Mikä olisi paras tapa löytää kiva perinteinen tatuoimaton alkoholiton liikunnallinen perusnätti nainen?
Tuo valo voisi tietysti olla, mutta itse en ole uskovainen.
Kommentit (119)
Ovat varattuna rikkaille miehille 😊
Vierailija kirjoitti:
Suvikset on käynnissä vielä tänään ja huomenna. Siellä vilisee toppapukunaisen oloisia naisia ja osa niistä sinkkuja. Miehiä ei vaan itseä kiinnosta elää yhtä siivosti kuin mitä naiselta odottavat.
Sen näkee niistäkin keskusteluista, joissa on aiheena alkoholi. Jos nainen sanoo, että sopiva määrä alkoholia on muutama annos vuodessa ja nekin erillisinä kertoina, alkaa huuto, että mies saa juoda niin paljon ja usein kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat varattuna rikkaille miehille 😊
No vähintään henkisesti rikkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin facebookista etsiä esimerkkikuvan, millainen voisi olla minun makuuni. Tämä on jonkun firman mainoskuva, ei siis kenenkään yksityiseltä sivulta otettu. Mitä mieltä olette, onko perusnätti vai jotain muuta?
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/275051102_3145231769…
Kaikki tuollaiset on sitten varattu, menee heti ensimmäisenä.
Kyllä. Ja miehen on oltava 190-senttinen harteikas salilääkäri.
Kaikkee muuta olen paitsi tatuoimaton. Tai no perusnättikään en ole, vaan tosi kaunis. :)
Suviseuroista. Mars tänä viikonloppuna Lopelle.
Maitotyttö kirjoitti:
En ymmärrä tätä omituista miesvihaa ap:tä kohtaan. Parempihan se on, että suoraan kertoo minkä tyyppinen nainen viehättää- sillä tavalla ei mene deittailessa kenenkään aikaa hukkaan. Jos nainen etsii mukavaa, tatuoimatonta ja raitista perusmiestä, ei siinä ole mitään vikaa- miksi mököttätte kun mies tekee samoin??
Ja joo, olen kaikki nuo kriteerit täyttävä, 42 v hoikka, raitis, terve ja iloinen nainen jolla on ehkäpä hieman vanhanaikaiset elämänarvot. (En ole feministi, rakastan ruoanlaittoa, huolehdin kodin ja lapset, laittaudun kauniiksi- hui kauhistus- miestäni varten jne)
Jos en olisi naimisissa niin lähtisin vaikkapa heti ap:n kanssa treffeille.
Älä anna periksi. Kyllä joka pakka kantensa löytää!
pakka?
Tuollaisia on elokuvissa. Ei tosielämässä. Sidukkavalasta jahtaamaan siis.
Vierailija kirjoitti:
Itsessään on hyvä tietää mitä parisuhteelta haluaa ja etsii, ja mitä ei. Mitä tiukemmat kriteerit sen vaikeampaa on toki sitten tavata ketään. Miettisin kriteerejä erityisesti siltä kannalta että mitä haluat parisuhteelta - kommenteista päätellen perhettä? Liikunnallisuus kertoo arvoista ja alkoholin käyttämättömyyskin on ihan ymmärrettävää, mutta kertovatko tatuoinnit niistä eli onko tatuoinnit oikeasti kynnyskysymys? Mielestäni on ihan ymmärrettävää toivoa ettei kumppanilla ole mitään kasvo-, kaula- tai half sleeve-tatuointeja mutta jos kaikki pienet tähdetkin nilkassa poissuljetaan niin voi olla haastavaa. Erityisesti jos sanoitat sen jossain deitti-ilmoituksessa niin se toimii kyllä isona karkottimena.
Näin. Ehdottomuus alkossa ja tatuoinneissa, ja ylipäätäänkin, viestii huonoista sosiaalisista taidoista, suhteellisuudentajun puutteesta ja tarpeesta kontrolloida.
Ja tietenkin tämän tajuavat myös tatuoimattomat absolutistit.
Kiva naapurintyttö on amerikkalaisten elokuvien fiktiivinen hahmo.
Sellaisen etsiskely on kuin lumimiestä etsisi.
Tatuoimaton, ei lävistyksiä, miehiä arvostava ja luonteeltaan iloinen. Sellaisen kun löytäisi. Mahdoton tehtävä tänä päivänä, 80-luvulla normi nainen..
Sen lisäksi vielä neitsyt ja k-piikitön
Maitotyttö kirjoitti:
En ymmärrä tätä omituista miesvihaa ap:tä kohtaan. Parempihan se on, että suoraan kertoo minkä tyyppinen nainen viehättää- sillä tavalla ei mene deittailessa kenenkään aikaa hukkaan. Jos nainen etsii mukavaa, tatuoimatonta ja raitista perusmiestä, ei siinä ole mitään vikaa- miksi mököttätte kun mies tekee samoin??
Ja joo, olen kaikki nuo kriteerit täyttävä, 42 v hoikka, raitis, terve ja iloinen nainen jolla on ehkäpä hieman vanhanaikaiset elämänarvot. (En ole feministi, rakastan ruoanlaittoa, huolehdin kodin ja lapset, laittaudun kauniiksi- hui kauhistus- miestäni varten jne)
Jos en olisi naimisissa niin lähtisin vaikkapa heti ap:n kanssa treffeille.
Älä anna periksi. Kyllä joka pakka kantensa löytää!
Todella harvalla naisella on toiveena täysi tatuoimattomuus tai absolutismi.
Absolutismi itse asiassa saattaa olla varoitusmerkki alkoholismista (joka ei lähde ihmisestä koskaan) tai ankarasta, ankeasta mielenlaadusta. Moni varoo absolutistia, vaikkei itse joisi kuin lasin skumppaa joka toinen vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton, ei lävistyksiä, miehiä arvostava ja luonteeltaan iloinen. Sellaisen kun löytäisi. Mahdoton tehtävä tänä päivänä, 80-luvulla normi nainen..
Voi nyyh. Mitenkäs korvakorut? Kaikilla oli kasarilla.
Olet varmaan jo siis kaikki liikuntapaikat ja harrastekerhot ja yhdistystoiminnat käynyt läpi, koska ei ole löytynyt.
Täällä! Tosin en tiedä mitä tuo perinteinen tarkoittaa.
Kunnon nainen löytyy Mäkkäristä syömässä korkeintaan euron juustoa.
Suvikset on käynnissä vielä tänään ja huomenna. Siellä vilisee toppapukunaisen oloisia naisia ja osa niistä sinkkuja. Miehiä ei vaan itseä kiinnosta elää yhtä siivosti kuin mitä naiselta odottavat.