Parhaat sinkkuna pysymisen vinkit
Tähän ketjuun parhaat vinkit välttää tilanteita, joissa joku pitäisi parisuhdetta kanssasi mahdollisena:
- Pidä sormusta/sormuksia vasemmassa nimettömässä
- Jos joku mies lähestyy sinua ja naispuolista ystävääsi, ole hetken lesbo
Kommentit (40)
Jos joudut menemään ihmisten ilmoille niin sitä ennen harrasta hikiliikuntaa helteessä ja ole peseytymättä pari päivää.
Vierailija kirjoitti:
Jos joudut menemään ihmisten ilmoille niin sitä ennen harrasta hikiliikuntaa helteessä ja ole peseytymättä pari päivää.
Tuollaisestahan miehet just tykkää :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen säästänyt taskunpohjalle "Jeesus pelastaa" -lipareita. Epätoivotuille lähestyjille lyön sellaisen käteen ja alan paasata. Toimii aina!
Mä aina mielenkiinnolla kuuntelen 5-10min kun joku hullu tulee vastaan ja alkaa puhumaan jostain.
Haise vanhalta viinalta, valkosipulilta ja tuoreelta pas*alta, Yksikin näistä luultavasti riittää, mutta mikäs kolmoisvarmistuksen voittaisi?
Kieltäydy treffikutsuista ja sano että et halua parisuhdetta. Jos ihminen ei tätä usko vaan jatkaa häitiköintiä, teet rikosilmoituksen.
Naamasta kun on ruma niin ei ole mitään mahdollisuuksia saada täysipäistä seuraa. M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole niin kova vienti kuin viikon Lapin vaelluksen jälkeen samoilla silmillä/kuteilla yöjunassa. Tai vaihtoehtoisesti huppari/duunivaatteet päällä vitutus-yksillä lähibaarissa.
Valitettavasti minulle riittää vain omana itsenäni oleminen, vaikka käyn aktiivisesti treffeillä niin ei vain riitä.
Kerro viettäväsi päivät aihe vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu ihan yrittämättäkin.
-Ikisinkku, m
Sama
- ikisinkku nainen
(Ja näin olen ymmärtänyt muillakin tuntemillani ikisinkuilla olevan, eli ei vaadi mitään ihme vekslausta jotta voisi ns. pysyä sinkkuna)
Jeps. Ei ole merkitystä silläkään onko ns haku päällä vaiko luovuttanut kokonaan parisuhteen löytymisen suhteen. Monesti väitetään, että se oikea löytyy heti kun lakkaa etsimästä ja/tai kun vähiten sitä odottaa. Samoin väitetään, että pitää olla itse aktiivinen ja liikkua ihmisten ilmoilla koska ei kukaan kotoa tule hakemaan.
Silti ole ikinä tarvinnut hätistellä edes niitä vääriä kimpusta tai antaa pakkeja kun kukaan ei lähesty ja kun itse lähestyy niin saa pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole niin kova vienti kuin viikon Lapin vaelluksen jälkeen samoilla silmillä/kuteilla yöjunassa. Tai vaihtoehtoisesti huppari/duunivaatteet päällä vitutus-yksillä lähibaarissa.
Niin tämä! Sitä oli oikeasti vaikea edes ymmärtää mitä ihmettä tapahtuu, kun meni käymään ihan ex-tempore lähibaarissa yhdellä tyyliin tukka pystyssä ja pieruverkkareissa.
Ei ollut juttuseurasta pulaa toisin kuin silloin kun uloslähtöön ihan panostaa.
Miehelle riittää sinkkuna pysymiseen kun on lapsia. Naiset ei silloin suhdetta kanssasi halua. Panoihin saatat kelvata.
Kouluttaudu sairaanhoitajaksi, ole kolmivuorotyössä, pidä vapaata silloin, kun muut on töissä. Ei tarvitse keksiä verukkeita, et vaan jaksa mitään, etkä nähdä ketään vapaa-ajalla. Suhteita kyllä duunipaikoilla syntyy, mutta työkavereihin sotkeutuminen ei ole ihan fiksua. Eli, näillä mennään. Siviilissä ei kannata mainita ammattia eikä työpaikkaa, monella nousee mieleen diagnoosia ja hoitoa vailla olevat rempat. Potilaita näen työssä, enkä tuo töitä kotiin.
Jos olet mies, niin kerro että et ole työelämässä juuri nyt.
Kun mielenkiinto kohdistuu eri taiteenaloihin, sekä luonnontieteisiin ja tekniikkaan, ja pitäytyy keskusteluissa miesten kanssa näissä aihepiireissä, saa kyllä pysyä sinkkuna. Kunnes tuli vastaan se mies, joka jaksoi keskustella näistä aiheista vaikka aamuun asti.
Etenkin tekniikka on sellainen aihe, josta keskiverto mies jaksaa keskustella naisen kanssa maksimissaan siihen asti, kunnes tulee ilmi, että nainen tietää jotain, mitä hän ei tiedä.
Ei käy baareissa tai paikoissa jonka voi tulkita iskupaikaksi. Pysyy kotona ja menee paikasta a paikkaan b ja toisinpäin. On suunnitelmallinen, hoitaa asiat kauppakeskuksessa ja kävelee reitit, hengailee vain rauhallisessa paikassa. Pukeutuu säkkiin eli peittävät vaatteet, kevyetkin. Käyttää silmälaseja. Klassinen tyyli tai mummotyyli, ei pakollinen silti. Ei värjää hiuksia tai käytä liikaa meikkiä, panostaa luonnolliseen. Varsinkin keinoblondit vetävät miehiä puoleensa jotka ovat pelimiehiä, mutta varmaan moni väri herättää huomion. Ei käytä uistimia eli ylipitkiä korviksia tai muita vieheitä, vaikka hiuksissa. Välttää deittisovelluksia ja someryhmiä joissa on epätoivoisia yksittäisiä etsijöitä. Ei jää tuijottelemaan tuijottajia, eli toimii määrätietoisesti ja etenee jonnekin. Harrastelee kiinnostavia asioita, mutta osaa sanoa Ei jos ei joku kiinnosta. Ei vastaa epämääräisille kyselijöille, jos keskustelun lomassa toinen aloittaa, vaan itse lopettaa, ehkä estää. Osaa säätää someasetukset ja työpaikalla on napakka ahdistelulle, nopeampi kuin vimmainen iskijä - helpommin sanottu kuin tehty, mutta silti. Liikkuu alueilla joissa on hiljaista tiettyinä aikoina, eikä ole illanvietoista palaavia, tarkistaa päivät. On suunnitelma missä sosialisoi tai mitä kertoo itsestään.
-muutu rumaksi mieheksi
-hanki krooninen sairaus
-vietä kaikki aika kotona
Olen myös tehnyt aspatyötä ja sitä ennen minullakaan tätä ongelmaa ei ollut. Liekö siitä jäänyt päälle liian pirtsakka tervehdys "hei!" tai taipumus ottaa katsekontaksia vahingossa refleksinä tuntemattomiinkin. Tai se, että rupeaa auttaamaan ihmistä, jos havaitsee jollakulla olevan ongelman. Kanssaihmiset muuttuivat asiakkaaksi ja liikaa luulevat asiakkaat liikaa luuleviin ihmisiin.