Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi paras tapa löytää kiva perinteinen tatuoimaton alkoholiton liikunnallinen perusnätti nainen?

Vierailija
02.07.2022 |

Tuo valo voisi tietysti olla, mutta itse en ole uskovainen.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kuvailema ja olisi kauheaa jos mies olisi kiinnostunut vain esim koska minulla ei ole tatuointeja. Jotain sielujensukulaisuutta pitää olla mukana, ei vaan ulkoisia kriteerejä.

No nuo mainitut oli varmaan ne, jotka on ehdoton turnoff, jos ei täyty. Eikä niin, että kuka vaan käy, jos nuo seikat on ok.

Vierailija
42/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kaikki kriteerisi, mutta olen 53v. Haittaako se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kamalaa vahingossa törmätä ap:n kaltaiseen pinnalliseen ihmiseen niin että se ei kävisi ilmi heti. Olen ulkoisesti varmaan tyyppiä mitä haet. Käyn suihkussa usein, en meikkaa mutta pesen kasvoni säännöllisesti yms joten pidän huolta itsestäni. Syön useimmiten terveellisesti ja liikun säännöllisesti mutta saatan olla ap:n mielestä liian ylipainoinen. Lävistykset on korvissa (ei luulisi että perus konservatiiviset korviksetkaan on ok) kyllä valitettavasti. Hiusten väriä hän luulisi luonnolliseksi. Tatuointi on mutta se ei tulisi ilmi kovin aikaisessa vaiheessa koska on paikassa, joka peittyy useimmiten vaatteilla.

Mutta ei mulla varmaan olisi ap kanssa mitään yhteistä kun pelkät ulkonäkökriteerit on itselleni täysi sivuseikka enkä toivoisi että kukaan kiinnostuu niiden takia minusta.

Vierailija
44/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sovin kuvaukseen, tosi on vähän epäselvää että mitä se perinteinen meinaa? Käytän kyllä pitkiä hameita, en aja karvojani ja tykkään kokata lanttua. Eikös ne ole aika perinteisiä juttuja kun Suomea miettii tälleen pidemmältä ajanjaksolta?

Eihän sitten haittaa että mulla on mielenterveysongelmia ja käytän kannabista?

Koska tavataan?

Vierailija
45/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kuvailema ja olisi kauheaa jos mies olisi kiinnostunut vain esim koska minulla ei ole tatuointeja. Jotain sielujensukulaisuutta pitää olla mukana, ei vaan ulkoisia kriteerejä.

Olet selkeästi mt-potilas, kun noin sanot. Olen oppinut niin täältä.

Luultavasti, koska olen täällä mt-potilaiden palstalla lukemassa mt-potilaiden tekemiä kaheleita aloituksia "mistä löytää semmoisen ja tämmöisen naisen" ihan kuin nainen olisi joku sisustusjuttu, josta kysellään että mistä kaupasta tämmöisen löytäisi. Onhan tämä ihan hullua. 

Vierailija
46/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama ongelma. Hain espanjasta tuollaisen helmen itselleni.

Vierailija
47/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin facebookista etsiä esimerkkikuvan, millainen voisi olla minun makuuni. Tämä on jonkun firman mainoskuva, ei siis kenenkään yksityiseltä sivulta otettu. Mitä mieltä olette, onko perusnätti vai jotain muuta?

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/275051102_3145231769…

Vierailija
48/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli sama ongelma. Hain espanjasta tuollaisen helmen itselleni.

Minullakin oli. Itse löysin Thaimaasta.

Vierailija
49/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin facebookista etsiä esimerkkikuvan, millainen voisi olla minun makuuni. Tämä on jonkun firman mainoskuva, ei siis kenenkään yksityiseltä sivulta otettu. Mitä mieltä olette, onko perusnätti vai jotain muuta?

Nätiltä näyttää. Ja liikunnalliselta.

Vierailija
50/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuollaiset on sitten varattu, menee heti ensimmäisenä.

Vierailija
51/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sovin kuvaukseen, tosi on vähän epäselvää että mitä se perinteinen meinaa? Käytän kyllä pitkiä hameita, en aja karvojani ja tykkään kokata lanttua. Eikös ne ole aika perinteisiä juttuja kun Suomea miettii tälleen pidemmältä ajanjaksolta?

Eihän sitten haittaa että mulla on mielenterveysongelmia ja käytän kannabista?

Koska tavataan?

En ole ap, mutta sä kuulostat kivalta. En kyllä tykkää lantusta yhtään enkä käytä kannabista, mutta alatko mun kaveriksi?

Vierailija
52/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntakurssilta, kuntosalilta. Kuorosta, kansalaisopiston kurssilta. Noissa paikoissa liikkuu kuvailemasi kaltaiset naiset ja siellä on toisiin helppo tutustua.

Vierailija
53/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän noita. Suurempi kysymys on se, minkälainen mies itse olet.

Vierailija
54/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyyhän noita. Suurempi kysymys on se, minkälainen mies itse olet.

Haiskahtaa kilttikseltä.

Vierailija
55/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla surffaaminen ja deittipalstat. Ihan turha ehdottaa muuta, kun et muuta kuitenkaan suostu kokeilemaan.

Vierailija
56/119 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile käymällä töissä ja käyttäydy kuten normaali ihminen. Ja sinun pitää osata kaikki arjen perusasiat, eli kokkaus, pyykkäys jne. Normaalit naiset kiinnostuvat miehistä, jotka eivät alenna heidän elintasoaan. Tällaisia miehiä ovat ne, jotka odottavat naisen olevan samalla sekä tyttöystävä että äitihahmo. 

Vain Suomessa miehen odotetaan mainitsemiasi naistenhommia kuten kokkaus, pyykkäys! Ja odotetaan vain kantismiehiltä

Äitisikö sinulla tekee noi? Vai taloudenhoitaja?

Vierailija
57/119 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku tatuointi voi olla jollekin noin tärkeä asia. Haloo.

Vierailija
58/119 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa perinteinen?

Nainen hoitaa kodin ja lapset? Mies chillailee sohvalla tai omissa menoissaan.

Joo, kiitos ei.

Vierailija
59/119 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko ketju tälle kuvalle? :D

Tuokin nuori nainen voi olla täynnä leimaa kaulasta alaspäin tai ilkeä kuin piru. Tai sitten ei. Tuo on vain yksi kuva.

Minä kävin eilen treffeillä kauniin, hoikan, tatuoidun, lapsettoman naisen kanssa. Joimme lasilliset kuohuviiniä.

Ai niin, hän ei myöskään urheile.

Sovimme tapaavamme uudestaan.

Mutta kriteerinsä kullakin.

Vierailija
60/119 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:lla surffaaminen ja deittipalstat. Ihan turha ehdottaa muuta, kun et muuta kuitenkaan suostu kokeilemaan.

Siellä deittipalstalla kannattaa sitten laittaa pitkä lista siitä, millainen naisen tulee olla. Osumia sataa.

Tai sitten ei :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän