Monennellako yrityksellä pääset läpi autokoulun inssiajosta?
Kommentit (15)
Siitä huomautettiin, kun en inssiajon aikana huomannut tarkkailla ambulansseja yhdessä risteyksessä. Ambulanssit siis kulkevat sitä tietä hälytysajoissa enkä todellakaan sitä tiennyt vasta kaupunkiin muuttaneena.. No, eipä sattunut ambulanssia silloin näkösälle..
Kirjallisissakin tuli vain kaksi virhettä.
En todellakaan ollut mikään huippukuski tai onnistunut tuolla lailla harjoituskirjallisissa. Kerrankin sattui olemaan tuuria riittävästi mukana.
Olen ajanut siis ABC, D ja E -kortit.
ajoin itse asiassa päin punaisia, mutta selitin tehneeni sen liikenteen yleisen sujuvuuden takia ja sain mokan anteeksi.
Kämmäsin yhdellä sillalla, mikä oli vain yksikaistainen ja minulla oli väistämisvelvollisuus. En osannut katsoa niitten kaiteitten läpi tuleeko autoa.:D ja tulihan sieltä.
Toinen moka oli risteyksessä, kun olin kääntymässä oikealle, olisi pitänyt kattoa taakse tuleeko kevyenliikenteenväylältä ketään. Ja tuli sieltä siis.:D
Mut toisella meni sit hyvin läpi.
Olin kyllä möhlätä sen peruuttamistehtävän (joka oli aina sujunut ongelmitta), mutta sain neuvoja ja onnistuin saamaan auton perille peili tolppaa hipoen...
ajaa inssi esim Hki:ssä tai sitten vaikkapa Mikkelissä...Ihan vain välikommettina tämä.
Itse sain ekalla läpi, mutta ajokilometrejäkin oli siihen mennessä tuhansia...
Sinällään minua pelottaa paljon enemmän liikenne pikkukaupungeissa kuin Helsingissä. Hesassa ollaan kohteliaita ja täällä on valot.
13
Vierailija:
ajaa inssi esim Hki:ssä tai sitten vaikkapa Mikkelissä...Ihan vain välikommettina tämä.Itse sain ekalla läpi, mutta ajokilometrejäkin oli siihen mennessä tuhansia...
ps. Hampurissa on huomattavasti yksinkertiasempaa ajaa kuin Helsingissä, vaikka liikenne on moninkertainen.
mokailin pysäkiltä lähetvän bussin ja varjoisan suojatien kanssa
vaikka väistelinkin kolmion takaa tulevat yhdessä risteyksessä. Kirjallisetkin meni kerralla läpi, silloin 16 vuotta sitten.
vaikka pieniä mokia tuli, mm. en käyttänyt kiihdytyskaistaa ja jotain muutakin mokaamista oli (en enää muista mitä).