Olenko paha ihminen, kun nautin suuresti siitä, että koirani ei ole kotona vaan hoidossa?
Ei tarvitse lähteä ulos, ei ole karvoja joka paikassa. Koira on ihana ja rakas, mutta siitä on niin hirveästi vaivaa. En usko että tämän koiran jälkeen tulee enää uutta.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai rakkaasta koirasta ole vaivaa?
Rakkaus ja vaiva eivät sulje toisiaan pois.
No omasta koirasta ei ainakaan ole mitään vaivaa. Tiesin mitä tuleman pitää enkä olisi ottanut koiraa, jos sen pitäminen tarkoittaisi vaivaa.
Ok. Minä taas otin koiran vaivasta huolimatta. En kuvitellutkaan että esim. pennun kouluttaminen olisi pelkkää ruusuilla tanssimista.
No minä en taas tuntenut sitä pentuaikaa miksikään vaivaksi. Mukavaa touhua eikä todellakaan mitään vaivaa.
No kiva juttu sulle. Itse en voi väittää nauttineeni esim. kakkojen ja pissojen siivoamisesta sisältä tai siitä että pentu puri käsiä tai söi tavaroita. En myöskään nauttinut missään sen elämän vaiheessa helle- tai loskalenkeistä. Se ei tee susta mitenkään parempaa ettet koe koirastasi minkäänlaista vaivaa.
Missä se on hoidossa? Minä olisin huolissani, että miten pärjää vaikka hoitolassa näillä helteillä. Olisi vähän stressaava tilanne.
Et ole paha. Itse en voi käsittää sellaisia ihmisiä, jotka eivät koskaan kaipaa omaa aikaa ja yksinoloa.
No kuulostaahan tuo vähän oudolta, että jopa suuresti nautit ettei koira ole läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Missä se on hoidossa? Minä olisin huolissani, että miten pärjää vaikka hoitolassa näillä helteillä. Olisi vähän stressaava tilanne.
Mistä sinä tiedät miten kuuma ap:n kotona on? Jossain ammattimaisessa hoitolassa varmasti on ilmastointi kohdallaan.
Kun koirani oli nuori vihainen murkku, niin lähdin aina kuntosalille ilahtuneena, että saan hetken rauhan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät miten kuuma ap:n kotona on? Jossain ammattimaisessa hoitolassa varmasti on ilmastointi kohdallaan.
No en tiedäkään ja siksi asiaa kysyin. Ei välttämättä ole ilmastointia hoitolassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tuntee samaa jopa omista lapsista. Ei tarkoita että olisi paha ihminen.
Erona se, että kukaan ei moralisoi jos sanoo ettei aina jaksa niitä lapsia. Mutta jos sanoo, ettei aina jaksa sitä piskiä, niin siitä syntyy kunnon raivo.
Olet normaali.
Rakastan täysillä koiraani, ulkoinen sen kanssa helposti 3h päivässä, se on rakkain olento elämässäni.
Mutta siitä tarvitsee joskus lepotauon, koska kukapa jaksaisi samaa päivärytmiä joka ainoa päivä? Rotuni elää helposti 16 vuotta, joten kyllä todellakin tarvitsen joskus 1-7pv taukoa siitä.