Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon teillä menee aikaa aamutoimissa? Omissa siis.

Vierailija
02.07.2022 |

Toisesta ketjusta näin että joillain menee jopa tunti. Mitä teette? Itsellä max vartti. Oon kai outo? 😄

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia. Joogaan, meditoin, vien koiran ulos, laitan aamupalan, laitan itseni valmiiksi. Olen yrittäjä ja teen töitä kotoa käsin niin ei ole pakko kiirehtiä aamulla, silloin kun kävin palkkatöissä ja oli pitkä työmatka aamutoimet täytyi suorittaa paljon nopeammin.

Vierailija
22/30 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-20min. Menisi 10-15 mutta pitää laittaa kissalle ruoka ja puhdas vesi.

Tämä siis minulla arkisin kun töitä vapailla menee 2min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimi on tunti, mielummin 1,5h. Ekat 30min menee kun juon aamukahvia ja yritän saada verenpaineet ylös niin että en pyörry kun liikun :) Ja joo, ei ole sairauksia, toisialla vaan on matala verenpaine.

Täällä toinen jolla matalat paineet.

Paljon sulla?

Jos semmoset 40 min sais, no hyvä

Vierailija
24/30 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teille naisille SLALAISUUS: kaikki ne kymmenet rasva/kosteutus-purtilot joilla hinkkaate ihoanne joka aamu on 100%turhia!

Oma aamu menee näin. 5min suihku 1min kampaus. Ei muuta.

Jos juon kahvit siihen menee 20min +uutiskatsaus. Toiset 20min.

Mutta vähimmillään menee tuo reilut 5min ja olen valmis.

Todella rasittavaa seurata kun naisilla menee 1-2h siihen säätämiseen ja rasvailuun töpöttämiseen..

Vierailija
25/30 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden töihin, niin herätyksestä vartin päästä olen käynyt vessassa ja suihkussa ja pessyt hampaat. Sitten viisi minuuttia pukeutuminen ja viisi minuuttia meikki ja hiukset. Tässä välissä olen myös laittanut kahvin tippumaan. Sitten kaadan kahvin ja maidon termosmukiin ja lähden ulos. Eli puoli tuntia herätyksestä olen ulkona ovesta.

Vierailija
26/30 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1min menee aamutoimiin. Jos on ribulit tullu yöllä housuun menee 2min kun pitää käydä pikasuihkus ja etsiä uudet housu ennen kalja kauppaan menoa.

T:pro-juoppo

Vierailija
27/30 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä siihen laskee. Kuppi tai kaksi teetä rauhassa uutisia lukiessa on itselleni ihan perus aamutoimi. Siihen kuluu puolisen tuntia. Suihkussa käyn päivisin, eli pesupuolella hampaitten ja kasvojen pesussa plus vessakäynnissä kauaa mene. Jos meikkiä laitan niin siihen ehkä 5min päälle.

Eli ehkä se kolme varttia juuri heräämisestä siihen että avaan ulko-oven.

Jos kiire niin herätyskellosta 5-10min päästä valmis. Mutta en sitten ole hyvällä tuulella.

Vierailija
28/30 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tuntia, jos siis jaksaa nousta ylös. 😁

Vierailija
29/30 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko muka ainut, joka käy virkistävässä aamusuihkussa? Diggaan myös juoda aamukahvin kotona ja pestä hampaat huolella ja käyttää suuvettä, sekä ulostaa kotona aamulla.

Hiukset ovat lyhyet, joten niitä ei tarvitse laittaa ja parran ajan yleensä illalla. 

Töissä ei ole pukeutumiskoodia ja silti heräämisestä fillarin polkemiseen menee tunti.

Mä en poistu kotoa, jos en ole käynyt aamusuihkussa. Nukkumisen jälkeen on aina niin nuhjaantunut olo, ettei tulisi mieleenkään laittaa vaan jotain dödöä kainaloon ja lähteä. Aikaa kuluu mulla aamuisin reilu 30 min. Pikasuihku, hammaspesu, kulmien meikkaus, aamukahvi.

Vierailija
30/30 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaamuina herään kuudelta, lähden ovesta ulos n. 5-15 yli 7. Mulla vaan kestää aamupalan kans, kun lukaisen samalla sanomalehden (digilehtenä, paperisen version kanssa menee viikonloppuna sitten pitempään). Ilman tuota lehden lukua pääsisin meikkauksineen liikkeelle varmaan kilmessa vartissa, vähän alle.

Oon hidas.