Mikä olisi paras tapa löytää kiva perinteinen tatuoimaton alkoholiton liikunnallinen perusnätti nainen?
Tuo valo voisi tietysti olla, mutta itse en ole uskovainen.
Kommentit (119)
Ei kaikki naiset ole sotkeneet ihoaan tatuoinneilla. Kyllä meitäkin vielä on joilla on puhdas iho.
Perusnätti kertoo kylläkin kasvoista, että on nätti mutta ei mitenkään kaunis.
Miksi mietit valoa vaikket ole uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile käymällä töissä ja käyttäydy kuten normaali ihminen. Ja sinun pitää osata kaikki arjen perusasiat, eli kokkaus, pyykkäys jne. Normaalit naiset kiinnostuvat miehistä, jotka eivät alenna heidän elintasoaan. Tällaisia miehiä ovat ne, jotka odottavat naisen olevan samalla sekä tyttöystävä että äitihahmo.
Vain Suomessa miehen odotetaan mainitsemiasi naistenhommia kuten kokkaus, pyykkäys! Ja odotetaan vain kantismiehiltä
Turkissa miehet panostaa pukeutumiseen ja vaatehuoltoon.
Tukka laitetaan kotona.
nykyään villissä incel, cancel ja naisvihakulttuurissa tullut sellainen olo ettei edes viitsi kauheasti hakea seuraa kun ei voi tietää mitkä kortit saa seuraavaksi, eka jako ei mennyt ihan putkeen :D eli täällä kyllä olisi tatuoimaton, hiukset omaa väriä, hoikka ja ainoat lävistykset nuorena otetut reiät korvissa, jotka nekin taitaa olla jo kasvaneet umpeen. Haittapuolena että olen feministi ja vaatimukset miehellekin on vähän enemmän kuin että edustaa pelkkää miessukupuolta.
Itselleni kelpaisi jopa vähän pulskakin, mutta tatuoinnit ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Perusnätti kertoo kylläkin kasvoista, että on nätti mutta ei mitenkään kaunis.
En ole koskaan pitänyt missejä erityisen kauniina. Sellaiset naapurintyttökauniit on enemmän minun makuuni.
Mulle taas kelpais kiva nainen, jolla on tatuointejakin :D
Onko sinulla nuo samat ominaisuudet? Komea, mukava (ei ole yhtä kuin tuppisuu), perinteikäs perheenpää-tyyppinen mies jne?
Täältä löytyy, mutta olen naimisissa.
Olen ap:n kuvailema ja olisi kauheaa jos mies olisi kiinnostunut vain esim koska minulla ei ole tatuointeja. Jotain sielujensukulaisuutta pitää olla mukana, ei vaan ulkoisia kriteerejä.
Sinkku kirjoitti:
Täällä ois. Metsäpoluilta löydyn, kävelen tai olen pyöräilemässä.. Koira auttaa asiaa, jos ei omaa ole niin lainaa koira ulkoilukaveriksi, kyllä löytyy juttuseuraa aivan varmasti... Siitä voi kehkeytyä mitä vain...
Noita juttuja vaativat eivät yleensä pidä lemmikeistä.
Kuivailit sellaisen Li Anderssonin kaltaisen naisen. Oletko vielä käynyt kokeilemassa eduskunnan kyselytunnin jälkeen jos joku lähtisi treffeille?
Sinä et mistään. Normaalille naiselle ei kelpaa palstalla roikkuva in cel- oli.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n kuvailema ja olisi kauheaa jos mies olisi kiinnostunut vain esim koska minulla ei ole tatuointeja. Jotain sielujensukulaisuutta pitää olla mukana, ei vaan ulkoisia kriteerejä.
Olet selkeästi mt-potilas, kun noin sanot. Olen oppinut niin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Kuivailit sellaisen Li Anderssonin kaltaisen naisen. Oletko vielä käynyt kokeilemassa eduskunnan kyselytunnin jälkeen jos joku lähtisi treffeille?
Väärin. Andersson ei ole absolutisti.
No ne on harrastamassa liikuntaa ja tekemässä perinteisiä juttuja, esim käsitöitä, uskoen rakkauteen, eli siis ovat jossain muualla kuin baareissa tai deittiappeissa etsimässä miestä ja turmelemassa viattomuuttaan vastaanottamalla miesten seksinvonkausviestejä. Tuskin löydät mistään ellet opettele hyviä sosiaalisia taitoja ja ala keskustella naisten kanssa ulkona, työväenopiston kursseilla jne.
Maaseudulta?