Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsankarkailu vaivaa

Vierailija
24.04.2025 |

Ja Tenojoen käyttö hävettää

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko syy olla endometrioosi? Mulla oli, vaiva poistui endometrioosileikkauksella.

Vierailija
2/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että saat mielummin sitten syövän, niin ei tartte hävetä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul o ollu sama ongelma monta vuotta ! Nyt olen 49-v nainen. Käytän häpeämättä suojia ! Vaihdan sen vain iltaisin ! En joka tunti. Myös kk-suojan vaihdan aamulla ja illalla. Mikä häpeä se on ? Se on aika ykeistäkin. En käytä yli hintaisia tenoja, vaan halvinta olevaa, Coop yms. Sama materiaali, samalla tavalla tehty, imukykykin on sama...........

Vierailija
4/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul o ollu sama ongelma monta vuotta ! Nyt olen 49-v nainen. Käytän häpeämättä suojia ! Vaihdan sen vain iltaisin ! En joka tunti. Myös kk-suojan vaihdan aamulla ja illalla. Mikä häpeä se on ? Se on aika ykeistäkin. En käytä yli hintaisia tenoja, vaan halvinta olevaa, Coop yms. Sama materiaali, samalla tavalla tehty, imukykykin on sama...........

Oon samanikäinen ja joskus mietin miten miehet näihin suhtautuu. Ap

Vierailija
5/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut paikallisestrogeeniä? Mulla tuli tuo vaiva esivaihdevuosissa, ja gyne mainitsi että sellainen ihan paikallisesti emättimeen laitettava, ilman reseptiäkin saatava estradiolivoide usein auttaa. Yllättäen tosiaan auttoi. 

Vierailija
6/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se virtsa kiinni äläkä päästä enää karkuun. Hyi, tuhma virtsa!

Vierailija
7/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi!! 

t. Mies

Vierailija
8/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsan pidätyskyvyn heikjebeminen on ihsn yleinen vaiva naisilla keski-iän jälkeen. Lantiopohjajumppaa pitkin päivää  ja rakon kouluttamista kestämään sitä pissahätää, niin vaiva voi helpottua. Itselläkin tuota vaivaa oli ja sen takia piti kävelylenkitkin jossain vaiheessa suunnitella niin, että matkan varrella pääsi jonnekin vessaan. Tehokas jumppa, lihaskunnon ylläpito ja rakon kouluttaminen ovat kohdallani tehononneet niin, että nykyään voin hyvin nukkua jopa 7-8 tunnin yhtäjaksoisia yöunia ilman wc-käyntiä ja samoin pystyn tekemään yli tunninkin kävelylenkin ilman pissataukoa. Tenaa en käytä enää muuta kuin varmuuden vuoksi kävelylenkillä eikä niiden kokopäiväistä käyttöä edes suositella.

Vierailija
9/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä inhottavaa kuin kuselle haisevat miehet kesällä. Sais hekin pitää huolta hygieeniasta,.

Vierailija
10/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa. Oot melkeen 50v ja mietit omaa twrveyttä ja hyvinvointia miesnäkökulmasta - eikö sun mieli oo yhtään kehittynyt teini-iästä?

Vierailija
11/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coopin imukyky ehkä melkeen parempi.  Niissä  oli joku että ihoni alkoi ärsyyntyä,  nyt tenoilla on hyvä.  Hintaero harmittaa .

Vierailija
12/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sen buff muff - naisen verkkotreeniä. 

Vierailija
13/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsankarkailuun on nykyään paljon hoitoja olemassa. Pyydä lääkäriltä lähete virtsankarkailuun erikoistuneelle fysioterapeutille.

Vierailija
14/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta pyöräillä ylämäet jotta alavatsalihakset vahvistuu.

Vierailija
15/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuohon yllättävä apu - kuukautiskuppi. Olen vaihdevuodet ohittanut enkä tarvi sitä siis kuukautisiin, mutta erään kuukautiskupin sivulla vinkattiin, että voi auttaa virtsankarkailuun, koska kuppi painaa virtsaputken lyttyyn. Ja tosiaan mulla ei tiputtele kun kuppi on sisällä ollenkaan. Ja paljon mukavampi kuin ulkoiset suojat.

Vierailija
16/16 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuohon yllättävä apu - kuukautiskuppi. Olen vaihdevuodet ohittanut enkä tarvi sitä siis kuukautisiin, mutta erään kuukautiskupin sivulla vinkattiin, että voi auttaa virtsankarkailuun, koska kuppi painaa virtsaputken lyttyyn. Ja tosiaan mulla ei tiputtele kun kuppi on sisällä ollenkaan. Ja paljon mukavampi kuin ulkoiset suojat.

googleta rakkotuki, ihan siihen asiaan suunniteltu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan