Miksi miehet eivät laita pituutta Tinderiin?
Kuvissa kaikki näyttävät lyhyiltä niin kenestäkään ei voi tykätä.
N170 cm
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä luettelee harrastukset ja naisen pitäisi kuulemma harrastaa samoja juttuja.
Osa miehistä vaatii hoikkaa naista, vaikka ei ole itse mitään komeita.
Miksi et vertaa hoikkuutta hoikkuuteen, vaan vertaat sitä komeuteen? Onko tämä nyt sitä kuuluisaa naisen logiikkaa?
Olen kuullut enemmän valitusta siitä, että miehet laittaa sen pituutensa sinne. "Miksi ihmeessä monilla lukee pituus biossa? Ei mua ainakaan kiinnosta, todella pinnallista tollanen!" Olen kuullut tämän aikalailla näillä sanoilla jo ainakin kuuden eri naisen suusta.
Itse en Tinderissä edes ole, mutten minäkään laittaisi. Jos sitä ei lue, voit aina matchata ja kysyä chatissä, ja jos ei nappaa niin sen kuin poistat matchin. Ei minua ainakaan haittaisi; kaikilla on omat preferenssinsä. Ja myönnetään että jos olisin poikkeuksellisen pitkä, tyyliin 190cm+ niin sitten varmaankin laittaisin sen :D Kyllähän pitkät miehet joihinkin naisiin vetoaa. Olen siis tällainen 175cm pituinen ruohonjuuritallustelija itse.
Itse tosiaan en edes ole Tinderissä, vaan preferoin ihmisten kohtaamista livenä. Se onnistuu kyllä jos on sosiaalisesti aktiivinen. Tinder on loppujen lopuksi aika brutaali ja ulkonäkökeskeinen alusta. Mutta saattaa olla, että joskus tulee kokeiltua itsekin. Onnea kaikille tinderöintiin, toivottavasti löydätte etsimänne!
M29
Haluaisin, että mies on mukava eli kuuntelee, jos minulla on asiaa ja tarkoitan ettei hän silloin selaa esim. kännykkää kun kuuntelee. Haluaisin miehen jonka kanssa voi keskustella niin ikävistä kuin mukavista asioista. Miehen täytyisi huolehtia hygieniasta eikä saisi käyttää alkoa liikaa. Haluaisin myös miehen, joka ottaa naisen huomioon eli auttaa kotitöissä, kehuu kauniiksi, hieroo hartioita, keittää aamulla kahvia, kun on vapaapäivä. Miehen, jonka kanssa on mukavaa, joka ei hermostu helposti, ei ole besserwisser, jos sanon jotain tyhmää. Miehen ei tarvitse olla rikas, voi asua vaikka vuokralla. En odota kalliita lahjoja, tykkään hopea korviksista, joita voi saada 10 eurolla eli sellaiset syntymäpäivänä ja joululahjaksi olisi kivat.
Ei ole väliä onko mies kalju, lyhythiuksinen vai pitkähiuksinen, mutta olisi kiva jos hän olisi saman pituinen tai pidempi.
Ketju aiheesta miksi miehet eivät laita pituutta tinderiin pysyy ja voi hyvin.
Samoilla sanoilla ketju mikseivät naiset laita painoa tinderiin katosi välittömästi.
Kuinka monelle naiselle kelpaa mies 169,5cm
jhgjgf kirjoitti:
Olen 170 cm niin pituuden puolesta käy, mutta riippuu luonteesta ja onko muuten kemiaa.
Mun mielestä kaikilta voisi vaatia pituuden ja painon sekä tuoreet kuvat ja oikean iän. N38 167cm/61kg
Oma kokemus on että naiset flirtatessaan korostivat vain kokoani ja puhuivat siitä koko ajan. Joku myönsi uneksineensa että saisi "tarpeeksi pitkän miehen" jne. - kyllähän se aika karmivalta kuulostaa. Ensinnäkin suomalaiset sekä miehet että naiset ovat luonnostaan vähän isompirakenteisia koska sitä on ennen tarvittu että selvittiin.
Toisekseen jos pituus on niin iso diili niin käy mielessä että eihän mene fetissitasolle, kuten monella usein nämä fyysiset kriteerit menee (esim. nättien jalkojen vaatijalla on usein jalkafetissi jne.)
Totta kai käy myös mielessä että miksi tarvitsee itseään tosi paljon isompikokoisen miehen... Ehkä oma minäkuva järkkynyt tai muuten seko joka kokee miehet uhaksi ja siksi tarvitsee mahdollisimman ison henkivartijan?
En tiedä, melkoista keittiöpsykologiaahan tämä on mutta itseään ei voi suojella liikaa kun fetissin tyrkyttäjistä ja mahdollisista alistajista on kyse. :)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että mies on mukava eli kuuntelee, jos minulla on asiaa ja tarkoitan ettei hän silloin selaa esim. kännykkää kun kuuntelee. Haluaisin miehen jonka kanssa voi keskustella niin ikävistä kuin mukavista asioista. Miehen täytyisi huolehtia hygieniasta eikä saisi käyttää alkoa liikaa. Haluaisin myös miehen, joka ottaa naisen huomioon eli auttaa kotitöissä, kehuu kauniiksi, hieroo hartioita, keittää aamulla kahvia, kun on vapaapäivä. Miehen, jonka kanssa on mukavaa, joka ei hermostu helposti, ei ole besserwisser, jos sanon jotain tyhmää. Miehen ei tarvitse olla rikas, voi asua vaikka vuokralla. En odota kalliita lahjoja, tykkään hopea korviksista, joita voi saada 10 eurolla eli sellaiset syntymäpäivänä ja joululahjaksi olisi kivat.
Ei ole väliä onko mies kalju, lyhythiuksinen vai pitkähiuksinen, mutta olisi kiva jos hän olisi saman pituinen tai pidempi.
Tuollaisia miehiä tuskin on olemassakaan joten unohda.
jhgjgf kirjoitti:
Pituuden puolesta minulle kelpaa, mutta olen melko varma etten kelpaisi miehelle, jos hänellä on yhtään valinnanvaraa lyhyemmissä naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisetkaan painoaan sinne laita
Kyllä se varmaan hyvä olla kumpikin. Nimittäin jos nainen ilmoittaa 55kg, mutta pituus 140cm, onhan se täysin eri kun 160cm/55kg. Tai mies 195cm voisi myös pistää painon, koska 195cm/90kg vähän eri kun 195cm/140kg.
Naurattaa nää itsensä tyrkyksi sinne laittavat itsensä esineellsitäjät.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikilta voisi vaatia pituuden ja painon sekä tuoreet kuvat ja oikean iän. N38 167cm/61kg
Läski oot.
Yksikään mies ei ole ikinä laittanut pituuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on e klottä naiset flirtatessaan korostivat vain kokoani ja puhuivat siitä koko ajan. Joku myönsi uneksineensa että saisi "tarpeeksi pitkän miehen" jne. - kyllähän se aika karmivalta kuulostaa. Ensinnäkin suomalaiset sekä miehet että naiset ovat luonnostaan vähän isompirakenteisia koska sitä on ennen tarvittu että selvittiin.
Toisekseen jos pituus on niin iso diili niin käy mielessä että eihän mene fetissitasolle, kuten monella usein nämä fyysiset kriteerit menee (esim. nättien jalkojen vaatijalla on usein jalkafetissi jne.)
Totta kai käy myös mielessä että miksi tarvitsee itseään tosi paljon isompikokoisen miehen... Ehkä oma minäkuva järkkynyt tai muuten seko joka kokee miehet uhaksi ja siksi tarvitsee mahdollisimman ison henkivartijan?
En tiedä, melkoista keittiöpsykologiaahan tämä on mutta itseään ei voi suojella liikaa kun fetissin tyrkyttäjistä ja mahdollisista alistajista on kyse. :)
Miksi se, että nainen pitää pitkistä miehistä olisi joku fetissi? Ihme ajattelumalli. Samoin sitten kaikki miehet, jotka pitävät normaalipainoisista, tai vaaleaveriköistä, tai vaikka isoista tisseistä, täytyy olla fetissistä sitten kyse. Eihän sitä suinkaan saa muuten olla mieltymyksiä 🙄
Minä en laita pituuttani, koska merkit eivät riitä. Oleellisempi tieto täyttää koko profiilini.
Pituuteni on yli 180cm eikä yksikään nainen ole perunut treffejä sen kuultuaan. Itsellä sen sijaan on joskus mielenkiinto lopahtanut, jos nainen on sitä kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät laita kuppikokoaan Tinderiin? Kuvissa kaikki näyttävät pienitissisiltä, niin kenestäkään ei voi tykätä. T. Mies.
Siksi koska miehet ei ymmärä että G-kuppikin voi olla pieni.
Millä senttiympäryksellä saat G-kupista pienen? G-kuppi on minusta kyllä aina iso.
Tosin suhteessa johonkin muuhun jopa vaikka 185cm mies voi olla lyhyt, jos puhumme koripalloilijoista vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Minä en laita pituuttani, koska merkit eivät riitä. Oleellisempi tieto täyttää koko profiilini.
Pituuteni on yli 180cm eikä yksikään nainen ole perunut treffejä sen kuultuaan. Itsellä sen sijaan on joskus mielenkiinto lopahtanut, jos nainen on sitä kysynyt.
Eli naisten ei kannata mennä tinderiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisten ei kannata mennä tinderiin
170 cm pituisen naisen ei kannata mennä Tinderiin tai muihin deittisovelluksiin, liian pitkä nainen.
Kyllä pitää paikkaansa.