantaessa. Päivä ulkona tuo ihanat yöunet. Viipyilevät aamukahvit. Ei kiirettä, ei kelloa. Juhannuksen jälkeen alkaa mustikat kypsyä, elokuulla puolukat. Kantarellit. Ihanaa :)

Vierailija
45/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kaljat?

Vierailija
46/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään töissä Helsingissä ja Espoossa. Mökki Kirkkonummella, meren rannalla. Ei lainaa. Ollaan nelikymppisiä.

Vierailija
47/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne menee viinabaariin ja tansseihin jonnekin . Ja hakee uutta . Aina on joku kuskina . Selvinpäin. 

Vierailija
48/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että on mökki-ihmiset ja muut. Mökillä kuuluukin puuhastella, irrottautua jopa televisiosta, somesta.

Sit on nää "mökkiläiset", missä pitää olla wc, pakastin yms = kakkoskoti.

Minä kuulun ekaan porukkaan, sähköjäkään en kaipaa.

Vierailija
49/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka menee oluet sitten siivotaan sitten menee viinit . Lopulta sekoillaan . 

Vierailija
50/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kesällä juhlitaan käydään tansseissa ja retkillä . Veneillään uidaan ja käydään kaupassa .  Iltajuhlat myös . Se että on rauhallista on se juju.  Ei liikenteen meteliä . Tansseissa on livemusiikkia oikea orkesteri. YouTube komiat

Vierailija
51/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kesällä kiertää kyllä asuntoautolla monessa eri paikassa .  

Vierailija
52/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta moni menee Tallinnasta Eurooppaan tai ruotsista ja asuu asuntovaunussa. 

Vierailija
53/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammisaaressa Kirkkonummella kaikki on ulkona pihoilla kesällä . Ollaan kun on lämmin valoisaa . Puutarhaa kukkien kanssa pelataan pelejä kuin pyöräillään. Otetaan aurinkoa meidän kulttuurissa otetaan aurinkoa iholle .  

Vierailija
54/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljat. Ei. Lopu.

Vierailija
55/73 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa kyllä löytyy, ei vaan tee nyt mieli. Tänään parannellaan vilustumista ja nyrjähtänyttä nilkkaa. Makoilen sohvalla peiton alla ja välillä luen kirjaa, kuuntelen musiikkia tai ihmettelen vauva-palstaa. Molemmat vaivat tuli kyllä kaupungissa käydessäni.

Vierailija
56/73 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juoda juuri mitään alkoholijuomia, ehkä 1 saunasiideri /miehellä olut kerran viikkoon riittää. Meidän ei tarvitse ryypätä, emme tsrvitse humalatilaa mihinkään, meillä on muutenkin kivaa ja keksitään tekemistä, nautitaan myös ihan vaan lojumisesta ja oleilusta. Käydään lenkittämässä koirat, käydään ehkä lähellä asuvilla sukulaisilla tai moikkaamassa vanhoja koukukavereita, me uidaan ja otetaan aurinkoa paljon, luetaan, pelataan jotain pelejä ehkä, käydään kaupoilla paikallisessa taajamassa, laitetaan ruokaa, syödään, tiskataan, mökkiä pitää myös siistiä välillä, isäntä korjailee ja puuhaa pihalla jotain päivittäin, tekee ja pinoaa saunapuita, leikkaa nurmikkoa, minä kohennan istutuksia ym ym 

Vierailija
57/73 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää viinapitoiset kommentit nyt saattaa olla provoja, mutta olivat enemmän 70 luvun juttuja! Jos juotattaa, miksi viedä viinat mökille, miksi yleensä lähteä minnekään sen takia? Voihan sitä kännätä ihan omassa pihassakin!

Vierailija
58/73 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydään töissä Helsingissä ja Espoossa. Mökki Kirkkonummella, meren rannalla. Ei lainaa. Ollaan nelikymppisiä.

Et vastannut ap:n kysymykseen.

Vierailija
59/73 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä alkoholia niin en ymmärrä kysymystä.

Viina on viisasten juoma. Juo sinäkin niin viisastut.

Vierailija
60/73 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään huumeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme