Aloitan suomalaisen naisen elämäntyylin ensi viikolla!
En vielä tänään, koska on liian kuuma. Sitä paitsi näin isoihin muutoksiin pitää varautua kunnolla.
Mitä kaikkea suomalaisen naisen elämäntyyliin kuuluu?
Olen suomalainen nainen, mutta minulla ei ole elämäntyyliä vielä ollenkaan, joten tämä elämäntyylin hankinta on minulle iso askel.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaa pyrkiä olemaan mahdollisimman miehekäs. housut jalkaan äijämäinen kävely. ei mitään siveellisyyttä missään aiheessa ja aina kun polttaa tupakkaa niin kannattaa räkiä.
Housutko tekee miehen?
miesten vaate.
Monissa kulttuureissa miehet edelleenkin käyttävät lannehameita ja varsinkin pitkiä kaapumekkoja yms.
näissä kulttuureissa naisilla on myös hameet ym.
Inhoa itseäsi ja kaltaisiasi
Kerro se kaikille
Ihmettele sen jälkeen kun sinua pidetään outona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukka ja hirveet tatskat nyt alkuun...
Tuo kouvolatukka taisi jäädä 2000 luvulle.
Se on aina muodissa. Tyyli-ikoninen kampaus.
Kouvolatukat voi välillä vaihtaa polkka tukkaan. Mutta polkkatukan kanssa pitää käyttää ehdottomasti sellaista teltan kokoista Marimekko kuosia. Ja keltaisia crocseja.
Ps. Kouvolatukka kannattaa yhdistää liian pieneen nahkatakkiin koska muuten se ei korosta niitä kampauksen parhaita piirteitä.
Millanen se Kouvolatukka oikein on? Kiinostais tietää, meinaan et sattuuks mulla jo oleen se.
Halvenna omaa sukupuoltasi hokemalla vi**ua useammin kuin teinipojat.
Unikko-kuosi löytyy vähintään servietistä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen lihotuskuurin ap aloittaa? Kuinka pian xxxl?
Tekee lapsia ja imettää, sillätavoin saa kiloja.
Kyllä te ootte sitten ankeeta porukkaa. Ehkä se olis sitten se suomalainen elämäntyyli: ikivanhojen juttujen jankkaaminen ja pikkusieluisuus? Ainakin täällä vaikuttaa naisille maistuvan.
Mamma valittaa ja tuntee häpeää joooooka asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukka ja hirveet tatskat nyt alkuun...
Tuo kouvolatukka taisi jäädä 2000 luvulle.
Se on aina muodissa. Tyyli-ikoninen kampaus.
Kouvolatukat voi välillä vaihtaa polkka tukkaan. Mutta polkkatukan kanssa pitää käyttää ehdottomasti sellaista teltan kokoista Marimekko kuosia. Ja keltaisia crocseja.
Ps. Kouvolatukka kannattaa yhdistää liian pieneen nahkatakkiin koska muuten se ei korosta niitä kampauksen parhaita piirteitä.
Millanen se Kouvolatukka oikein on? Kiinostais tietää, meinaan et sattuuks mulla jo oleen se.
Oi ihanaa. Missä sinut voisi tavata?
En tunne ilmeisesti yhtäkään suomalaista naista.
Tämä on paras ketju. Jos ei ap tällä lähde, niin sitten sinusta ei vain ole suomalaiseksi naiseksi.
Ylipainosta huolimatta katsothan kuitenkin, että kuntosi on aika hyvä. Suomalainen nainen kyllä oikeasti kuntoilee ja jumppaa, mutta vain jaksaakseen tehdä muidenkin työt, ennen toista burn-outiaan.
Nimim. En ehdi aamuisin meikata, kun pitää juoda niin paljon kahvia
Osallistu kaikkiin mahdollisiin kilpailuihin ja anna niihin yhteystietosi. Näiden takia puhelimesi piippaa vähän väliä ja joudut pysähtelemään keskelle jalkakäytävää tarkistaaksesi tulleet (mainos) viestit. Olet niin tärkeä ihminen.
Käytä äänioikeuttasi vaaleissa, tiedostat pystyväsi valitsemaan itse puolisosi sekä päättää omasta kehostasi, sinulla on mahdollisuus vapaa-aikaan ja harrastuksiin ja tiedostat, että sinulla on myös varattoman mahdollisuus terveyden-ja sairaanhoitoon sekä asuntoon ja ruokaan, muttei mahdollisesti enää lääkkeisiin, joten vapaa-ajallasi pitäisit huolta liikuntakyvystäsi.
Minkä niistä? Meitä on monenlaisia. Mä olen iloinen, mukava ja kiltti. On pitkä tukka ja pukeudun naisellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tekee lapsia ja imettää, sillätavoin saa kiloja.
Kas kun mä en ole lihonut lapsen saamisen takia.
Pieruverkkarit pitää ainakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Unikko-kuosi löytyy vähintään servietistä.
Täällä ei ole unikkoa.
vmp
Kaikki mikä ketjussa mainitaan, ei päde minuun. Huonosti tiedätte minkälaisia suomalaiset naiset ovat.
Nämä kuvaukset ei kyllä sovi yhtään meidän suvun naisiin. Sekä isän että äidin puolelta mummista serkkuihin löytyy iloisia, sydämellisiä ja positiivisia naisia. Tyylitajuakin vielä löytyy ja kuntoa.
Mummini 90v ei ole koskaan valittanut mistään ja vaikka on Karjalan evakko, ei yhtään pahaa sanaa ole sanonut venäläisistä.
Monissa kulttuureissa miehet edelleenkin käyttävät lannehameita ja varsinkin pitkiä kaapumekkoja yms.