Taas rupesi naapuri soittamaan sitä saamarin samaa jumputusta kuin joka saamarin päivä - eikö sitä nolota? Kyllästytä?
Pakko muuttaa pois tästä sinänsä kivasta asunnosta. En vaan jaksa tuota jatkuvaa musiikin jumputusta. Samoja kappaleita kerrasta ja päivästä (joskus yöstäkin) toiseen. Ai v*ttu että ottaa pattiin. Itse en kehtaisi.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo puhuttu kertaalleen hänen kanssaan, enkä jaksa olla nuiva. Nyt on päiväkin, joten ongelma on tavallaan vain minun. Nuoret ovat nuoria, itse olen tällainen keski-iän tietämillä oleva täti-ihminen. Muutan mieluummin pois ja katson seuraavan asunnon sillä silmällä että asukasrakenne on erilainen.
Ottaa vaan pataan, ja halusin avautua. :D
sukuainen osti pienen yksiön. Yläkerrassa asuu mies kuuden lapsen kanssa ja meteli on kamala yölläkin. Tämänsorttiselle ei uskalla edes valittaa.....
Onko hänenkin asuntonsa yksiö? Asuu kuuden lapsen kanssa, vaikea uskoa.
Anna sille pyllyy niin rauhoittuu:)
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo puhuttu kertaalleen hänen kanssaan, enkä jaksa olla nuiva. Nyt on päiväkin, joten ongelma on tavallaan vain minun. Nuoret ovat nuoria, itse olen tällainen keski-iän tietämillä oleva täti-ihminen. Muutan mieluummin pois ja katson seuraavan asunnon sillä silmällä että asukasrakenne on erilainen.
Ottaa vaan pataan, ja halusin avautua. :D
Ongelmana on se, että naapurithan ei ole pysyviä. Eli muutat pois ja katsot tarkkaan, minkälaiset naapurit on seuraavassa kodissasi. No menee vuosi ja hyvä naapuri muuttaa pois ja tilalle tulee joku meluisa ääliö. Muutatko taas?
Itse kärsin kovasti naapureiden aiheuttamasta metelistä. Viimeksi muuttaessani kävi just noin, että ensimmäisen vuoden ajan oli ihanan rauhallista. Sitten seinänaapuriksi muutti lapsiperhe ja voi jeesusmaaria meteli sieltä kuuluu aamusta iltakymmeneen. Pidän kotona koko ajan vastamelukuulokkeita tai korvatulppia ja lohdutan itseäni sillä, että ovatpa öisin hiljaa ;D
Miksi koiran tulisi olla täysin hiljaa kerrostslossa päivällä, kun ihmiset mölisee ja metelöi monin eri tavoin.
Koiran aiheuttama ääni on ns elämisen ääni siinä missä jonkun huonekalun raahaamine kämpässä aamusta iltaan, tavaroitten toistuva pudottelu tai kantapääkäveleminenkin.