Tinder-mies kutsui aamukävelylle ja uimaan, mitä ihmettä?!?!?
Ollaan käyty kahvilla ja syömässä aikaisemmin.
Nyt aamulla tuli viesti:
Moi, jos sulla ei ole mitään suunnitelmia tälle aamupäivälle, laita lenkkarit jalkaan ja uimakamat reppuun, niin lähdetään kävelylle ja uimaan Mustikkamaalle. Jos OK, ehdota missä tavataan (esim Steissillä), mä tuon kahvia termarissa ja eväät.
Miten tähän pitää suhtautua. Onko tämä outoa? Mies sinänsä ihan ok, minus vähän nuorempi.
Kommentit (54)
Mitä ihmettelet? Pakkaisin uimapukua jos olisin sinä, tässä kuumuudessa kukaan missään baarissa istu.
Jos mies on kuuma niin hyvä ehdotus, muussa tapauksessa JSS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluu nähdä sut ilman meikkiä ja uimapuvussa. Etsii varmaan ns luonnonkaunista. Aika paha, en kyllä lähtis sinuna, jos et oo tosi kaunissa ja sheipissä.
Harmi. Saan useimmista aurinkovoiteista ihottuman, joten ratkaisuni on kevyt meikkivoide suojakertoimella kasvoille. Huulipuna suojaa huulia, kun valitsee suojakertoimellisen. Pukeudun myös peittävästi ja ilmavasti tämän takia - uidessa toki on nätit bikinit.
N
Nätit bikinit ei auta jos kroppa ei ole kunnossa
Lähtisin yksin uimaan Vuosaaren kallioilta.
Kahdeksan aikaan lähetti? Apua, aamuihminen. Juoksisin. En koskaan lähtisi uimaan ennen kahtatoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluu nähdä sut ilman meikkiä ja uimapuvussa. Etsii varmaan ns luonnonkaunista. Aika paha, en kyllä lähtis sinuna, jos et oo tosi kaunissa ja sheipissä.
Harmi. Saan useimmista aurinkovoiteista ihottuman, joten ratkaisuni on kevyt meikkivoide suojakertoimella kasvoille. Huulipuna suojaa huulia, kun valitsee suojakertoimellisen. Pukeudun myös peittävästi ja ilmavasti tämän takia - uidessa toki on nätit bikinit.
N
Kyttääjän kanssa en lähde minnekään. Kiinnostuneita on ilmankin.
Ihan kiva ehdotus, kaverilta. Tindrr mieheltä ehkä vähän outo.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sä tässä nyt ihmettelet?
Se kun palstamamma joutuukin liikkumaan ja mies on oikeasti urheilullinen, ei voikaan lojua sängyssä iltapäivään konfektia syöden ja seuraavat treffit tietenkin olisi pitänyt olla baarissa skumppalasin ääressä. Kyllähän kahvia termarissa on eri asia kuin brunssi Kämpissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa tuossa on? Aviomiesainesta. Ongelma on ap:ssä, jos näkee tuossa jotain outoa.
Minusta viestissä on vähintään huomionarvoista tuo ohjeistava sävy: pakkaa uimakamat näin, laita lenkkarit jalkaan.
Osaan itse pukeutua luontoretkelle ja tällaisena päivänä valintani ovat sandaalit. Voi olla pientä, mutta voi olla myös kontrolloiva tyyppi.
Totta. Laita lenkkarit jalkaan. Vähän liikaa käskymuotoa tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Kunnes puet bikinit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sä tässä nyt ihmettelet?
Se kun palstamamma joutuukin liikkumaan ja mies on oikeasti urheilullinen, ei voikaan lojua sängyssä iltapäivään konfektia syöden ja seuraavat treffit tietenkin olisi pitänyt olla baarissa skumppalasin ääressä. Kyllähän kahvia termarissa on eri asia kuin brunssi Kämpissä.
Minä ainakin harrastan paljonkin liikuntaa, mutta en koskaan aamulla, koska en ole aamuihminen. Välttelisin miestä, joka aamu urheiluihinsa kaipaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa tuossa on? Aviomiesainesta. Ongelma on ap:ssä, jos näkee tuossa jotain outoa.
Minusta viestissä on vähintään huomionarvoista tuo ohjeistava sävy: pakkaa uimakamat näin, laita lenkkarit jalkaan.
Osaan itse pukeutua luontoretkelle ja tällaisena päivänä valintani ovat sandaalit. Voi olla pientä, mutta voi olla myös kontrolloiva tyyppi.
Totta. Laita lenkkarit jalkaan. Vähän liikaa käskymuotoa tuossa.
Voin olla outo, mutta minun korvaani särähti. Yksikään deitti ei ole laittanut tuollaisia ohjeistusviestejä, eivätkä laita ystävänikään.
Kokemukseni mukaan varsinkin ihastunut ihminen viestii tosi pehmeästi. Minunkin kumppanini puhuu minulle kauniisti, vaikka Tinderistä löytyikin.
Tiedän erään naisen, joka pyysi tindermuehen renkaanvaihtoon ja sen jälkeen 30 km:n pyörälenkille. Näin tulee testattua, että mies on sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Kunnes puet bikinit
Hei päivänsäde, mulla oli parikin bikinikuvaa Tinderissä. Nyt olen suhteessa ja nautin vartaloni kohdistuvasta huomiosta.
Mitenkäs sinä?
Sopisi mulle. Aamupäivästä on hyvä lähteä.
Kuulostaa tosi oudolta mieheltä. Kannattaa hakea lähestymiskieltoa.