Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas rupesi naapuri soittamaan sitä saamarin samaa jumputusta kuin joka saamarin päivä - eikö sitä nolota? Kyllästytä?

Vierailija
02.07.2022 |

Pakko muuttaa pois tästä sinänsä kivasta asunnosta. En vaan jaksa tuota jatkuvaa musiikin jumputusta. Samoja kappaleita kerrasta ja päivästä (joskus yöstäkin) toiseen. Ai v*ttu että ottaa pattiin. Itse en kehtaisi.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralaisen on helppo lähteä. Asunnonomistaja on todella liemessä tuollaisten naapurien vuoksi.

Vierailija
2/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on SUU! Käy sanomassa.

Soita poliisit.

Ilmoita isännöitsijälle päivämäärineen ja kellonaikoineen!

JA lakkaa valittamasta täällä, mitä me voidaan, ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille kuulokkeet.

Vierailija
4/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä niin laittaisin postiluukusta ystävällisen heippalapun.

Ystävällisyydellä voi päästä pitkälle. Ehkä hän ei tiedä häiritsevänsä.

Vierailija
5/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe ulos siellä on aika kiva ilma, itse tulin just sisään hetkeksi ja laitoin musiikit soimaan. Poistun tunnin päästä takaisin ulos.

Vierailija
6/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo puhuttu kertaalleen hänen kanssaan, enkä jaksa olla nuiva. Nyt on päiväkin, joten ongelma on tavallaan vain minun. Nuoret ovat nuoria, itse olen tällainen keski-iän tietämillä oleva täti-ihminen. Muutan mieluummin pois ja katson seuraavan asunnon sillä silmällä että asukasrakenne on erilainen. 

Ottaa vaan pataan, ja halusin avautua. :D

Vierailija
7/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös musiikki pauhasi koko yön jostakin naapurista. Ikävää.

Vierailija
8/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo puhuttu kertaalleen hänen kanssaan, enkä jaksa olla nuiva. Nyt on päiväkin, joten ongelma on tavallaan vain minun. Nuoret ovat nuoria, itse olen tällainen keski-iän tietämillä oleva täti-ihminen. Muutan mieluummin pois ja katson seuraavan asunnon sillä silmällä että asukasrakenne on erilainen. 

ap siis tämä

Vierailija
9/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sanomassa asiasta naapurille, se saattaa auttaa.

Vierailija
10/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sukuainen osti pienen yksiön. Yläkerrassa asuu mies kuuden lapsen kanssa ja meteli on kamala yölläkin. Tämänsorttiselle ei uskalla edes valittaa.....

Vierailija
11/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sanomassa asiasta naapurille, se saattaa auttaa.

Ok, olitkin jo käynyt.

Vierailija
12/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tietyissä kerrostaloissa ei edes yritetä kunnioittaa naapureita ja ollaan välinpitämättömiä palautteidenkin suhteen. 

Vierailija
13/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto pitää laittaa myyntiin täälläkin päässä. Ongelmana ei ole musiikkia soittava nuorempi ihminen, vaan iäkkäämpi pariskunta, joka ei kunnioita muiden yksityisyyttä ja jonka takia omasta pikkupihastaan ei voi nauttia.

Vierailija
14/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto pitää laittaa myyntiin täälläkin päässä. Ongelmana ei ole musiikkia soittava nuorempi ihminen, vaan iäkkäämpi pariskunta, joka ei kunnioita muiden yksityisyyttä ja jonka takia omasta pikkupihastaan ei voi nauttia.

Oi hemmetti, painajainen tuokin. Ymmärrän hyvin. -ap

Vierailija
15/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olemaan vähän kyseenalainen tilanne jos opintotuilla elelevät nuoret tekevät mitä haluavat, ja muiden on vain muutettava pois jos eivät jaksaisi kuunnella jumputusta.

Bilettääkö työtön ja alkoholisoitunut naapuri kavereineen koko ajan? No muuta pois.

Häiritseekö moporalli? No muuta pois.

Pitävätkö sossun tuilla elävän naapurin huonosti koulutetut koirat hirveää älämölöä? No muuta pois.

Näinkö sen kuuluu mennä?

Vierailija
16/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fur Eliseä aloin vihata jo lapsena, kun naapuri harjoitteli pianonsoittoa.

Vierailija
17/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olemaan vähän kyseenalainen tilanne jos opintotuilla elelevät nuoret tekevät mitä haluavat, ja muiden on vain muutettava pois jos eivät jaksaisi kuunnella jumputusta.

Bilettääkö työtön ja alkoholisoitunut naapuri kavereineen koko ajan? No muuta pois.

Häiritseekö moporalli? No muuta pois.

Pitävätkö sossun tuilla elävän naapurin huonosti koulutetut koirat hirveää älämölöä? No muuta pois.

Näinkö sen kuuluu mennä?

Hyvä pointti. Itse olen maksanut kalliisti asunnostani ja naapurissa elelevät sitten vuokralla miten tykkäävät. -ap

Vierailija
18/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita itse soimaan vaikka kotimaista iskelmää, jos se vaikka hiljentäisi jumputuksen. Oopperoiden aariatkin voisivat toimia samoin Hatsaturianin Miekkatanssi.

Vierailija
19/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla liian kiltti ihminen, kyllä mua 25v vtuttais myös jatkuva samojen biisien huudattaminen tai ylipäätään jatkuva metelöinti. Vielä kun kuulokkeet on keksitty

Vierailija
20/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangovoittoista karaokea ylirunsaalla vibratolla. Aika stereotyyppejä siis ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi