Fiksu lapseni jäätelöautolla ;-)
(7v) "ei osteta, liitistä saadaan paljon enemmän tällä rahalla".
Itse ymmärrän korkeammat hinnat mutta rajansa kaikella, liitin lähettiin.
Kommentit (8)
Hinnoista huolimatta ihmettelen kannattavuutta? Veronkiertoa rahanpesua, tukiaishuijausta? Ilman asiakkita mylvii ainakin meillä.
Lapsesi edustaa sinun arvojasi, joten te laskette rahassa ja jotkut sitten jonkun muun arvon mukaan elämän nautintoja. Toivon mukaan lapsi ei yritä miellyttää sinua liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi edustaa sinun arvojasi, joten te laskette rahassa ja jotkut sitten jonkun muun arvon mukaan elämän nautintoja. Toivon mukaan lapsi ei yritä miellyttää sinua liikaa?
Mitä arvoa on ostaa jäätelöä(kään) nelinkertaisella hinnalla.
Kiva pyöräretki saatiin liitiin iltayön helteessä, rannassa syötiin ja kahlailtiin ;-)
Töisille törsäys tuottaa mielihyvää, minullekaan ei.
Minulle jäätelön syönti on se juttu, ei rahan menetys.
Luulen että jäätelöauto pesee rahaa. Tai takakontista myydään veritimantteja ja pandan turkiksia.
Vituttaa niin paljon koko jätskiauto. suorastaan rienausta. Kenelläkään ei ole nykyään varaa ostaa jätskejä sieltä, silti se tulee ja lapset innoissaan odottaa josko tänään sitten kuitenkin.. Ei. Ehkä saavat lidlin halvimpia tikkuja paketista. Nekin syödään kahteen kertaan.
Ap, sori tuottaa pettymys, mutta lapsesi ei ollut fiksu...
Jos olisi ollut hän olisi ostanut kotimaista, läheltä valmistettua jädeä
Ja mielellään valmistanut jädensä itse kotimaisista, luomu marjoista/& hedelmistä....
Sen sijaan hän vei rahat saksalais yhtiön omistamaan kauppaan...
mikä helevetin liitin, missä semmonen, mikä...mulla on tossa pöydällä liitin muttei sillä mitään jädee ole
rääkkäät lasta viemällä jädeautolle etkä nuukaberse raaski sitte ostaa, siiderii kyllä