Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi maksat/et maksa tv-lupaa? Minua tv-luvan puute ahdistaa.

Vierailija
18.10.2006 |

Lupaa ei siis ole, minusta maksu on kohtuuttoman suuri yh-äidille joka ei telkkaria ehdi edes katsoa. Miksi kaikken pitäisi maksaa yhtä paljoa. Eihän kaikki joudu maksamaan kalastulupaakaan vaikka omistaisivatkin mato-ongen?

Nyt ahdistaa ovikellon sointi, jos ei odota ketään. Eikö kotonaan saa olla enää rauhassa. Ärsyttää tarkastajan pelko, ja saisi muutkin kaupustelijat ja keräysihmiset jättää kotini rauhaan. Miksi pitää tuntea huonoa omaatuntoa niin pahasti että kävelee kotonaan varpaillaan ja hyssyttelee lapsia ettei paljastu että olemme kotona? Pitääkö tosiaan maksaa yli 200 vuodessa siitä, että edes yksi ovella kävijä jäisi pois.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei katsota koska se on rikki. Ei kyllä maksettu sitä maksua ennen tv:n rikkoutumistakaan

Vierailija
2/5 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskon että vaikka yllättäen kaikki maksaisivat lupansa, maksut ei siitä pienenisi. Mielummin laittaisin saman rahan ilolla johonkin hyvään tarkoitukseen, vaikka Suomen vanhuksien hyväksi jotka kärsivät ja mätänevät hoitajapulam takia.

Kunpa voisi maksaa lupaa vain käytön mukaan. Kunpa voisi myös itse vaikuttaa siihen mihin verorahojani käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin minusta ei välttämättä ole hyvä idea nykyaikana avata ovea kaikille mahdollisille ihmisille ja siksi en ole ikinä vaivautunut hissuttelemaan vaan olen kurkkinut ovisilmästä ihan reilusti. Onhan minulla oikeus päättää kenelle oven avaan, olipa tv lupa tai ei.

Nyt kun lapsi on 4v oli pakko lupa maksaa, koska lasta on vaikea estää avaamasta ovea. Tavallaan on kyllä kiva ettei tarvitse nää miettiä kuka ovella on, mutat eipä se minua aiemmin häirinnyt.

tv-lupa on minusta järjettömän kallis, ei ihme että sitä ei makseta.

Vierailija
4/5 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana en raskinut maksaa, enkä pitänyt televisiota. Yksinkertaista.

Vierailija
5/5 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on minun asiani kenelle haluan oven avata. En halua että lapsetkaan avaavat ovea tuntemattomille. Näinä päivinä on syytä olla varovainen.