Aina väitetään, että luonnollisuus on valttia
Mutta silti tällaisena harmaahiirulaisena jää jonon häntäpäähän tai kokonaan huomiotta. Eipä sitä oikeasti näytä meikittömänä ja asiallisissa vaatteissa yhtään miltään, jos vieressä on "näyttävä" nainen kaikilla mausteilla..
Kommentit (26)
Mä olen ruma suohirviö, lihava, pukeudun säkkeihin enkä halua mitään huomiota.
Mutta satun olemaan myös iloinen, naurava, huumorintajuinen ja juttu luistaa. Ja siispä moni mies olisi mielellään uimassa mun muuumuuhun sisään: bussikuskit, remppamiehet, opettajat, kollegat.
Paras tapa karkottaa miehet on olla totinen ja vetää naama norsunvidulle. Siinä ei auta edes kumitissit enää.
Olen niitä joilla hiukset on hiirenharmaat, siis oikeasti. Vuosia vaalensin hiuksia, kunnes kyllästyin, ja annoin hiusten alkuperäisen värin näkyä.
Oli ällistyttävää huomata, miten miesten mielenkiinto lopahti. Ainakin hiusten värillä on näköjään suuri merkitys.
Näin väittävät ovat naisia, jotka eivät viitsi tehdä ulkonäölleen mitään, ja yleensä heillä on vielä harhakuvitelma, että miehelle on tärkeintä naisen tutkinto, äly tai ura :)
Tai sitten miehiä, jotka eivät tajua meikeistä mitään TAI jotka ovat mustasukkaisia eivätkä halua muiden miesten huomaavan kumppaniaan tai jotka ovat persaukisia ja pelkäävät, että laittautuva nainen tulee heille kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee että muijat joilla on kilo pakkelia ja viisi filtteriä kuvissa on luonnollisia :D
Tuohon minä en kyllä usko hetkeäkään!
Olen itse nainen joka ei ole koskaan meikannut enkä muutenkaan ulkonäköäni muutellut "kelvatakseni" ja kummasti sitä vientiä on aina riittänyt.
Kyllä nuo ajatukset tulevat naisten omasta päästä, huonosta itsetunnosta.
En ole törmännyt mieheen joka olisi vaatinut tai valittanut meikittömyydestäni tai muusta aitoudestani. Vaikuttaa sille että mies ei edes huomaa sellaisia seikkoja. Ja ne jotka sitä vaativat ovat jotenkin henkisesti keskenkasvuisia ja itsekin epävarmoja. Sellaista miestä en halua edes tuntea.
Oikea miehinen mies joka on sinut itsensä kanssa on jotain aivan muuta kuin nämä lapselliset ja egoistiset öyhöt jotka luulevat olevansa kaikkien naisten unelmia.
Opetelkaa hyvät naiset rakastamaan itseänne. Kohtelisitteko parasta ystäväänne noin kun kohtelette itseänne? Tai omaa tytärtänne? Vähättelisitte, mollaisitte, haukkuisitte?
Kyllä se vain niin on että aito sydämellisyys ja lämpö ja hyväksyvyys - myös itseä kohtaan - näkyy päälle ja houkuttelee samanlaisia ihmisiä lähelleen. Sitä ei millään meikkikerroksella ja silikoneilla ja feikkaamisella saavuteta. Ja minä en ainakaan muunlaisia haluakaan kuin turvallisesti oma itsensä olevan, hyväksyvän lämminhenkisen ja aitoon rakkauteen ja yhteenkuuluvaisuuteen kykenevän kumppanin. En sisäisesti epävarmaa öyhöä joka tarvitsee kulisseja tuekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu että ei miehiä kiinnosta vaikka olisi kaunotar, jos on liikkeellä yksin, ja kävelee huomaamattomasti ja on tummat ja peittävät vaatteet ja aika luonnollinen tyyli. Ainakaan mua ei koskaan lähesty kukaan suomalainen mies, eikä edes katso päin- jos katsoo, niin suurin osa kääntää katseen nopeasti pois kun olisivat paniikissa lol. :D ja oon siis Oikeasti kaunis nainen, en nätti vaan oikeasti kaunis!. Ulkomaalaset lähestyy tosi paljon, eniten silloin kun olen itse hyvällä tuulella kai se välittyy ulospäinkin. Suomalaiset miehet inhoaa tai sitten pelkää. Ei kiinnosta enää teini-iän jälkeen ne huomiovaatteet joilla pysäytetään kilometrin päästä kaikki ihmiset siihen paikkaan kun häikäsee joku neonväri, ripsipidennykset tai muut vastaavat, mutta perus suomalainen mies käy kuumana niihin.
Suomimies ei lähesty sinua, koska olet kaunis. Kauniit naiset antavat pakit 999/1000:sta.
Hyväntuulisuus tietysti välittyy ulospäin, mutta miten sinä tekisit sen lähestymisen helpoksi?
Mukavaa kesää. :)
Ja muuten, olen ihan tavallinen suomimies, joka kirjoitti tämän kommentin.
Minä voisin lähestyä, mutta se vaatisi hieman jotain vihreää valoa, niin että ymmärtäisin sen vihreäksi. Muuten tyytyisin vain hymyilemään.
En osaa tehdä aloitetta.
Voi voi. Tiedän paaaljon asioita, jotka ovat helpompia, niin monet pakit olen saanut.
Ap