Ostin 50 kiloa mansikoita, että saisimme ensi talveksi mansikoita pastimeen ja nitä voisi sieltä sitten ottaa, sulattaa
ja antaa lapsille heille mieleistä vitamiinipitoista marjaruokaa esim. puuron tai jogurtin kanssa aamiasella, välipalalla tai iltapalalla mutta mies söi ne kaikki mansikat :-( .
Kommentit (31)
Minä kasvatin viime vuonna omalla perunamaalla melkein 500 kiloa perunaa, mutta eipä niitä talveksi riittänyt, kun mies söi kaiken kolmessa päivässä.
Miehellä taitaa olla paha syömisongelma.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten makaa patiolla hikisenä ja punaisena...
Tarkkaile vointia. Riski saada mansikkakuume.
Ei raavaalle miehelle 50 kiloa mansikkaa riitä alkuunkaan! Etkö tajua, että mies syö enemmän kuin nainen?? Miksi pidät miestäsi nälässä? Seuraavalla kerralla tiedät sitten ostaa suoraan 250 kiloa, niin riittää miehellekin vielä seuraavaksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kasvatin viime vuonna omalla perunamaalla melkein 500 kiloa perunaa, mutta eipä niitä talveksi riittänyt, kun mies söi kaiken kolmessa päivässä.
Söikö suoraan maalta vai teitkö muussia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söikö suoraan maalta vai teitkö muussia?
Tein muusia, mutta siinä kesti niin kauan, että mies ehti sillä välin syödä sata kiloa suoraan pellosta.
Tein muusia, mutta siinä kesti niin kauan, että mies ehti sillä välin syödä sata kiloa suoraan pellosta.[/quote]
Jaahas;
Se tais ollakin sun mies, joka ahmi meidänkin perunat.
Ja ennen kuin ne oli kypsiäkään.
Kävi nimittäin niin, että meidän potut oli hävinnyt yön aikana ja edes varsia ei jäljellä.
Pakastettu kokonainen mansikka ei maistu yhtään hyvältä. Kun sen saa sulaksi, se on vetinen lötsö.
Siksi minä keitän mansikat hilloksi. Osasta teen myös tuoresosetta, jonka sitten pakastan, ja se vasta on hyvää.
"Mies söi 50 kiloa mansikoita," heh heh, taitaa olla kurapyykkiä edessä.
Meillä veti koira mahaansa ison lautasellisen lettuja, kun silmä vältti. Ja se on sentään tosi.
Tuskin ostit, tuo on pitkä vale. Oikea luku taitaa olla 500 kg
Ihan turhaa pitää kotona isoa pakastinta. Ostaa kaupasta kotimaisia marjoja aina sen minkä tarvii
Nyt sitten makaa patiolla hikisenä ja punaisena...