Köyhillä ei ole varaa mennä Särkänniemeen, Korkeasaareen ja Lintsille!
Koska kyllähän se tulee tosiaan kalliiksi, varsinkin jos pitää vielä matkustaa vähänkään kyseisiin paikkoihin. Ihanaa, kun noissa paikoissa tulee jatkossa olemaan vähän tasokkaampaa väkeä ja väljempää.
Kommentit (21)
Duh! Sitähän se sana köyhä tarkoittaa. Ei ole rahaa, ei ole varaa. Lisää itsestäänselvyyksiä?
Vierailija kirjoitti:
haistappapaska jonka lehmä kesällä söi.
Söikö lehmä p*skaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Duh! Sitähän se sana köyhä tarkoittaa. Ei ole rahaa, ei ole varaa. Lisää itsestäänselvyyksiä?
Eikö se ole niin, että tänä kesänä entistä useampi huomaa olevansa köyhä? Sitä mä vaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Me käytiin huvipuistossa eikä olla rikkaita.
sossu maksaa
Me ei lapsuudessani koskaan käyty kesälomalla missään. Onneksi koulussa oli luokkaretki keväisin niin pääsi huvipuistoihin tai eläintarhaan. Maalla kesät meni pallokentällä tai uimarannalla.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole niin, että tänä kesänä entistä useampi huomaa olevansa köyhä? Sitä mä vaan.
Ap
niinpä. siitä saamme kiittää vihervasemmiston veroja
Ei oiskaan varaa lintsiin ellei liiton kautta ois saatu rannekkeita. Maksetaan itse vain syömiset ja paikallisliikenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käytiin huvipuistossa eikä olla rikkaita.
sossu maksaa
Ei me yrittäjinä saada mitään sossusta.
Onneksi emme halua mihinkään noista, emme menisi vaikka olisi varaakin. Olemme valinneet elämän pikkukaupungissa rivitalossa, hyvän ruoan ja loput rahamme tuhlaamme lemmiikkin ja luonnossa vaelteluun 😊 Kaikkea on, eikä mitään puutu 😊
Ne hinnoittelee itsensä konkurssiin. Tuloja tulisi enemmän, mitä enemmän porukkaa. Pääsyliput halvemmalla, kuljetukset majoitukset.
Ku Halavalla saa
Kuka noihin edes haluaa? Kannattaa mieluummin avartaa lapsen maailmankuvaa, jos edellä mainitut on kesälomalla ainut vaihtoehto tekemiselle.
Lapsena olin saaressa, maaseudulla, rannikolla, ruotsin risteilyllä, kävin Tallinnassa, autoreissu Kuusamoon, grillaamista kodassa, mansikoiden ja muiden marjojen poimimista. Jne. Ostettiin kirpputorilta akkareita ja kaupasta kingistä. Ulkoilutin kania tai naapurin koiraa.
Miksi nuo ei päädy listalle? Vaan joku hikinen huvipuisto, jossa haisee hattara ja oksennus?
Ei niin. Ihan tosi harmi etteivät kaikkien lapset pääse 😔 (Minulla jo aikuiset lapset.)
On. Kannattaa erota. Hakea käräjiltä 0 sopimus siten, että se keneltä maksuja haetaan on edeltävänä vahvistettuna verovuonna tehnyt minimitulot ja hänellä ei ole omaisuutta. Näin saadaan valtion maksamat elarit lasten hyväksi ja tämä ns. varaton voi olla huoleti maksujen suhteen. Vaikka tulot kasvaisivat, ei käräjillä saatua sopimusta päätetä. Jos on 3 lasta, saattaa se tietää +600€kk lisätuloja valtiolta.
Tämän avulla on sitten varaa käydä lintsillä ja muualla.
Kannattaa hyödyntää porsaanreikä ennen kuin se tilkitään. Tällä palstalla usein sanotaan ettei tämä pidä paikkaansa, mutta kun se pitää. Kannattaa viedä elatusasiat erossa ja muutenkin käräjille. Saatte ilmaista rahaa, vaikka varattomasta tulisi miljonääri käräjäpäätöksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ne hinnoittelee itsensä konkurssiin. Tuloja tulisi enemmän, mitä enemmän porukkaa. Pääsyliput halvemmalla, kuljetukset majoitukset.
Ku Halavalla saa
En mä ainakaan viitsisi jonotella köyhien takia.
haistappapaska jonka lehmä kesällä söi.