Mikä olisi paras tapa löytää kiva perinteinen tatuoimaton alkoholiton liikunnallinen perusnätti nainen?
Tuo valo voisi tietysti olla, mutta itse en ole uskovainen.
Kommentit (119)
Vaikutat inceliltä. Et tule löytämään.
Älä nyt ainakaan täällä kysele moisia. Täällä ollaan tiedostavia, voimaantuneita ja tietenkin woke.
Suviseurat just menossa, en keksi muutakaan vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan täällä kysele moisia. Täällä ollaan tiedostavia, voimaantuneita ja tietenkin woke.
Täällä just nimenomaan on paljon rasistisia homo- ja transfobikkoja jotka ovat kauheaa junttisakkia.
Täällä ois. Metsäpoluilta löydyn, kävelen tai olen pyöräilemässä.. Koira auttaa asiaa, jos ei omaa ole niin lainaa koira ulkoilukaveriksi, kyllä löytyy juttuseuraa aivan varmasti... Siitä voi kehkeytyä mitä vain...
Kokeile käymällä töissä ja käyttäydy kuten normaali ihminen. Ja sinun pitää osata kaikki arjen perusasiat, eli kokkaus, pyykkäys jne. Normaalit naiset kiinnostuvat miehistä, jotka eivät alenna heidän elintasoaan. Tällaisia miehiä ovat ne, jotka odottavat naisen olevan samalla sekä tyttöystävä että äitihahmo.
Täällä! Onko sinulla jotain meiliä tms? Voisin laittaa viestiä.
N43
Eihän siellä Valossa ole kaikki uskovaisia.
Jaa...kerroitko nyt oikeesti kaikkia kriteereitä? Esim. minä täytän noi kriteerit. Ei varmaan haittaa, että oon keski-ikäinen pienten lasten äiti?
Minkä ikäistä etsit? Tuossa on kyllä monta asiaa jotka saattaa sulkea ison osan pois. Tatioimattomuus - monella on joku pieni tatuointi jossain vaatteiden alle. Alkoholittomuus - monille jopa red flag jos pitää täysin raitis olla. Perusnätti - eli ei mitään varsinaista virhettä ulkonäössä? (ei vinoja hampaita, ei isoa nenää, ei ohuita huulia,...) Entä mitä tarkoittaa perinteinen?
Liikunnallisuus lienee helpoin noista.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile käymällä töissä ja käyttäydy kuten normaali ihminen. Ja sinun pitää osata kaikki arjen perusasiat, eli kokkaus, pyykkäys jne. Normaalit naiset kiinnostuvat miehistä, jotka eivät alenna heidän elintasoaan. Tällaisia miehiä ovat ne, jotka odottavat naisen olevan samalla sekä tyttöystävä että äitihahmo.
Vain Suomessa miehen odotetaan mainitsemiasi naistenhommia kuten kokkaus, pyykkäys! Ja odotetaan vain kantismiehiltä
Ja itse olet tietysti "satunnaisesti alkoholia käyttävä normaalipainoinen n. kolmekymppinen hyvä mies", eli työtön lihava 45v joka juo alkoholia joka viikonloppu.
No uskispiireistä. Toinen vaihtoehto on että alat huomaamaan kadulla ne kaikkein harmaimmat hiirulaiset joita todennäköisesti et ikinä muuten vilkaisisikaan. Lähtisin siitä liikkeelle.
Liikuntapaikat on varmaan tyhmä paikka aloittaa
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäistä etsit? Tuossa on kyllä monta asiaa jotka saattaa sulkea ison osan pois. Tatioimattomuus - monella on joku pieni tatuointi jossain vaatteiden alle. Alkoholittomuus - monille jopa red flag jos pitää täysin raitis olla. Perusnätti - eli ei mitään varsinaista virhettä ulkonäössä? (ei vinoja hampaita, ei isoa nenää, ei ohuita huulia,...) Entä mitä tarkoittaa perinteinen?
Liikunnallisuus lienee helpoin noista.
Sen ikäistä, että lapsia vielä voisi tulla! :)
Perusnätti tarkoittaa minulle sitä, että pitää itsestään huolta, ei ole ylipainoinen, liikunnallinen jne. Ei lävistyksiä tai sinisiä hiuksia tms.
Liikuntaharrastusporukoista. Meillä on leirejäkin, mikä sen otollisempaa!
Täytän kriteerit ja olen ollut jo vuosikymmenen varattu.
BOOORING!!