Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti ABC:tä treffipaikaksi

Vierailija
02.07.2022 |

Ei sitten mitään romantiikantsjua joillakin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan itse päättää lähdetkö niille treffeille vai et. Tuskin tuon romanttisempaa tulee olemaan jatkossakaan.

Vierailija
2/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä on vikaa? Hyvä, turvallinen paikka ekoille treffeille. Paljon ihmisiä ympärillä. Sopivan lyhyet treffit kahvikupin äärellä. Romantiikka tulee sitten, jos tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit sitten tällä kertaa tällaisen avauksen tuosta lohi ja lohkoperunat -ketjusta. Eikö sinulle oikeasti tapahdu koskaan mitään kiinnostavaa, mistä voisi keskustella?

Vierailija
4/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä julkinen paikka ensin nähdä kuinka paljon kumpikin on huijannut toistaan viesteissä...

Vierailija
5/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksit sitten tällä kertaa tällaisen avauksen tuosta lohi ja lohkoperunat -ketjusta. Eikö sinulle oikeasti tapahdu koskaan mitään kiinnostavaa, mistä voisi keskustella?

Nyt meni kotipoliisin arvaus väärin 😊. Ap

Vierailija
6/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla on turvallisempaa tavata, nykyään ei voi tietää jos uusi deitti sattuukin olemaan vaikka kirvesmurhaaja.

Vierailija
7/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kukaan ole treffeille pyytänyt, joten voit unohtaa koko jutun. Se oli vain hellehouretta.

Vierailija
8/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et ole pyytänyt mihinkään ja nyt sitten arvostelet toista. Hyvä paikka. Helppo lähteä nopeasti, jos ei kiinnostakaan.

Vierailija
9/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sen ravintolan pitäisi sitten olla?

Kyllä varmaan abc:kin sallii kynttilän polttamisen ruokapöydällä jos vaan kysyy saako?

Vierailija
10/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näenhän minä sinun IP-osoitteesi (vaatii tietyn sovelluksen, jolla sen saa näkyviin, mutta osaajat osaa). Keksit päivästä toiseen näitä avauksia ihan omasta päästäsi.

Vierailija
11/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä on vikaa? Hyvä, turvallinen paikka ekoille treffeille. Paljon ihmisiä ympärillä. Sopivan lyhyet treffit kahvikupin äärellä. Romantiikka tulee sitten, jos tulee.

Turvallinen paikka treffeille, sitä nykyään painotetaan jatkuvasti.

Ei ole kovin auvoisat lähtökohdat romantiikalle, kun toista osapuolta lähtökohtaisesti pidetään paloittelinaraisqurisurmaajana.

Vierailija
12/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten itse ehdotit?

Vierailija
13/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla on turvallisempaa tavata, nykyään ei voi tietää jos uusi deitti sattuukin olemaan vaikka kirvesmurhaaja.

Totta. Naiset ovat muuttuneet yhä väkivaltaisemmiksi. Itse treffaan uusia naisia vain Pasilan poliisitalon aulassa.

Vierailija
14/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näenhän minä sinun IP-osoitteesi (vaatii tietyn sovelluksen, jolla sen saa näkyviin, mutta osaajat osaa). Keksit päivästä toiseen näitä avauksia ihan omasta päästäsi.

VPN:n läpi jos näet, niin kova osaaja. Ap

Vierailija
15/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mies kauempaa, jolloin ABC on selkeä paikka tulla ja tavata? 

Vierailija
16/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös. Laitetaanko neidin nimi ja sivuhistoria jakoon? 

Vierailija
17/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh täytyy nyt kyllä todeta että ei ole ihme että joidenkin on vaikea löytää parisuhdetta, tai varsinkaan toimivaa sellaista. Niin kummallisia kriteereitä ja odotuksia on nykyään. Onneksi olen sitä ikäluokkaa että minun nuoruudessani ei sen kummempaa treffailua harrastettu, vaan yleisin tapa tavata oli baarissa. Jos kolahti niin kolahti, ja se siitä! Siinä ei painanut toisen koulutukset ja varallisuudet tai muu joutava mitään. Silloin oli tunnetta pelissä! Olenkin ollut onnellisesti saman miehen kanssa kohta 30 vuotta.

Vierailija
18/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas nainen haluaa Pariisiin yksityiskoneella treffeille. Huutiö

Vierailija
19/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pudottaa pois kullankaivajat jo kättelyssä.

Vierailija
20/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan paras paikka deittaamiseen. Onko ehdotus random kuin vahinko vai onko mies juntihko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi