Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan menee passin/henkilökortin saamiseen tällä hetkellä?

Vierailija
02.07.2022 |

Kysymys otsikossa. Kiitos jos joku viitsii vastata.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä meni 2vk siitä kun oli nimmarit jne hoidettu poliisiasemalla.

Samoin. Lupasivat, että kahdessa viikossa tulee ja tuli (Tampere). Ajan sain varattua poliisiasemalle keväällä kyttäämällä tyhjiä aikoja n. 3 kk päähän.

Miksi varasit ajan. Minä kävelin suoraan tiskille ilman ajanvarausta samana päivänä kun jätin hakemuksen.

En jaksanut mennä klo 6 poliisiaseman eteen jonottamaan.

Menin asemalle klo 8 ja jono oli silloin hirvittävä. Kuulemma jos 6 menee, niin sitten pääsee aika aamusta.

Vierailija
22/24 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passin toimittaminen ei ole pidentynyt aikaisemmasta. Ruuhka on poliisissa, silloin kun pitää jostain syystä käydä poliisilaitoksella tunnistautumassa (edellisestä kerrasta on aikaa, tai kyseessä alaikäinen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä meni 2vk siitä kun oli nimmarit jne hoidettu poliisiasemalla.

Samoin. Lupasivat, että kahdessa viikossa tulee ja tuli (Tampere). Ajan sain varattua poliisiasemalle keväällä kyttäämällä tyhjiä aikoja n. 3 kk päähän.

Miksi varasit ajan. Minä kävelin suoraan tiskille ilman ajanvarausta samana päivänä kun jätin hakemuksen.

En jaksanut mennä klo 6 poliisiaseman eteen jonottamaan.

Menin asemalle klo 8 ja jono oli silloin hirvittävä. Kuulemma jos 6 menee, niin sitten pääsee aika aamusta.

Minä taas menin klo 10 passikuvaan klo 10.30 poliisiasemalle ja kotia takas klo 11. Näin siis Espoossa asuvana.

Vierailija
24/24 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai 5 arkipäivässä hakemisesta, itse hain tiistaina ja ilmoitus oli 8-12 arkipäivää.

Lapset kävi poliisilaitoksella tunnistautumassa, ei ilmoittauduttava, käveltiin sisään ja vajaa 5min siitä ulos kun homma oli selvä. Ensi viikolla pitäisi siis heidänkin passiensa tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi