Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisten kondomit jotenkin huonompia kuin miesten kondomit?

Vierailija
03.07.2022 |

En ole koskaan tavannut naista joka semmoisia käyttäisi, saati olisi kertonut edes koskaan kokeilleensa sellaisia.

Miksi ne ei ole yleisempiä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalampia kuin miesten vastaavat ja lopputulos on kumminkin sama

Vierailija
2/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua käyttää kumeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun ne tulivat markkinoille. Itse en ole kokeillut, mutta käsittääkseni niiden asettaminen paikoilleen on aika hankalaa, eivätkä ne ole kovin eroottinen keksintö. Jotkin mallit kuulemma myös pilasivat tunnelmaa rapinallaan.

Vierailija
4/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala säkki . Hankalaa käyttää. En ihmettele etteivät oo enempää käytössä.

Vierailija
6/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että taudeilta miesten kondomi suojaa paremmin. Naisten kondomihan suojaa vain vaginaa ja kyllä siinä seksiä harrastaessa sukupuolielimet muutenkin yleensä hinkkaa yhteen, joten parempi että penis on kokonaan muovin sisällä, ei tule samalla tavalla limakalvokontaktia. Isompi syy varmaan ihan se, että niitä on hankalampi käyttää, saatavuus on huono ja eivät yleisesti ole ihmisille kovin tuttu juttu.

Vierailija
7/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seksi mennyt sairaaksi kun nykyään pelätään seksiä itseään! Kuminnussijoita!

Vierailija
8/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ainakin taitaa olla moninkertainen ja saatavuus heikompi.

Vierailija
9/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun ne tulivat markkinoille. Itse en ole kokeillut, mutta käsittääkseni niiden asettaminen paikoilleen on aika hankalaa, eivätkä ne ole kovin eroottinen keksintö. Jotkin mallit kuulemma myös pilasivat tunnelmaa rapinallaan.

Kerran yökerhosta isketty nainen tuollaista käytti. Meni aikansa, että kun asetteli sen paikalleen ja piti sitten sihdata pussiin. No kyllä pussiakin nussi, mutta ei voi sanoa nauttineensa. Tuskin se hyvältä tuntui, kun halusi uusintakierrokset ilman vaikka ehkäisyä ei ollut.

Vierailija
10/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aikamoinen kapine, hintakin halvimmillaan viitisen euroa kappale.

https://media.sciencephoto.com/image/m8600105/800wm/M8600105-Female_con…

Vierailija
11/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset halua käyttää kumia. Olen ollut yli 40 naisen kanssa ja aina olen vetänyt paljaalla. Testeissä kävin viime kuussa, eikä löytynyt tauteja.

Vierailija
12/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut useita satoja naisia, kertaakaan ei ole tullut vastaan naisten kondomia eikä edes suuseksisuojaa.

Ilmeisesti olen niin saalis, että haluavat paljaalla.

13/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kortsut ovat tosi kalliita

Vierailija
14/32 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta, saatavuus, käyttämisen vaikeus.

En ole ikinä nähnyt noita myytävän missään mistä kuitenkin saa tavallisia kondomeja.

Vierailija
15/32 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
16/32 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää kuulostaa niin tutulta argumentilta kondomikeskustelussa :D

Vierailija
17/32 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kovinkaan monelta käyttäneeltä saada suosituksia. Vaikuttaa tosi hankalalta lukemani perusteella. Omaa kokemusta ei ole eikä varmaan tulekaan.

Vierailija
18/32 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ulkoistaa sen hankaluuden miehelle. Lisäksi naisesta tuntuu paremmalta kun se kumikalvo on miehen elimessä, eikä omassa toosassa ole mitään puuduttavaa muovipussia.

Vierailija
19/32 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aikamoinen kapine, hintakin halvimmillaan viitisen euroa kappale.

https://media.sciencephoto.com/image/m8600105/800wm/M8600105-Female_con…

No varmasti maksaa, jos niitä ei kukaan osta.

Vierailija
20/32 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yökerhosta isketty nainen tuollaista käytti. Meni aikansa, että kun asetteli sen paikalleen ja piti sitten sihdata pussiin. No kyllä pussiakin nussi, mutta ei voi sanoa nauttineensa. Tuskin se hyvältä tuntui, kun halusi uusintakierrokset ilman vaikka ehkäisyä ei ollut.

Eikö sellanen pussi rullaudu pois sieltä naisen toosasta hepin mukana, hankala kuvitella miten sellanen mitenkään voi pysyä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä