Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun on?!

Vierailija
18.10.2006 |

Mä voisin istua tai maata ja tuijottaa yhtä paikkaa vaikka miten pitkään. Välillä taas voin räjähtää lapsille ihan pienestäkin asiasta. Mitään mä en saa aikaiseksi; nytkin pyykki on ollu toista päivää koneessa, mutten saa sitä kuivumaaan narulle. Miten musta on tullu näin laiska? Moni työ odottaa tekijää, mutta mä en saa tehtyä niitä. Töiden kasaantuminen vaikeuttaaaaa lisää, ei ainakaan jaksa ruveta tekeen niitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kkilpirauhasen toiminnassa vikaa (eli seuraamuksena väsymys, yms)?

Vierailija
2/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin nukkuu tosi huonosti, että ihan selkeetä väsymystäkin on, mutta ei olo tämmönen ole vanhemman lapsen kanssa ollut, vaikka sekin vauvana valvotti.

Mitä masentuneelle lääkärissä tehdään? Ihan tk-lääkärikö tutkii, miten? Miten masennusta hoidetaaan? Joutusinko mä jonnekki sairalaan? Lääkkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin ja sen mukaan olen vakavasti masentunut... Miten tästä voisin puhua lapsen seuraavalla neuvolakäynnillä? Töksäytänlö, että olen varmaan masentunut vai mitä?

Ihmisten ilmoilla pystyn vetämään roolia, että kaikki on hyvin. Kotona sitten lysähdän. Elämä pysähtyy.

Vierailija
4/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala touhuaan hulluna pari tuntia!!!

imuroi, laita pyykit, pyyhi pölyt, tiskaa!!

sit keitä kahvit ja tule tänne;)

KIUKKUA NAINEN

Vierailija
5/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pese uudelleen ensin :)

Vierailija
6/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tokaiset, ettei tää varmaan enää pelkkää väsymystä ole. Ihme, jollei terkka ehdota heti masennusta ja saat ajan lääkärille.

Tsemppiä!

Vierailija:

Tein testin ja sen mukaan olen vakavasti masentunut... Miten tästä voisin puhua lapsen seuraavalla neuvolakäynnillä? Töksäytänlö, että olen varmaan masentunut vai mitä?

Ihmisten ilmoilla pystyn vetämään roolia, että kaikki on hyvin. Kotona sitten lysähdän. Elämä pysähtyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi