Olen täällä miesystävän mökillä enkä tiedä miten pääsen pois täältä!!!
Tulin tänne miehen 50-vuotissynttäreille, jotks piti olla ravintolassa trubaduurin sörstyksellä
Mut jätettiin tänne mökille yksin, mulle huudettiin ja mua syytettii. Miehen ja hänen läheisten perheen toimesta.
Hyvä ettei käyty käsiksi.
Miten tänne saa taksin niin lähden juhlspsikalle tai karkuun ennenkuin ne tulee tänne. Mä en hslua muuta kuin Oineutta!!!
Kommentit (25)
Katso google mapsista missä olet ja tilaat taksin siihen osoitteeseen.
Kesi parempaa! Osat tänne kirjotaa,mutta et osaa netistä etsiä alueen julkinen liikenteen aikataulu tai taksia. Siksipä juttusi haisee ja pahasti.Kuka uskoo sinua? Minä en!
Törtsykki kirjoitti:
Läksyt tuntemattoman mökille???ei helv..Oo siellä vaan.
Ei vaan tutun luuli. Rakkaan ustavan. Mutta mun vatsa ei kestänyt kuumuuta ja eilen pitkällä junnamatkslla nautittiin virvoketta hilpeässä seurassa vanha mailman tyyliin. Niin matkanjuhlapsikelle tapajtui kaikenlaista mistä tääkkä ei saa puhua tai se on bännit. Jee!!!
Joo nytöö ei mapsit tää iphone ruudukults edutio nikn ksrtr???
Olisko siellä naapurimökkejä tai taloja joissa tiedetään osoite tai numero. Kannattaa olla silti varovainen kun menee tuntemattomilta kysymään, ei tiedä minkälainen ihminen asuu talossa tai mennyt mökille. Maalla on joskus numerolla ilmoitettu mökin tai talon sijainti. Silti on teiden nimet.
Mene nyt vaan nukkumaan, aamulla pyydät sitten anteeksi käytöstäsi, ja että tuli otettua vähän liikaa. Ja lupaat ettei toistu.
Älä nyt hyvä ihminen ainakaan sinne juhlapaikalle mene. Taksi kotiin, tai sitten hengittelet siellä vähän kunnes olet rauhoittunut. Huomenna kaikki on paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit ! T. Kummeli
Meidän äiti sanoi aina kaikkeen että mitäs olet mennyt tekeen (jotain mistä ei mitään hyvää seuraa)
Esim kun kaaduin. Mitä kaaduit!
Ja kun luin pelottavaa satua. Mitä luit!
Ei koskaan mitään lohduttavaa, pelkkää pois pois tönimistä.
Kummelit on meidän äidin oppipoikia olleet!
Koitappas sinä Kummeli inhimillistyä!
Nykyisen kai pitäisi olla kaikki mökit numeroitu ja tiet viitoitettu. Mene ulos, kävele tienristeykseen, katso kadunnimi kyltistä ja tilaa taksi.
Vierailija kirjoitti:
50v ja ei tuon vertaa tiedä xD
Oletko mode jos tiedät hänen iänkin?
Mun mies on valitellut samaa vissiin sukulaisille et on vankina täällä. Vaikka olen joutunut epäilemään, että tietääkö nuo miehen sukulaiset että tämä on täysin mun maksama?
Miten ap on saanut otsikkoon ihan selkeää suomenkieltä, kun viestit on sitten ihan sotkua? Sitä minä vaan tässä ihmettelen.
Siis näkee puhelimesta koordinaatit esim iphone ruusukultsnen