Aina väitetään, että luonnollisuus on valttia
Mutta silti tällaisena harmaahiirulaisena jää jonon häntäpäähän tai kokonaan huomiotta. Eipä sitä oikeasti näytä meikittömänä ja asiallisissa vaatteissa yhtään miltään, jos vieressä on "näyttävä" nainen kaikilla mausteilla..
Kommentit (26)
Tuota hoetaan vain siksi, että laittautuneille naisille tulisi huonompi itsetunto ja miehen olisi helpompi saada.
Onneksi ikä vapauttaa tuollaisista ajatuksista. Yksi hailee onko näyttävä nainen rinnalla vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee että muijat joilla on kilo pakkelia ja viisi filtteriä kuvissa on luonnollisia :D
Tähän se harhakuvitelma varmaan perustuukin.
Ap
Jos en kelpaa omana itsenä, olen mieluummin ilman. En halua seurakseni ihmistä, jota kiinnostaa vaan kumitissit ja pakkelinaamat. Voin tehdä ajallani jotain oikeesti hyödyllistäkin ja laadukasta kuten tienata rahaa, harrastaa hyväntekeväisyyttä tai vaikka kirjoittaa runoja.
Ehkä se on tuo sun asenne joka vaikuttaa aika vahvasti eikä se luonnollisuus harmaana hiirulaisena.
Ei silloin puhuta siitä että pitäisi olla harmaa hiirulainen, vaan kyse on enemmänkin luonteesta, persoonasta, ja siitä ettei esitä olevansa jotain muuta kuin on, eikä ole kaikenlaisia teko-osia täynnä, kuten silikonia ja lisäkarvaa.
Jos nyt on harmaahiirulainen luonteeltaan, niin ei se auta teeskennellä että ei ole, vaan yrittää etsiä muita samankaltaisia, kuten ne erikoiset persoonatkin yleensä seurustelee samanhenkisten kanssa, eli toisten erikoisten persoonien.
Ja tavalliset on useimmiten toisten tavallisten kanssa.
No luonnollisesti luonnollisuus on hienoa, jos olet syntynyt kaunottareksi. Silloin meikkikään ei ole ikävää huijausta, vaan pelkkää plussaa 😄
kannattaa panostaa tisseihin. vaikka on harmaa hiirulainen mutta omaa kunnon melonimunkit niin kyllä kelpaa.
Oon huomannu että ei miehiä kiinnosta vaikka olisi kaunotar, jos on liikkeellä yksin, ja kävelee huomaamattomasti ja on tummat ja peittävät vaatteet ja aika luonnollinen tyyli. Ainakaan mua ei koskaan lähesty kukaan suomalainen mies, eikä edes katso päin- jos katsoo, niin suurin osa kääntää katseen nopeasti pois kun olisivat paniikissa lol. :D ja oon siis Oikeasti kaunis nainen, en nätti vaan oikeasti kaunis!. Ulkomaalaset lähestyy tosi paljon, eniten silloin kun olen itse hyvällä tuulella kai se välittyy ulospäinkin. Suomalaiset miehet inhoaa tai sitten pelkää. Ei kiinnosta enää teini-iän jälkeen ne huomiovaatteet joilla pysäytetään kilometrin päästä kaikki ihmiset siihen paikkaan kun häikäsee joku neonväri, ripsipidennykset tai muut vastaavat, mutta perus suomalainen mies käy kuumana niihin.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa panostaa tisseihin. vaikka on harmaa hiirulainen mutta omaa kunnon melonimunkit niin kyllä kelpaa.
No miksei sitten samalla tekoripsiin, meikkeihin, hiuspidennyksiin ja meikkeihin? Koko setti? Kai sä tajuat, että harmaahiirulainen ei nimenomaan halua ns. "huijata", vaan tulla huomatuksi omana itsenään? Se vaan ei nykyään toimi. Kilpavarustelu on sen verran kovaa, kun ihan tavis siivoojilla ja kaupan kassoillakin on vähintään tekoripset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei sitten samalla tekoripsiin, meikkeihin, hiuspidennyksiin ja meikkeihin? Koko setti? Kai sä tajuat, että harmaahiirulainen ei nimenomaan halua ns. "huijata", vaan tulla huomatuksi omana itsenään? Se vaan ei nykyään toimi. Kilpavarustelu on sen verran kovaa, kun ihan tavis siivoojilla ja kaupan kassoillakin on vähintään tekoripset.
kunnon povi ei lähde suihkussa pois. lämmittää mukavasti syksy iltoina. paras sijoitus koskaan.
Sehän on vain positiivinen asia ettei saa miehiltä huomiota. Saa olla rauhassa.
Jos sattuu miesseuraa haluamaan, niin mikään asia maailmassa ei ole helpompaa, kuin naiselle miesseuran saaminen.
Häh? Mitä tähän asiaan kuuluu taas mikään jonon häntäpäähän jääminen? Naiset meikkaavat vain itselleen, koska pitävät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos en kelpaa omana itsenä, olen mieluummin ilman. En halua seurakseni ihmistä, jota kiinnostaa vaan kumitissit ja pakkelinaamat. Voin tehdä ajallani jotain oikeesti hyödyllistäkin ja laadukasta kuten tienata rahaa, harrastaa hyväntekeväisyyttä tai vaikka kirjoittaa runoja.
Itse ajattelen aina kanssa näin. Jos en kelpaa jollekin, se johtuu ainoastaan siitä, että universumi on järjestämässä mulle jonkun paljon paremman tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu että ei miehiä kiinnosta vaikka olisi kaunotar, jos on liikkeellä yksin, ja kävelee huomaamattomasti ja on tummat ja peittävät vaatteet ja aika luonnollinen tyyli. Ainakaan mua ei koskaan lähesty kukaan suomalainen mies, eikä edes katso päin- jos katsoo, niin suurin osa kääntää katseen nopeasti pois kun olisivat paniikissa lol. :D ja oon siis Oikeasti kaunis nainen, en nätti vaan oikeasti kaunis!. Ulkomaalaset lähestyy tosi paljon, eniten silloin kun olen itse hyvällä tuulella kai se välittyy ulospäinkin. Suomalaiset miehet inhoaa tai sitten pelkää. Ei kiinnosta enää teini-iän jälkeen ne huomiovaatteet joilla pysäytetään kilometrin päästä kaikki ihmiset siihen paikkaan kun häikäsee joku neonväri, ripsipidennykset tai muut vastaavat, mutta perus suomalainen mies käy kuumana niihin.
En usko että on sun luonnollisuudesta kiinni. Olen myös kaunis nainen ja monet miehet arastelee katsoa päin ohimennessään. Itse mielelläni hymyilisin ja usein hymyilenkin, saan siitä itse iloa. Nimenomaan tunnistan tuon että kuin paniikissa olisivat. Ajattelen että kokevat jonkun häpeänpuuskan tai vastaavan kun ajattelevat että eivät ns. yllä samaan. En tarkoita tätä pahalla tai mitenkään ilkeästi niitä miehiä kohtaan, vaan silkalla ymmärryksellä että se on inhimillinen ilmiö. Monella voi olla huonoja kokemuksia myös siitä että ovat ottaneet kauniiseen naiseen kontaktia tai ihailleet ja sitten saaneet nenilleen, tätähän kuulee. Ja siksi siis arastelevat sitä enää tehdä. Mutta en siis koe että kyse on siitä että mulla olisi jotenkin epätoivottu olemus mun luonnollisuuden vuoksi vaan että se johtuu ihan muista asioista. Myönnän että nämä ennakkoluulot johtuu hieman niiden miestenkin habituksesta - eivät nimittäin huokuneet itsevarmuutta vaan päinvastoin.
En usko että on sun luonnollisuudesta kiinni. Olen myös kaunis nainen ja monet miehet arastelee katsoa päin ohimennessään. Itse mielelläni hymyilisin ja usein hymyilenkin, saan siitä itse iloa. Nimenomaan tunnistan tuon että kuin paniikissa olisivat. Ajattelen että kokevat jonkun häpeänpuuskan tai vastaavan kun ajattelevat että eivät ns. yllä samaan. En tarkoita tätä pahalla tai mitenkään ilkeästi niitä miehiä kohtaan, vaan silkalla ymmärryksellä että se on inhimillinen ilmiö. Monella voi olla huonoja kokemuksia myös siitä että ovat ottaneet kauniiseen naiseen kontaktia tai ihailleet ja sitten saaneet nenilleen, tätähän kuulee. Ja siksi siis arastelevat sitä enää tehdä. Mutta en siis koe että kyse on siitä että mulla olisi jotenkin epätoivottu olemus mun luonnollisuuden vuoksi vaan että se johtuu ihan muista asioista. Myönnän että nämä ennakkoluulot johtuu hieman niiden miestenkin habituksesta - eivät nimittäin huokuneet itsevarmuutta vaan päinvastoin.
-Joo, mutta kun tarpeeksi moni tekee tota samaa niin tulee vähän sellanen olo, että jaa, taas tavis naiselle hymyillään ja vältellään mua katsomasta päinkään, että joo , varmasti sitten kaunis nainen on heille = ruma nainen. :DD Vaikka tiedänkin itse, että olen kaunis ja olemustakin useasti kehuttu.
Vierailija kirjoitti:
Suomimies ei lähesty sinua, koska olet kaunis. Kauniit naiset antavat pakit 999/1000:sta.
Hyväntuulisuus tietysti välittyy ulospäin, mutta miten sinä tekisit sen lähestymisen helpoksi?
Mukavaa kesää. :)
Luonnollisuus on valttia ainoastaan jossain osissa Suomea, ei koko Suomessa, eikä todellakaan muualla maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minunkin mielenkiinnon herättää nimenomaan luonnollisen kaunis nainen, ei ylimeikattu ja ns soidivarusteissa liikkuva ilmestys. Ja muutenkin se yleinen olemus. Ei luotaan työntävä. Sopivasti ryhdikäs. Luonnollinen ja iloinen hymy, ja silmät paljastaa melkein kaiken. Jos hymy on luonnollinen ja silmissä on aito katse, se saa minut syttymään.
Olemme keskustelleet ystävieni kanssa tästä asiasta usein, ja lähes jokainen mies ajattelee samoin ja katsovat naisista samoja piirteitä.
Se kauneus löytyy usein pienistä ja lähes näkymättömissä asioista. Puhutaan siitä sisäisestä kauneudesta, jota ei voi saada vaatteilla ja meikeillä esiin. Ne usein jopa peittää sen sisäisen kauneuden. Hillitty meikkaus on parempi vaihtoehto.
Miehet luulee että muijat joilla on kilo pakkelia ja viisi filtteriä kuvissa on luonnollisia :D