Mistä on alkanut tuo Litteä maa- hörhöily?
Kommentit (185)
"Ja juuri kun aiempi kommentoija esitti ettei lääketieteellä ole soveliasta huumorisoida."
Tuo autisti kertoi että he repivät huumoria siitä että joku keksii väittää päättömiä. Ei siinä revitä huumoria lääketieteestä vaan siitä että jotkut eivät usko lääketieteeseen. Siinä nauretaan siis typerille ihmisille, ei lääketieteelle.
Vierailija kirjoitti:
"Ei kenellekään ole tullut rokotteesta autismi. Mutta suuri osa meistä autisteista kyllä repii todella paljon huumoria noista väitteistä, että autismin aiheuttaisi jotkut rokotteet tai lääkkeet. Mä tiedän, että mun autismin aiheutti se, että mun isä tapasi mun äidin ja he rakastuivat ja päättivät tehdä lapsia, jolloin minä synnyin, ja perin sen autismin vanhemmaltani."
Ja juuri kun aiempi kommentoija esitti ettei lääketieteellä ole soveliasta huumorisoida.
Ei se ole lääketieteellä huumorisointia, vaan pseudotieteellisille väitteille nauramista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Heillä on vielä länsimainen huumori hallussa"'
Ai silloin kun tv-koomikoille on hankittu potkuja?
Kuka on hankkinut? Vai kirjoitatko näistä poliittisille salamurhille ilakoivista mukakoomisista vihavasukeista.
Huumori on siis hyvää ja sallittua vain silloin kun sinä sen hyväksyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ongelma on, että jos estät disinformaation, estät esimerkiksi hauskuuden, koska hauskuus usein perustuu disinformaatioon, "
Nykypäivän isoin ongelma on juuri se että lähes kaikkeen vakavaan on alettu suhtautumaan kuin isoon vitsiin. Trollaillaan ihan maailman suurimpia johtajia myöten.
Ei mitään isoa ole koskaan saavutettu vitsiä vääntämällä. Olisiko jo aika ryhtyä taas aikuisiksi sen sijaan että vietetään ikuista teini-ikää?
Itseasiassa huumori on mahdollistanut koko länsimaisen kehityksen ja elämäntavan, joka on nyt rakenteidenmurskaajien ja rauhanuskon jatkuvien hyökköysten kohteena.
Je suis charlie hebdo.
Siis huumoriko on hyökkäyksen kohteena, jos algoritmit ei enää syötä ihmisille tarpeeksi flat earth -materiaalia? Oikeasti?
Se nyt oli vain tarkennushuomautus. Aina on ihmisiä jotka ottavat huumorin tosissaan, aina. Näin kävi flättäreille ja näin kävi rauhanuskolle hebdon tapauksessa.
En haluaisi jakaa maatani noin fundamentalististen ihmisten kanssa.
Se, että tämä hörhöily on levinnyt niin laajalle, johtuu jenkkien tyhmyydestä. keskiverto USA:n kansalainen on tyhmä kuin saapas, koska paikallinen koulujärjestelmä on suoraan 1800-luvulta. Kun tyhmät ihmset eivät ymmärrä faktoja, voi tällainen hörhöily (tai esim. Woke) levitä hyvinkin laajalle.
"Kun tyhmät ihmset eivät ymmärrä faktoja, voi tällainen hörhöily (tai esim. Woke) levitä hyvinkin laajalle. "
No woke on pohja-ajatukseltaa täysin looginen ja faktoihin perustuva. Eli siis että ihmisen asemaan yhteiskunnassa ja yhteisöissä voi vaikuttaa aina todella moni ihmisen ominaisuus, ei vain yksi kuten vaikka sukupuoli. Yksi ominaisuus voi parantaa ihmisen asemaa ja toinen huonontaa tuon saman ihmisen asemaa.
Se on sitten eri asia että ovatko kaikki siitä johdetut ajatukset aina järkevimpiä tai kiistattomia. Mutta pohja-ajatus on ihan validi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Heillä on vielä länsimainen huumori hallussa"'
Ai silloin kun tv-koomikoille on hankittu potkuja?
Kuka on hankkinut? Vai kirjoitatko näistä poliittisille salamurhille ilakoivista mukakoomisista vihavasukeista.
Huumori on siis hyvää ja sallittua vain silloin kun sinä sen hyväksyt?
En minä ole mitään kieltänyt. Kyllähän ihmisen poliittisesta murhasta ilakoiminen on vähän niin ja näin. Ymmärrän että se vasemmalla on useille humoristista, ei minulle kuitenkaan. Mutta, todellakin täytyy olla mahdollista ilakoida. Haluan nähdä itse kuka on millainenkin niin voin välttää itselleni epämiellyttäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kenellekään ole tullut rokotteesta autismi. Mutta suuri osa meistä autisteista kyllä repii todella paljon huumoria noista väitteistä, että autismin aiheuttaisi jotkut rokotteet tai lääkkeet. Mä tiedän, että mun autismin aiheutti se, että mun isä tapasi mun äidin ja he rakastuivat ja päättivät tehdä lapsia, jolloin minä synnyin, ja perin sen autismin vanhemmaltani."
Ja juuri kun aiempi kommentoija esitti ettei lääketieteellä ole soveliasta huumorisoida.
Ei se ole lääketieteellä huumorisointia, vaan pseudotieteellisille väitteille nauramista.
Eikö millään rokotteilla ole minkäänlaista korrelaatiota havaittu autismin suhteen tieteellisillä menetelmillä.
"En minä ole mitään kieltänyt."
Jotkut muut ovat halunneet kieltää ja se johti useankin koomikon ja myös tavallisten ihmisten potkuihin USA:ssa. Joten ajatus että nykyinen USA:n hallitseva ajatusmaailma olisi kaikenlaista huumoria suvaitseva, kuten länsimaisessa vapaassa maassa pitää olla, ei ole ihan tosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö millään rokotteilla ole minkäänlaista korrelaatiota havaittu autismin suhteen tieteellisillä menetelmillä.
Eipä oikein. Ja vaikka joissain tutkimuksissa on havaittu aivan pieniä korrelaatiota, kiistatonta on että ne eivät sittenkään voi olla millään tavalla pääasiallinen autismin aiheuttaja. Autismin on taas kyllä havaittu esim. olevan voimakkaasti perinnöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tätä on itseasiassa tutkittu todella paljon sen jälkeen kun tuollaisia väitteitä esitettiin, ja rokotteiden yhteys autismiin on siten suljettu täysin pois.
Vierailija kirjoitti:
Se, että tämä hörhöily on levinnyt niin laajalle, johtuu jenkkien tyhmyydestä. keskiverto USA:n kansalainen on tyhmä kuin saapas, koska paikallinen koulujärjestelmä on suoraan 1800-luvulta. Kun tyhmät ihmset eivät ymmärrä faktoja, voi tällainen hörhöily (tai esim. Woke) levitä hyvinkin laajalle.
Juuri katselin tubepätkiä joissa jenkkien opettajat valittelivat etteivät oppilaat osaa lukea, eivät edes aakkosia osaa, vielä siirtyessään ns yläasteelle. Osa lukiolaisista luki 20v takaisen 3-4 luokkalaisen tasolla. Ja heidät on kuitenkin pakko päästää läpi koska muh feeelings.
Kuulosti jotenkin tutulta. Jokin ilmiöoppiminen ja kyvykkäät oppilaat vetävät heikot tasolleen söpsötys tuli mieleen jota eräs Li uskonjakeiden omaisesti jankutti.
Suomi on siitä helppo kieli, että kaikki ymmärtää, että maaPALLO on pallo. Ja samoin sukuPUOLIa on kaksi. Simppeliä.
Vastaus löytyy Markus Tiittulan kirjasta, jossa esitellään erilaisia salaliittoteorioita.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut muut ovat halunneet kieltää ja se johti useankin koomikon ja myös tavallisten ihmisten potkuihin USA:ssa. Joten ajatus että nykyinen USA:n hallitseva ajatusmaailma olisi kaikenlaista huumoria suvaitseva, kuten länsimaisessa vapaassa maassa pitää olla, ei ole ihan tosi.
Kuka ne potkut antoi. Jos yksityinen yritys niin eikö se ole heidän oikeus. Saahan kansa antaa yritykselle palautetta ja yritys sitten tekee johtopäätöksensä. Tämähän on vasemmiston vuosikymmenen jatkuneen cancel pelin ajatus.
Tiedän, heidän pitäisi olla verovaroin palkattuna valtiolle ja paha oikeistokansa pakotettuna maksamaan.
"Ja samoin sukuPUOLIa on kaksi."
Sikäli ei ihan loogista että kiistan osaPUOLIA voi olla enemmän kuin kaksi. Voidaan sanoa vaikka että "kaikki kiistan osapuolet ovat sitä mieltä että..." ja noita osapuolia voi olla vaikka kolme. Jos sanotaan että "molemmat kiistan osapuolet" niin silloin niitä on vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne potkut antoi. Jos yksityinen yritys niin eikö se ole heidän oikeus. Saahan kansa antaa yritykselle palautetta ja yritys sitten tekee johtopäätöksensä. Tämähän on vasemmiston vuosikymmenen jatkuneen cancel pelin ajatus.
Tiedän, heidän pitäisi olla verovaroin palkattuna valtiolle ja paha oikeistokansa pakotettuna maksamaan.
Ei se kansa ollut, jolta tuo yritys sai palautetta, vaan maan hallinto. Trump sanoi ihan suoraan itse, että hänestä pitäisi olla laitonta koomikoiden arvostella hänen hallintoaan.
"Eipä oikein. Ja vaikka joissain tutkimuksissa on havaittu aivan pieniä korrelaatiota, kiistatonta on että ne eivät sittenkään voi olla millään tavalla pääasiallinen autismin aiheuttaja. Autismin on taas kyllä havaittu esim. olevan voimakkaasti perinnöllinen."
Eli nyt asetut tieteenvastaisesti omia väitteitäsi vastaan lisäten vieläpä argumentteja omaehtoisesti, jotka eivät edes muuta väitteesi asetelmaa. Tuossa ei kyllä ole mitään humoristista enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tätä on itseasiassa tutkittu todella paljon sen
Missä? Olisi mielenkiintoista lukea aineisto.
"Ihminen jolle on tullut rokotteenkaltaisesta autismi, tuskin itsekään suhtautuu kovin huumorilla asiaan."
Entä jos se ei ole tullut siitä? Mitä hyödyttää että ihminen on sitten vihainen asiasta väärälle taholle koko elämänsä koska jonkun on pitänyt muka huumorina niin väittää?