Jatka lausetta: "Meikitön ihminen on..."
Kommentit (50)
"Kuin pesty peruna", sanoi 60-luvulla iäkäs vuokraemäntäni.
Säästäväinen. Säästää aikaa sekä rahaa.
aina välillä, toisinaan taas ei - eikä asialla ole mitään väliä.
Valju.
Ihan nuorelle teinille sopii vielä meikittömyys, mutta aikuiselle pieni ehostus on eduksi. Ei tarvitse vääntää mitään meikkipohjia eikä luomivärikerroksia, mutta jo se, että ehostaa ripset ja kulmat kevyesti tuo kontrastia suomalaisille kasvoille.
Naturelli suomalainen ja usein vielä ihan pyöreä naama
Meikitön ihminen on punakka, isoihohuokoinen, näppyinen, finninen, väsähtäneen oloinen, valjusilmäinen - siis ihanan luonnonkaunis!
Vierailija kirjoitti:
Valju.
Ihan nuorelle teinille sopii vielä meikittömyys, mutta aikuiselle pieni ehostus on eduksi. Ei tarvitse vääntää mitään meikkipohjia eikä luomivärikerroksia, mutta jo se, että ehostaa ripset ja kulmat kevyesti tuo kontrastia suomalaisille kasvoille.
Ei kaikki oo valjuja. Esim. mun äiti ja monet sukulaiset on luonnostaan mustahiuksisia, mustakulmaisia ja mustaripsisiä. Itselläkin on sen verran tummat kulmat ja ripset etten näytä meikittä yhtään valjulta. On erehdytty jopa luulemaan että olisin värjännyt kulmat ja ripset.
Jokainen meistä välillä. Sitten on laiskat, itsensä ylentävät Jä väriallergiset. Niille beessi meikki ja harmaa sisustus.
Ovatkohan oranssille appelsiinillekin allergisia.? Tai chilile.
Eniten kiinnostaa miksi suomalaisia naisia kiinnostaa niin hirveästi toisten naisten meikkaaminen/meikkaamattomuus?
Mutta vastauksena kysymykseen: meikitön nainen on meikitön.
EI MIKÄÄN ULKOINEN VIE IHMISTÄ KADOTUKSEEN.
RAAMATTU MAINITSEE VIININ SATOJA KERTOJA.
JÄTÄ KAIKKI OMAISUUTESI JA SEURAA MINUA SANOI VAPAHTAJA.
MAISTOIKO HÄN VIINIÄ?
onpa mukava noi mies vastaukset. Pitäisikö mun käyttää meikkiä ihan vaan, koska satun olemaan nainen?? Entäs, kun meikkaaminen ei vaan kiinnosta yhtään
t. nainen
MARIA ON VALINNUT HYVÄN OSAN, EIKÄ SITÄ OTETA HÄLTÄ POIS.
MYÖS LAISKALLA ON MAHDOLLISUUS.
Tein ulkomaanmatkan tropiikkiin ja lopetin siellä meikkaamisen nopeasti, koska meikit levisivät heti. Sen jälkeen olen meikannut todella paljon harvemmin. Sitten vielä korona.
Haalea