Vastustavatko vasemmistoliiton ja Sdp:n kannattajat kovempia vankeusrangaistuksia seksuaalirikollisille?
Kommentit (2)
Seksuaalisuus rikos on törkeä rikos ja varsinkin lapsia ja nuoria kohtaan. Ja kannatan itse, että kovemmat tuomiot heille. On aika outoa, että huumeaine rikoksista tai talousrikoksista saa kovemmat tuomiot kuin toiseen ihmiseen kajoamalla seksuaalisesti. En ymmärrä oikeusjärjestelmää, jossa tekijä tuomitaan vähäisellä tuomiolla, kun itse uhri saattaa kärsiä siitä lopun elämänsä ja yhteiskunta ei edes auta, kuin muutaman 2 vuoden terapiaa antamalla ja siitäkin saa maksaa itse. Tästä vieläkin päättää suurin osa miehistä, jotka päättävät asioista. Joten hävetkää koko Suomen valtio. Näyttää vähän siltä, että täällä saa raiskata mielin määrin ja tuomiot vähäisiä ja itse tekijä pääsee vähällä ja jatkaa toimintaansa, no, hah, hah. Toki taas jatkaa samaa käytöstään, ei se mihinkään lopu.
En tiedä, mutta minä vastustan.
Miksi? Koska seksuaalirikollisuus on muuttumassa sellaiseksi rikokseksi, että sinun tulee pystyä todistamaan jotenkin, ettet ole syyllistynyt sellaiseen.