Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ajatte alinopeutta?

Vierailija
03.07.2022 |

Te, jotka ajatte esim. 100 km/h alueella 80 km/h, ja 80 alueella 60, miksi ?

Kommentit (281)

Vierailija
21/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun harrastus. Mukavaa katsella peilistä takana tulevaa naama punaisena hikoilevaa hiirulaista bemareineen.

Vierailija
22/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehänon olemassa vain törppääjän päässä, en voi vaikuttaa siihen mitenkään. Joku lääke? Terapia? töroppääjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa on kallista ja kun ajaa esim 20km alemmalla nopeudella niin auton ilmanvastus vähenee ja bensaa kuluu 20-30% vähemmän.

Vierailija
24/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästän bensaa. Samalla muidenkin, sinunkin siellä takana, bensankulutus pienenee. Ilmasto kiittää.

Tuo on vittuilua.

Ei ilmasto ajattele sillä tavalla.

Vierailija
25/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun auto alkaa täristä jos ajan enemmän kuin 86 km/h

Vierailija
26/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajan 100 rajoituksella noin 95, keskikulutus on noin 0,5 litraa pienempi. Vuodessa se tekee näillä hinnoilla jo useita kymppejä, ei mikään merkityksetön summa pienituloiselle.

Vierailija
27/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan pikkuautollani korkeintaan 89 km/h, sillä en halua kuluttaa bensaa enemmän sen takia, että olisin perillä vähän aiemmin.

Vierailija
28/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mun harrastus. Mukavaa katsella peilistä takana tulevaa naama punaisena hikoilevaa hiirulaista bemareineen.

Juuri nämä heikkohermoiset stressaajat aiheuttavat oikeita vaaratilanteita sitten, kun eteen tulee oikeasti hidas työajoneuvo, traktori tai puimuri ja sukkana pitäisi päästä ohi ilman minkäänlaista näkyvyyttä eteen.

Vierailija
29/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on erikoista miten joidenkin ihmisten ajovauhti vaihtelee niin paljon. Eivätkö käytä vakionopeuden säädintä?

Ei. Itse saatan ajaa hitaampaa metsikköisellä alueella, jossa vaikka aurinko luo varjoja tienreunoihin, niin että on mahdoton nähdä onko siellä vaikka hirvi. Sitten taas pelto aukealla, jossa näkee tiensivut hyvin voi painaa enemmän kaasua.

Vierailija
30/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa ohittaa vai miksi sitä ihmettelet ? Jos se on sallittua, ihmiset tekevät sitä syystä tai toisesta

Vierailija
31/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto räjähtää jos ajan yli 99 km/h

Vierailija
32/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän vielä jotenkuten sen, että jollain on tilapäinen syy ajaa hiljas, mutta en sitä, että sruraava takana ei mene ohi kun on tilaisuus. Normaalilka maantiellä ei niitä tilaisuuksia ole koko ajan, ja sitten perässä on jono, jossa kaikki ajaa tahtomattaan 60 80 alueella ja ohittaminen alkaa olla hankalaa.

Kun näätte, että takana on jono, niin ymmärrätte sillon, että on aika vetää seuraavalle pysäkille lepäämään ja päästää muut menemään. Teillähän ei ollut kiire, muilla voi olla. Sen verran pitää olla liinenteessä pelisilmää.

Muutenhan kyseessä on vaan vittuilu, joka ei kuuluu liikenteeseen.

Vierailija
33/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on itselläkin kiire, mutta haluaa silti säästää bensaa?

Vierailija
34/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa on liian lyhyt 5- vaihde. Ongelma etenkin 100km/h ja 120km/h nopeuksissa.

Vierailija
35/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloituksen esimerkit ole alinopeutta.

Vierailija
36/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rajoituksen mukaan ajan, paitsi silloin hidastan, kun bemarikuski tulee takapuskuriin roikkumaan. jaettu vitutus on paras vitutus.

Vierailija
37/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on erikoista miten joidenkin ihmisten ajovauhti vaihtelee niin paljon. Eivätkö käytä vakionopeuden säädintä?

Käytän kyllä vakionopeudensäädintä, mutta nämä nousseet hinnat ovat laittaneet hidastamaan ylämäissä. Ajotietokoneen näytöllä on koko ajan reaaliaikainen kulutus, ja kun se menee yli 15 litran, niin tekee mieli höllätä kaasujalkaa. Mene ohi jos ärsyttää, hidastan kyllä vähän lisää, että voit tehdä sen turvallisesti.

Vierailija
38/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä siitä tiedä mutta naiskuskeissa olen huomannut huvittavan piirteen, heillekin on tullut joutava kiire. Ajoin tässä 30 km yhden naiskuskin edellä, joka välillä meinasi ohittaa ja välillä jäi kauas taakse. Itse ajoin nopeusrajoituksen mukaan, joka oli  jopa 100 km tunnissa ja välillä kiihdytin, kun yitti selvästi ohi, kun näin ettei siitä mitään olisi tullut. Autonsa joku vanha kosla.

Mua taas huvittaa tässä sun kummentissa se, että olisit laskenut edelle, jos sillä olis ollut munat, mutta nyt kiihdytit kiusaksesi omaa ajonopeutta ja käyttäydyit kuin idiootti.

Onneksi kaikki miehet ei ole tällaisia. Muuten menisi uskottavuus koko sukupuolelta.

Vierailija
39/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ymmärrän vielä jotenkuten sen, että jollain on tilapäinen syy ajaa hiljas, mutta en sitä, että sruraava takana ei mene ohi kun on tilaisuus. Normaalilka maantiellä ei niitä tilaisuuksia ole koko ajan, ja sitten perässä on jono, jossa kaikki ajaa tahtomattaan 60 80 alueella ja ohittaminen alkaa olla hankalaa.

Kun näätte, että takana on jono, niin ymmärrätte sillon, että on aika vetää seuraavalle pysäkille lepäämään ja päästää muut menemään. Teillähän ei ollut kiire, muilla voi olla. Sen verran pitää olla liinenteessä pelisilmää.

Muutenhan kyseessä on vaan vittuilu, joka ei kuuluu liikenteeseen.

Paras keino tähän olisi jättää iso väli hidastelevaan autoon jos ei aio ohittaa. Silloin seuraava takana olija ymmärtää, että hän ei mene ohi.

Vierailija
40/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä siitä tiedä mutta naiskuskeissa olen huomannut huvittavan piirteen, heillekin on tullut joutava kiire. Ajoin tässä 30 km yhden naiskuskin edellä, joka välillä meinasi ohittaa ja välillä jäi kauas taakse. Itse ajoin nopeusrajoituksen mukaan, joka oli  jopa 100 km tunnissa ja välillä kiihdytin, kun yitti selvästi ohi, kun näin ettei siitä mitään olisi tullut. Autonsa joku vanha kosla.

Mua taas huvittaa tässä sun kummentissa se, että olisit laskenut edelle, jos sillä olis ollut munat, mutta nyt kiihdytit kiusaksesi omaa ajonopeutta ja käyttäydyit kuin idiootti.

Onneksi kaikki miehet ei ole tällaisia. Muuten menisi uskottavuus koko sukupuolelta.

bemari ja audikuskeilla käy luonnon päälle, jos joku yrittää halvemmalla autolla ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi