Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kutsui aamukävelylle ja uimaan, mitä ihmettä?!?!?

Vierailija
03.07.2022 |

Ollaan käyty kahvilla ja syömässä aikaisemmin.
Nyt aamulla tuli viesti:

Moi, jos sulla ei ole mitään suunnitelmia tälle aamupäivälle, laita lenkkarit jalkaan ja uimakamat reppuun, niin lähdetään kävelylle ja uimaan Mustikkamaalle. Jos OK, ehdota missä tavataan (esim Steissillä), mä tuon kahvia termarissa ja eväät.

Miten tähän pitää suhtautua. Onko tämä outoa? Mies sinänsä ihan ok, minus vähän nuorempi.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa tuossa on? Aviomiesainesta. Ongelma on ap:ssä, jos näkee tuossa jotain outoa.

Minusta viestissä on vähintään huomionarvoista tuo ohjeistava sävy: pakkaa uimakamat näin, laita lenkkarit jalkaan.

Osaan itse pukeutua luontoretkelle ja tällaisena päivänä valintani ovat sandaalit. Voi olla pientä, mutta voi olla myös kontrolloiva tyyppi.

Totta. Laita lenkkarit jalkaan. Vähän liikaa käskymuotoa tuossa.

Voin olla outo, mutta minun korvaani särähti. Yksikään deitti ei ole laittanut tuollaisia ohjeistusviestejä, eivätkä laita ystävänikään.

Kokemukseni mukaan varsinkin ihastunut ihminen viestii tosi pehmeästi. Minunkin kumppanini puhuu minulle kauniisti, vaikka Tinderistä löytyikin.

Alkakaa nyt kateuksissanne mollata ap:n tinderlöytöä. Sävy on väärä, ohjeistus käskytystä. Tietenkin lenkkarit, kertoo lenkin luonteesta ( kävellään eikä istuta terassilla) ja uidessa yleensä tarvitaan uimakamppeet.

Vierailija
42/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS et ole aamuvirkku, niin ei kiva yhteiselon kannalta, mutta jos itsekin harrastat aikaisia aamulenkkejä, niin sittenhän juttu on hyvä? Itse harrastan taas illalla klo 22 jälkeen näitä juoksu- ja uimalenkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluu nähdä sut ilman meikkiä ja uimapuvussa. Etsii varmaan ns luonnonkaunista. Aika paha, en kyllä lähtis sinuna, jos et oo tosi kaunissa ja sheipissä.

Harmi. Saan useimmista aurinkovoiteista ihottuman, joten ratkaisuni on kevyt meikkivoide suojakertoimella kasvoille. Huulipuna suojaa huulia, kun valitsee suojakertoimellisen. Pukeudun myös peittävästi ja ilmavasti tämän takia - uidessa toki on nätit bikinit.

N

Nätit bikinit ei auta jos kroppa ei ole kunnossa

Kyttääjän kanssa en lähde minnekään. Kiinnostuneita on ilmankin.

Kunnes puet bikinit

Hei päivänsäde, mulla oli parikin bikinikuvaa Tinderissä. Nyt olen suhteessa ja nautin vartaloni kohdistuvasta huomiosta.

Mitenkäs sinä?

Mikä tuossa ap:n saamassa ehdotuksessa oli kyttäämistä? Jos suhde syntyy, ennen pitkää on nähtävä myös ilman meikkiä ja jopa bikineissä.

Vierailija
44/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään ettei suomalaiset pariudu.

Aivan normaali treffit kutsu ja ap kysyy täältä mitä tämä viesti tarkoittaa.

Unohda ..mies on liian hyvä sulle.

Jättäisin tuollaisen joka palstalla kyselee treffit kutsustani.

Vierailija
45/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siellä jöpötys päällä ja odottaa näkevänsä sinut uimapuvussa suupielessä spermaa valuen.

Vierailija
46/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulenkit ovat minusta just parasta, miehen kanssa teemme aina vapaapäivinä, juosten tai kävellen, työpäivinä käyn yksin. Se ei olisi tuossa ongelma. Lenkkarit vähän hämmentää. Juostessa käytän juoksulenkkareita, kävellessä mukavia kävelykenkiä. Kun käsketään laittaa lenkkarit, tulee mieleen, että nyt juostaan kunnon lenkki, mutta onko se sittenkään totta? Eli jos mennään vain kävelylle, en ohjeistaisi lenkkareista mitään. Muutenkin liikuntavarusteissa kävelijät ovat vähän hassuja.

Uiminen on sään suhteen luonnollista, mutta toisilla Tinder-treffeillä jotenkin outo. Tulee mieleen, että tosiaan haluaa katsoa kroppaa. Vaikka totuus on minusta oikeasti miehistä se, että kyllä normaalisti miehet tuntuvat tykkäävän ihan normaaleista naisten kehoista.

Vierailija
47/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa tuossa on? Aviomiesainesta. Ongelma on ap:ssä, jos näkee tuossa jotain outoa.

Minusta viestissä on vähintään huomionarvoista tuo ohjeistava sävy: pakkaa uimakamat näin, laita lenkkarit jalkaan.

Osaan itse pukeutua luontoretkelle ja tällaisena päivänä valintani ovat sandaalit. Voi olla pientä, mutta voi olla myös kontrolloiva tyyppi.

Totta. Laita lenkkarit jalkaan. Vähän liikaa käskymuotoa tuossa.

Voin olla outo, mutta minun korvaani särähti. Yksikään deitti ei ole laittanut tuollaisia ohjeistusviestejä, eivätkä laita ystävänikään.

Kokemukseni mukaan varsinkin ihastunut ihminen viestii tosi pehmeästi. Minunkin kumppanini puhuu minulle kauniisti, vaikka Tinderistä löytyikin.

Alkakaa nyt kateuksissanne mollata ap:n tinderlöytöä. Sävy on väärä, ohjeistus käskytystä. Tietenkin lenkkarit, kertoo lenkin luonteesta ( kävellään eikä istuta terassilla) ja uidessa yleensä tarvitaan uimakamppeet.

Et ole tainnut nähdä kunnon sandaaleita koskaan? Miksi mies yksin haluaa määritellä jonkun *lenkin luonteen*?

Hän ei ole tinderlöytö, vaan ap, palstan kelpuuttajajankuttaja.

Tänään on kyllä hyvä päivä uimareissulle. Suosittelen kaikille.

Vierailija
48/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputtanut koko yön ja nyt haaveilee aamupanosta, perus runkkari.

Vierailija
49/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittaa tälle palstalle noin yksityiskohtaisen, (muka) saamansa viestin paikkoineen?

Vierailija
50/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo tietysti hukkuttaa sinut.

Vierailija
51/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siinä tietysti on taka-ajatuksena, että jos olisit vain uimapuku päällä, niin sen miehen olisi sitten helpompi räiskätä sinut tai ainakin se yrittää nähdä sinut alasti.

Vierailija
52/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkamaa on aika safe, koska siellä on aina jengiä. Lähtisin jos on hyvä mies.

Vierailija
53/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten mennyt aamulenkille ja uimaan. Mua alkoi aidosti hämätä mitä mies hakee tuollaisella treffikutsulla. Kyllähän sitä vielä tässä vaiheessa (3. treffit) yritetään esitellä niitä parhaita puoliaan, ainakin miesten pitäisi. Tää uintiretki Mustkkamaalle kahvia termarissa ei suoraan sanoen oikein vakuuta, että meillä olisi kovin paljon yhteistä.

Laitoin kohteliaan vastauksen, että lupasin viedä kummitytön shoppailemaan (piiloviesti) ja ravintolaan (piiloviesti). Mutta jos mies haluaa, hän voisi pyytää mut lasilliselle esim Löylyn terassille iltapäivällä.

Vastasi ettei tänään mutta voidaan katsoa joku toinen kerta.

Jos tosta ei ymmärrä, niin ehkä parempi jättää koko asia sikseen.

Tosiaan, tämä on mua 6 vuotta nuorempi eli pitkästi alle 30, joten ei ehkä ihan vielä hahmota aikuisten juttuja.

Ap

Vierailija
54/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, kuulostaa aika ihanalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme